
Σε ρυθμούς επέκτασης και ανανέωσης κινείται ο στόλος της Laskaridis Shipping Co. Ltd., με επικεφαλής τον κ. Πάνο Λασκαρίδη, καθώς πρόσφατα παραδόθηκαν δύο νεότευκτα.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για το «MV Pafsanias», bulk carrier μεγέθους Kamsarmax, χωρητικότητας 82.500 dwt. και το «MT Saronic Wind», MR-2 chemical/product tanker.
Το «MV Pafsanias» ναυπηγήθηκε στις γιάρδες της Cosco Shipping Heavy Industry (Yangzhou) Co. Ltd, ενώ το «MT Saronic Wind» στα ναυπηγεία Zhoushan Changhong International.
Τα δυο πλοία έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την ενεργειακή αποδοτικότητα και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος – αντικατοπτρίζοντας τη δέσμευσή του ομίλου για βιώσιμη ανάπτυξη στη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Είναι άξιο αναφοράς ότι τα εν λόγω πλοία «ανοίγουν» την αυλαία για το νέο πρόγραμμα νεότευκτων του ομίλου, το οποίο πέρα από την ανανέωση του στόλου, στοχεύει σε ένα πράσινο, πιο έξυπνο και πιο αποδοτικό μέλλον για τη διεθνή ναυτιλία.

Όλα τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα από την ναυπήγησή τους με συστήματα συλλογής υψίσυχνων δεδομένων (High Frequency Shipborne Data Collection Systems) ελληνικής σχεδίασης και κατασκευής. Μέσω του δορυφορικού συστήματος των πλοίων αυτά τα δεδομένα που γεννιούνται στη θάλασσα, θα μεταφέρονται τηλεμετρικά σε σχεδόν πραγματικό χρόνο στα γραφεία της εταιρείας ως δομές πληροφοριών μεγάλων διαστάσεων, όπου θα αναλύονται, τροφοδοτώντας και τα μοντέλα Τεχνητής Νοημοσύνης (Narrow Maritime AI models) που ήδη διαθέτει, συγκροτεί και δοκιμάζει η εταιρεία.
Ειδικότερα αναφέρεται ότι το σύνολο των δοκιμών θαλάσσης και δοκιμών αποδοχής όλων των newbuildings θα γίνουν με την παραμετροποίηση των εν λόγω υψίσυχνων δεδομένων παράλληλα και σε αντιδιαστολή με τις κλασσικές συμβασιοποιημένες μεθόδους των αντίστοιχων ναυπηγείων, γεγονός που υλοποιήθηκε ήδη με επιτυχία στα παραπάνω νεότευκτα.

Το νέο πρόγραμμα ναυπηγήσεων του Lavinia Group περιλαμβάνει:
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ισχυρή ζήτηση κατέγραψε η έκδοση νέων μετοχών της Okeanis Eco Tankers Corp., τόσο από Αμερικανούς, όσο και από Eυρωπαίους επενδυτές, με το βιβλίο προσφορών…

Η εγκατάσταση Rotor Sails ως τεχνολογίας αιολικά υποβοηθούμενης πρόωσης εισέρχεται πλέον στη μεγάλη κλίμακα, καθώς η Anemoi Marine Technologies ολοκλήρωσε μία ακόμα μετασκευή σε…

Η ταχεία εξέλιξη των «έξυπνων» ναυτιλιακών τεχνολογιών και των ψηφιακών οικοσυστημάτων στα ναυπηγεία δημιουργεί νέες απαιτήσεις για περιβαλλοντική συμμόρφωση, αποδοτικότητα και ασφάλεια. Σε αυτό…

Η πρωτοποριακή τεχνολογία μετατροπής βιομάζας σε συνθετικό αέριο και κατόπιν σε βιομεθανόλη βρίσκεται στο επίκεντρο ενός νέου μεγάλου έργου στην Καλιφόρνια, όπου η Haffner…

Η QatarEnergy ενισχύει περαιτέρω το διεθνές αποτύπωμά της στον τομέα της υπεράκτιας έρευνας (υδρογονανθράκων), υπογράφοντας Συμφωνία Διανομής Παραγωγής (Production Sharing Agreement) για το θαλάσσιο…

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέλεξε 70 έργα με στόχο την αποανθρακοποίηση των μεταφορών και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των βιομηχανιών της ΕΕ μέσω της εγκατάστασης…

Η πρόσφατη κατάπαυση πυρός μεταξύ Ισραήλ και Χαμάς αναπτέρωσε τις ελπίδες για επιστροφή της ναυτιλιακής κίνησης στην Ερυθρά Θάλασσα. Το κατά πόσο η ναυτιλιακή…

Στο πλαίσιο της στρατηγικής συμμαχίας μεταξύ Κίνας και Βενεζουέλας, οι δύο χώρες ανακοίνωσαν από κοινού την καθιέρωση της θαλάσσιας διασύνδεσης του λιμένα Tianjin της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ