
Η αμερικανική εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) OpenAI και αυστραλιανή εταιρεία διαχείρισης κέντρου δεδομένων ανακοίνωσαν σήμερα ότι υπέγραψαν πρωτόκολλο συμφωνίας ύψους δισεκατομμυρίων δολαρίων για να αναπτύξουν ένα κέντρο αφιερωμένο στην ΤΝ στο Σίδνεϊ.
Η επιχείρηση NextDC, που εδρεύει στο Μπρισμπέιν, διευκρίνισε ότι το πρωτόκολλο αυτό συμφωνίας θα αφορά ένα κέντρο «νέας γενιάς» αφιερωμένο στην ΤΝ όπως και ένα «supercluster» μονάδων επεξεργασίας γραφικών.
Οι δύο επιχειρήσεις θα συνεργαστούν για να σχεδιάσουν, να αναπτύξουν και να εκμεταλλευτούν τις υποδομές αυτές στο δυτικό τμήμα του Σίδνεϊ, διευκρίνισε η OpenAI σε ξεχωριστή ανακοίνωσή της.
Οι μετοχές της NextDC ανέβηκαν πάνω από 4% μετά τις ανακοινώσεις αυτές.
Σύμφωνα με την αυστραλιανή κυβέρνηση, το έργο αυτό ύψους 7 δισεκατομμυρίων αυστραλιανών δολαρίων (περίπου 3,9 δισεκατομμύρια ευρώ) θα μπορούσε να δημιουργήσει χιλιάδες άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας κατά την κατασκευή του, και στη συνέχεια μόνιμες θέσεις.
Το έργο αναμένεται να χρησιμοποιεί ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και λειτουργίες «νέας γενιάς» που δεν χρειάζονται πόσιμο νερό για την ψύξη δομών, διευκρίνισε η αυστραλιανή κυβέρνηση.
«Η Αυστραλία είναι σε θέση να αναλάβει ηγετικό ρόλο στην ΤΝ παγκοσμίως χάρη στα υψηλού επιπέδου τεχνικά ταλέντα της, στους στέρεους θεσμούς της και στην ξεκάθαρη φιλοδοξία της», σημείωσε ο επικεφαλής της OpenAI Σαμ Άλτμαν σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο αμερικανικός όμιλος.
Χρησιμοποιώντας παρόμοιους όρους, ο Αυστραλός υπουργός Οικονομικών Τζιμ Τσάλμερς έκρινε ότι «η Αυστραλία διαθέτει ταλέντα, δυναμικό στον τομέα της καθαρής ενέργειας, εμπορικές συμπράξεις και απαραίτητες πολιτικές για να είναι ένας από τους μεγάλους νικητές στον τομέα της ΤΝ».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε βραχώδη σημείο, στην είσοδο του λιμανιού του Βόλου, αμέσως μετά τον κόκκινο φανό, έπεσε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, σκάφος του Λιμενικού Σώματος.…

Από το 2026, το λιμάνι του Όσλο θα εισαγάγει οικονομικά κίνητρα για καθαρότερα πλοία. Τα πλοία που λειτουργούν χωρίς εκπομπές ρύπων εντός και εκτός…

Την επέκταση της συνεργασίας τους με την υπογραφή συμβολαίου για την κατασκευή ενός τρίτου, αμιγώς ηλεκτρικού (100% battery-electric), ταχύπλοου ferry ανακοίνωσαν η Incat Tasmania…

Μια νέα νομοθεσία για την ασφάλιση των πλοίων έναντι κινδύνων πολέμου (Act on the War Risk Insurance of Ships ) ενέκρινε ομόφωνα το δανικό…

«Η “Ατζέντα 2030” προβλέπει ένα ισχυρό και σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό. Το πιο ισχυρό και το πιο σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό στη μακραίωνη ελληνική ιστορία. Προβλέπει…

Την επιχειρησιακή της εμβέλεια επεκτείνει δυναμικά η China Eastern Airlines, καθώς, σύμφωνα με την ίδια, εγκαινίασε τη μεγαλύτερη σε απόσταση απευθείας εμπορική πτήση στον…

Η μεγαλύτερη σε μήκος και βαθύτερη υποθαλάσσια οδική σήραγγα στον κόσμο κατασκευάζεται στη Νορβηγία, με σκοπό να μειώσει τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ των μεγάλων…

Σε μια κρίσιμη συγκυρία για την ενεργειακή θωράκιση της Ευρώπης, ένεκα της ρωσικής «απεξάρτησης», η Γερμανία επιταχύνει τις διαδικασίες στις υποδομές Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ