
Η διεθνής αγορά ανακυκλώσεων πλοίων παραμένει υποτονική, με το Μπανγκλαντές να διατηρεί το ανταγωνιστικό προβάδισμά του έναντι των λοιπών αγορών της Νότιας Ασίας. Παρά τη μειωμένη δραστηριότητα, τα προσφερόμενα επίπεδα τιμών διάλυσης στην Chattogram παραμένουν υψηλότερα, επιβεβαιώνοντας τον κυρίαρχο ρόλο της χώρας.
Στην Ινδία, παρατηρείται περιορισμένη ανάκαμψη, που ενισχύει συγκρατημένα την ψυχολογία της αγοράς, με τη χαμηλή εγχώρια ζήτηση χάλυβα και την πτώση των τιμών ελασμάτων να περιορίζουν τη δυναμική του κλάδου. Ωστόσο, η Alang διατηρεί τη θέση της ως εκ των πλέον δημοφιλών προορισμών χάρη κυρίως στη συμμόρφωση με τη Σύμβαση του Χονγκ Κονγκ (HKC).
Στο Πακιστάν, η αγορά βρίσκεται σε τέλμα. Οι εισαγωγές χάλυβα σε χαμηλές τιμές από το Ιράν και την Κίνα συνεχίζουν να «διαβρώνουν» την ανταγωνιστικότητα, ενώ η πρόοδος προς την πλήρη συμμόρφωση με το HKC είναι αναιμική. Τα διαλυτήρια Gadani συνεχίζουν να λειτουργούν με προσωρινές εγκρίσεις DASR και, παρά τις συνεχιζόμενες αναβαθμίσεις των υποδομών, κανένα από αυτά δεν έχει ακόμη εξασφαλίσει την πλήρη έγκριση του HKC.
Τέλος, η Τουρκία εξακολουθεί να εμφανίζει χαμηλή κινητικότητα, καθώς η μείωση πλοίων προς ανακύκλωση περιορίζει τις ευκαιρίες για τη γείτονα χώρα. Αντίθετα, ο εγχώριος τομέας χάλυβα παρουσίασε βελτίωση, με κινητήριο μοχλό την αυξημένη ζήτηση.
Το Μπανγκλαντές, επομένως, παραμένει ο κορυφαίος κόμβος ανακύκλωσης της υποηπείρου, παρά την επιβράδυνση της δραστηριότητας τις τελευταίες εβδομάδες. Το επίμονο χάσμα μεταξύ των προσδοκιών των πλοιοκτητών και της τοπικής προσφοράς συνεχίζει να περιορίζει την κινητικότητα των πλοίων στην περιοχή, αν και η αγορά διατηρεί το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα.
Πηγή: Intermodal
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ