
Tα λιμενικά τέλη των ΗΠΑ σε πλοία κινεζικής κατασκευής ή/και διαχείρισης, που θα αρχίσουν να εφαρμόζονται από τις 14 Οκτωβρίου, φαίνεται πως προς το παρόν τουλάχιστον δεν οδηγούν σε προσαυξήσεις ναύλων τους θαλάσσιους μεταφορείς.
Μέχρι στιγμής, οι liner εταιρείες ONE (Ocean Network Express), HMM, CMA CGM και Maersk έχουν ενημερώσει τους πελάτες τους ότι δεν θα επιβάλουν επιπλέον χρεώσεις.
Η HMM και η ONE ανακοίνωσαν επίσης ότι δεν θα προσαρμόσουν τα δρομολόγια των λιμανιών των ΗΠΑ, ούτε τα υπάρχοντα δίκτυα εξυπηρέτησης των πελατών τους. Η δε ONE ενημέρωσε ότι θα συνεχίσει να παρακολουθεί στενά τις ρυθμιστικές αλλαγές και θα είναι σε ανοικτή γραμμή επικοινωνίας με τους πελάτες της σε περίπτωση που προκύψουν νέες πληροφορίες.
Από τη μεριά της, η CMA CGM ανακοίνωσε ότι έχει αξιοποιήσει τις 180 ημέρες που έχουν μεσολαβήσει από την ανακοίνωση για να εφαρμόσει ένα ισχυρό και ευέλικτο σχέδιο έκτακτης ανάγκης.
Το ερώτημα είναι πώς θα αντιδράσουν οι κινεζικές εταιρείες. «Ενισχύουμε ενεργά το χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας για να ανταποκριθούμε στις εξελισσόμενες απαιτήσεις της αμερικανικής αγοράς», ανακοίνωσε η COSCO. «Θα διατηρήσουμε ανταγωνιστικές τιμές και θα ακολουθήσουμε σχετικές πολιτικές που συνάδουν με τις συνθήκες της αγοράς».
Η επίσης κινεζική Hede Shipping επηρεάζεται σημαντικά από τα νέα τέλη για τα πλοία της που προσεγγίζουν λιμάνια των ΗΠΑ. Στο πλαίσιο αυτό, θα διακόψει τη λειτουργία της υπηρεσίας HDS2 Pacific, αφήνοντας μόνο την υπηρεσία HDS σε λειτουργία στον Ειρηνικό.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
«Ψήφο εμπιστοσύνης» στις αναπτυξιακές προοπτικές και τη δυναμική της Star Bulk, με επικεφαλής τον κ. Πέτρο Παππά, έδωσε πρόσφατα ο Νορβηγός κροίσος της ναυτιλίας…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου containerships της Capital Maritime, με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατων εκθέσεων των G.…
Μια παγκόσμια πρωτοτυπία έλαβε χώρα πρόσφατα στο χώρο των STS μεταφορών, καθώς η Hanwha Ocean, ολοκλήρωσε με επιτυχία την πρώτη στον κόσμο μεταφορά υγροποιημένου…
Μείωση 18,8% σημείωσε το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου της χώρας τον Αύγουστο εφέτος, καθώς η μείωση της αξίας των εισαγωγών υπερκέρασε κατά πολύ εκείνη…
Το λιμάνι του Ρότερνταμ, ένα από τα πλέον πολυσύχναστα εμπορικά κέντρα της Ευρώπης, γίνεται και πάλι πεδίο τεχνολογικής πρωτοπορίας. Η QTerminals Kramer Rotterdam (QTKR)…
Η στροφή της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς εναλλακτικά καύσιμα, όπως η μεθανόλη, δημιουργεί την ανάγκη για νέες τεχνολογικές λύσεις που θα συνδυάζουν ασφάλεια, αποδοτικότητα και…
Με τα ευρωπαϊκά διυλιστήρια να διανύουν τον Σεπτέμβριο την καθιερωμένη περίοδο συντηρήσεων, η Ινδία βρήκε «πάτημα» ώστε να αυξήσει κατακόρυφα τις εξαγωγές ντίζελ προς…
Σε παγκόσμιο επίπεδο, τέσσερις χώρες πρωτοστατούν στην ηλεκτροκίνηση. Αυτές είναι η Νορβηγία, η Ολλανδία, η Κίνα και η Σιγκαπούρη. Η Κίνα είναι η κυρίαρχη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ