
Η Ινδία καλοβλέπει τις προοπτικές συνεργασίας με τη Νότια Κορέα, προκειμένου να επεκτείνει τη ναυπηγική της δυναμικότητα και ταυτόχρονα να ενισχύσει τη θαλάσσια ασφάλεια.
Τα παραπάνω σημείωσε σε συνέντευξή του στο Yonhap ο Ινδός Υπουργός Λιμένων, Ναυτιλίας και Πλωτών Οδών, Sarbananda Sonowal, ο οποίος συμπλήρωσε ότι οι εν λόγω συνέργειες συνδέονται με την πρωτοβουλία «Viksit Bharat 2047».
Ο Υπουργός δήλωσε ότι το Νέο Δελχί σκοπεύει να καταστεί μία από τις δέκα κορυφαίες ναυπηγικές χώρες στον κόσμο μέχρι το 2030 και μία από τις πέντε κορυφαίες μέχρι το 2047. Η ινδική κυβέρνηση σχεδιάζει να επενδύσει $24 δισ. προκειμένου, μεταξύ άλλων, να επεκτείνει τον εμπορικό της στόλο από 1.500 σε 2.500 πλοία.
Ο Sonowal δήλωσε ότι η επίτευξη αυτών των στόχων θα απαιτήσει διεθνείς συνεργασίες και χαρακτήρισε αυτή με τη Νότια Κορέα ως απαραίτητη λόγω της τεχνογνωσίας της εμπειρίας της στην παραγωγή «πλοίων με υψηλές προδιαγραφές ποιότητας». Σύμφωνα με τον Υπουργό, η Ινδία μπορεί να προσφέρει μια μεγάλη αγορά, εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό και ανταγωνιστικότητα σε επίπεδο κόστους, ενώ η γεωγραφική της εγγύτητα με την Αφρική, τη Νότια και Δυτική Ασία και τη διαδρομή Ασίας-Ευρώπης την καθιστά μια ανταγωνιστική σε επίπεδο κόστους βάση για τις κορεατικές εταιρείες.
Η Ινδία συνεργάζεται ήδη με τις Hanwha Ocean και HD Hyundai. Τον Ιούλιο, η HD Hyundai υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με την κρατική Cochin Shipyard Ltd. της Ινδίας, την πρώτη συμφωνία του είδους της μεταξύ ναυπηγείου της Νότιας Κορέας και της Ινδίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Το διπλωματικό βάρος μετατοπίζεται πλέον στο Κρεμλίνο, καθώς το Κίεβο φαίνεται να συναινεί κατ’ αρχήν στο αναθεωρημένο αμερικανικό ειρηνευτικό πλαίσιο, σύμφωνα με τ αμερικανικό…

Η αξιοποίηση των συμπερασμάτων της πρωτότυπης Μελέτης του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ) «Διεθνείς καλές πρακτικές για την προώθηση της γυναικείας ναυτικής απασχόλησης», την οποία…

Στα Μέθανα, μια εγκαταλελειμμένη μονάδα ιχθυοκαλλιέργειας που είχε μετατραπεί σε «πλωτή χωματερή» απομακρύνθηκε πλήρως χάρη στη συνεργασία του περιβαλλοντικού οργανισμού Healthy Seas και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ.…

Οι κυρώσεις που επέβαλε η Ουάσιγκτον στις Rosneft και Lukoil προσθέτουν επιπλέον πλοία στον «σκιώδη» στόλο, καθώς η Ρωσία αναζητά εναλλακτικούς τρόπους για να…

Η έγκριση επενδυτικού προγράμματος $150 δισ. από την ADNOC για την περίοδο 2026-2030 επιβεβαιώνει τη σταθερή ενίσχυση του ενεργειακού αποτυπώματος των ΗΑΕ σε πετρέλαιο…

Στα μέσα του 2029 εκτιμάται ότι θα είναι έτοιμο το έργο της επέκτασης της 6ης προβλήτας του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, που θα αναβαθμίσει σημαντικά…

H Βραζιλία θα σημειώσει ρεκόρ συγκομιδής σόγιας ύψους 177,6 εκατ. τόνων κατά το έτος συγκομιδής 2025/2026, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύτηκαν πρόσφατα από την…

Η HD Hyundai εξασφάλισε την πλέον κερδοφόρα παραγγελία της στον κλάδο των containerships από το 2007, υπογράφοντας με την HMM συμβόλαιο αξίας $1,4 δισ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ