
Ένα επενδυτικό πλάνο-μαμούθ εξήγγειλε πρόσφατα η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία της Νότιας Κορέας. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η HMM έχει τοποθετήσει παραγγελίες για πλοία συνολικής αξίας περίπου $2,8 δισ., στον δρόμο προς την ενεργειακή μετάβαση και τη βιωσιμότητα.
Ανάμεσα στα νεότευκτα, περιλαμβάνονται και δώδεκα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου κατανάλωσης και LNG, μεταφορικής ικανότητας 13.000 TEUs έκαστο, καθώς και δύο VLCCs.
Mε αυτή την κίνηση, η HMM ενισχύει την εμπιστοσύνη της στο LNG ως το πλέον ιδανικό μεταβατικό καύσιμο. «Καθώς οι παγκόσμιοι κανονισμοί για την αποανθρακοποίηση δεν έχουν ολοκληρωθεί, το LNG παραμένει ένα από τα πιο πρακτικά μεταβατικά καύσιμα στη ναυτιλία», αναγράφεται στην ανάρτηση.
Βέβαια, είναι άξιο αναφοράς ότι, με τα νέα δεδομένα και το NZF, το LNG επιβαρύνεται πλέον με φόρους σχεδόν ίσους με εκείνους του συμβατικού καυσίμου και πολλοί είναι εκείνοι που θεωρούν ότι ακυρώνεται στην πράξη το υποτιθέμενο οικονομικό του πλεονέκτημα.
«Όσοι παρήγγειλαν dual fuel πλοία υπέπεσαν σε σφάλμα, γιατί δεν θα πάρουν ποτέ πίσω τα παραπάνω λεφτά που επένδυσαν και ακόμα το LNG ως καύσιμο δεν θα έχει τη ζήτηση που αναμενόταν. Άρα, και τα πλοία κατανάλωσης LNG θα είναι πια πολλά και δεν θα έχουν τη δουλειά που περίμεναν», δήλωσε πρόσφατα στα ΝΧ στέλεχος της βιομηχανίας με μεγάλη πείρα στα τεχνικά θέματα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Το λιμάνι του Μπέλφαστ φιλοξένησε την πρώτη τελετή ονοματοδοσίας πλοίου, μετά από δύο δεκαετίες, με 200 προσκεκλημένους να δίνουν το «παρών». Το «Stena Futura»,…

Η παγκόσμια παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα σημείωσε κάμψη για δεύτερο συνεχόμενο μήνα τον Οκτώβριο, οδηγούμενη εκ νέου από την επιβράδυνση της κινεζικής παραγωγής. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…

Μεταβολές καταγράφονται στη ναυλαγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο κατώφλι του 2026. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δεδομένα της Xeneta, την εβδομάδα που μας πέρασε, οι…

Η εισαγωγή του νέου Port Community System (PCS) από την DP World στο λιμάνι της Μομπάσα αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Norwegian Car Carriers (NOCC), με τον όμιλο να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός…

Τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών προϊόντων αποτελούν το έναυσμα για τη σύσταση μιας νέας συμμαχίας στη Βόρεια Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα, η Odfjell SE και η…

Οι ιαπωνικές αρχές ενέκριναν, στις 21 Νοεμβρίου, την επανεκκίνηση του μεγαλύτερου πυρηνικού εργοστασίου παγκοσμίως, για πρώτη φορά μετά την καταστροφική πυρηνική κρίση της Φουκουσίμα…

Αύξηση 0,4% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Σεπτέμβριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Σεπτεμβρίου 2024, ενώ αύξηση επίσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ