
Παράταση παίρνει η ολοκλήρωση της κατασκευής νέου επιβατικού αεροσκάφους που σχεδιάζει η αμερικανική Boeing. Πρόκειται για το 777X, το οποίο, σύμφωνα με την Boeing, θα αποτελέσει το μεγαλύτερο και πιο αποδοτικό αεροσκάφος διπλού κινητήρα σε παγκόσμιο επίπεδο. Μάλιστα, η κατανάλωσή του, αλλά και οι εκπομπές του, θα είναι μειωμένες κατά 10%, ενώ το κόστος διαχείρισης θα ξεπερνά κάθε ανταγωνισμό. Το πρόγραμμα για τον σχεδιασμό του 777-8 και 777-9 της γενιάς 777Χ ξεκίνησε αρκετά χρόνια πριν, το 2013. Σύμφωνα όμως με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, η παράδοση των πρώτων αεροσκαφών θα αναβληθεί έως και το 2027, αντί για το 2026, όπως είχε αρχικά δρομολογηθεί.
Πρώτη εταιρεία που θα εντάξει τα εν λόγω αεροσκάφη στον στόλο της είναι η Deutsche Lufthansa AG, η οποία ωστόσο θα χρειαστεί να αναθεωρήσει τα πλάνα της βάσει των νεότερων αυτών δεδομένων. Επιπλέον, αναλυτές της Wall Street εκτιμούν ότι η Boeing θα ανακοινώσει πρόσθετες χρεώσεις που σχετίζονται με την αναβολή των παραδόσεων, οι οποίες θα κυμανθούν μεταξύ 1 και 4 δισ. δολαρίων. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Boeing, Kelly Ortberg, δήλωσε τον προηγούμενο μήνα ότι βασική αιτία για την αναβολή αποτελεί ο εκτεταμένος φόρτος εργασίας της εταιρείας και ότι δεν σχετίζεται με τεχνικά προβλήματα των αεροσκαφών.
Σημειώνεται ότι, με την έναρξη του προγράμματος για τον σχεδιασμό των αεροσκαφών το 2013, η αρχική εκτίμηση της Boeing για την παράδοση των αεροσκαφών ήταν περίπου για τις αρχές της δεκαετίας του 2020. Προτού δηλαδή το πλάνο πάρει παράταση για άλλα επτά χρόνια.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Τα νερά της ναυτιλίας έρχεται να ταράξει για ακόμη μία φορά η κινεζική COSCO Shipping με μια άνευ προηγούμενου παραγγελία. Συγκεκριμένα, ο κολοσσός της…

Επιταχύνθηκε και τον Νοέμβριο εφέτος ο ρυθμός ανόδου του πληθωρισμού, καθώς αυξήθηκε 2,4% από αύξηση 2% τον Οκτώβριο και έναντι αύξησης επίσης 2,4% τον…

Η Τουρκία θα εγγυηθεί τη ροή του ρωσικού φυσικού αερίου προς την Ουγγαρία, όπως δήλωσε σήμερα ο ούγγρος πρωθυπουργός Βίκτορ Όρμπαν ότι συμφωνήθηκε κατά…

Την πυρηνική ενέργεια προσδιόρισε ως την αιχμή του δόρατος για την αξιοποίηση των επενδυτικών κεφαλαίων ύψους $750 δισ. από τη Νότια Κορέα και την…

Επενδύσεις ύψους 4 δισ. ευρώ σε έργα δέσμευσης και αποθήκευσης διοξειδίου του άνθρακα από βιομηχανίες που δεν έχουν τεχνολογικά τη δυνατότητα μείωσης των εκπομπών…

Σε τροχιά παγίωσης κινείται η αγορά του LNG bunkering, σπάζοντας το φράγμα των 4 εκατ. τόνων ετησίως (σε παγκόσμιο επίπεδο). Η επίδοση αυτή, η…

Η εκεχειρία ΗΠΑ-Κίνας και η πρόσφατη αναβολή του IMO-NZF έχουν αλλάξει τα δεδομένα στον ναυτιλιακό κλάδο, με την αγορά νεότευκτων να βρίσκεται σε καλό…

Σε μια δραστική αναθεώρηση, που δύναται να προκαλέσει ισχυρούς τριγμούς στο παγκόσμιο εμπόριο, προσανατολίζονται οι χώρες της G7 και η ΕΕ, εξετάζοντας την επιβολή…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ