
Tα λιμενικά τέλη των ΗΠΑ σε πλοία κινεζικής κατασκευής ή/και διαχείρισης, που θα αρχίσουν να εφαρμόζονται από τις 14 Οκτωβρίου, φαίνεται πως προς το παρόν τουλάχιστον δεν οδηγούν σε προσαυξήσεις ναύλων τους θαλάσσιους μεταφορείς.
Μέχρι στιγμής, οι liner εταιρείες ONE (Ocean Network Express), HMM, CMA CGM και Maersk έχουν ενημερώσει τους πελάτες τους ότι δεν θα επιβάλουν επιπλέον χρεώσεις.
Η HMM και η ONE ανακοίνωσαν επίσης ότι δεν θα προσαρμόσουν τα δρομολόγια των λιμανιών των ΗΠΑ, ούτε τα υπάρχοντα δίκτυα εξυπηρέτησης των πελατών τους. Η δε ONE ενημέρωσε ότι θα συνεχίσει να παρακολουθεί στενά τις ρυθμιστικές αλλαγές και θα είναι σε ανοικτή γραμμή επικοινωνίας με τους πελάτες της σε περίπτωση που προκύψουν νέες πληροφορίες.
Από τη μεριά της, η CMA CGM ανακοίνωσε ότι έχει αξιοποιήσει τις 180 ημέρες που έχουν μεσολαβήσει από την ανακοίνωση για να εφαρμόσει ένα ισχυρό και ευέλικτο σχέδιο έκτακτης ανάγκης.
Το ερώτημα είναι πώς θα αντιδράσουν οι κινεζικές εταιρείες. «Ενισχύουμε ενεργά το χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας για να ανταποκριθούμε στις εξελισσόμενες απαιτήσεις της αμερικανικής αγοράς», ανακοίνωσε η COSCO. «Θα διατηρήσουμε ανταγωνιστικές τιμές και θα ακολουθήσουμε σχετικές πολιτικές που συνάδουν με τις συνθήκες της αγοράς».
Η επίσης κινεζική Hede Shipping επηρεάζεται σημαντικά από τα νέα τέλη για τα πλοία της που προσεγγίζουν λιμάνια των ΗΠΑ. Στο πλαίσιο αυτό, θα διακόψει τη λειτουργία της υπηρεσίας HDS2 Pacific, αφήνοντας μόνο την υπηρεσία HDS σε λειτουργία στον Ειρηνικό.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Καθώς η Δύση σφίγγει τη μέγγενη των κυρώσεων κατά της Μόσχας, οι μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες της Ρωσίας υφίστανται ολοένα και πιο ισχυρά πλήγματα. Στο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ