
Έντονη ήταν η παρουσία των Ελλήνων πλοιοκτητών για ακόμη μία εβδομάδα στην αγορά των νεότευκτων, με τα δεξαμενόπλοια να έχουν την τιμητική τους. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της G. Moundreas, το τελευταίο διάστημα τοποθετήθηκαν παραγγελίες για τέσσερα δεξαμενόπλοια ελληνικών συμφερόντων, από τρεις διαφορετικές εταιρείες.
Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της G. Moundreas, η Atlas Maritime, συμφερόντων του κ. Λέοντα Πατίτσα, τοποθέτησε παραγγελία για ένα δεξαμενόπλοιο μεγέθους Suezmax, χωρητικότητας 157.000 dwt. Η εταιρεία ελληνικών συμφερόντων εμπιστεύτηκε για μία ακόμα φορά τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας και επέστρεψε σε αυτά της DH Shipbuilding, σύμφωνα με την έκθεση. H παράδοση αναμένεται για το 2027, ενώ το κόστος ανέρχεται στα $86,6 εκατ.
Στο ίδιο ναυπηγείο τοποθέτησε παραγγελία και η Golden Energy, με επικεφαλής τον κ. Βίκτωρα Ρέστη. Η παραγγελία αφορά τη ναυπήγηση ενός παρόμοιου πλοίου, συνολικής αξίας $85 εκατ., με την παράδοσή του να υπολογίζεται για το 2027.
Τέλος, η Samos Steamship προχώρησε σε παραγγελία για δύο δεξαμενόπλοια, χωρητικότητας 107.000 dwt έκαστο. Τα δύο Αframaxes θα κατασκευαστούν στα ιαπωνικά ναυπηγεία Nihon και αναμένεται να παραδοθούν το διάστημα 2027-2028.
Πηγή: G. Moundreas
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…

Οκτώ χώρες του ΟPEC+ συμφώνησαν να αυξήσουν την παραγωγή πετρελαίου τον Δεκέμβριο κατά 137.000 βαρέλια ημερησίως και στη συνέχεια να σταματήσουν τις αυξήσεις της…

Στο 8,2% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Σεπτέμβριο εφέτος, έναντι 9,7% τον Σεπτέμβριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα πάνω 8,2%…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ