
Παράταση παίρνει η ολοκλήρωση της κατασκευής νέου επιβατικού αεροσκάφους που σχεδιάζει η αμερικανική Boeing. Πρόκειται για το 777X, το οποίο, σύμφωνα με την Boeing, θα αποτελέσει το μεγαλύτερο και πιο αποδοτικό αεροσκάφος διπλού κινητήρα σε παγκόσμιο επίπεδο. Μάλιστα, η κατανάλωσή του, αλλά και οι εκπομπές του, θα είναι μειωμένες κατά 10%, ενώ το κόστος διαχείρισης θα ξεπερνά κάθε ανταγωνισμό. Το πρόγραμμα για τον σχεδιασμό του 777-8 και 777-9 της γενιάς 777Χ ξεκίνησε αρκετά χρόνια πριν, το 2013. Σύμφωνα όμως με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, η παράδοση των πρώτων αεροσκαφών θα αναβληθεί έως και το 2027, αντί για το 2026, όπως είχε αρχικά δρομολογηθεί.
Πρώτη εταιρεία που θα εντάξει τα εν λόγω αεροσκάφη στον στόλο της είναι η Deutsche Lufthansa AG, η οποία ωστόσο θα χρειαστεί να αναθεωρήσει τα πλάνα της βάσει των νεότερων αυτών δεδομένων. Επιπλέον, αναλυτές της Wall Street εκτιμούν ότι η Boeing θα ανακοινώσει πρόσθετες χρεώσεις που σχετίζονται με την αναβολή των παραδόσεων, οι οποίες θα κυμανθούν μεταξύ 1 και 4 δισ. δολαρίων. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Boeing, Kelly Ortberg, δήλωσε τον προηγούμενο μήνα ότι βασική αιτία για την αναβολή αποτελεί ο εκτεταμένος φόρτος εργασίας της εταιρείας και ότι δεν σχετίζεται με τεχνικά προβλήματα των αεροσκαφών.
Σημειώνεται ότι, με την έναρξη του προγράμματος για τον σχεδιασμό των αεροσκαφών το 2013, η αρχική εκτίμηση της Boeing για την παράδοση των αεροσκαφών ήταν περίπου για τις αρχές της δεκαετίας του 2020. Προτού δηλαδή το πλάνο πάρει παράταση για άλλα επτά χρόνια.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η ελβετική εταιρεία WinGD ανακοίνωσε, μετά από περισσότερο από μία δεκαετία έρευνας και ανάπτυξης, ότι το 2026 θα παρουσιάσει την πρώτη στον κόσμο δίχρονη…
Ανάμεικτα ήταν εκ νέου τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LPG carriers, καθώς τα υγραεριοφόρα μεγάλης μεταφορικής ικανότητας κατέγραψαν απώλειες, ενώ τα μικρότερου μεγέθους πλοία…
Η Σερβία ολοκλήρωσε την ανακατασκευή του σιδηροδρομικού δικτύου από το Βελιγράδι μέχρι την πόλη Σουμπότιτσα, στα σύνορα με την Ουγγαρία. Tην Παρασκευή 3 Οκτωβρίου…
Η Τουρκία θα συνεχίσει να προμηθεύεται φυσικό αέριο από τη Ρωσία, ήταν το μήνυμα που έστειλε ο υπουργός Ενέργειας της χώρας, Αλπαρσλάν Μπαϊρακτάρ, ερωτηθείς…
Μια νέα πρόκληση αναδύεται για τις ενδοποτάμιες μεταφορές μέσω του Μισισιπή στις ΗΠΑ, καθώς η στάθμη του νερού μειώνεται διαρκώς, καθιστώντας δύσκολη τη διέλευση…
Με τον Ντόναλντ Τραμπ να έχει διαμηνύσει επανειλημμένως την πρόθεσή του να αξιοποιήσει τους υδρογονάνθρακες των ΗΠΑ, ενεργειακοί κολοσσοί της Ευρώπης φαίνεται να «ποντάρουν»…
Τα LNG carriers κερδίζουν συνεχώς δημοτικότητα, με την ανάγκη μείωσης εκπομπών να διαμορφώνει τις τεχνολογικές επιλογές του μέλλοντος. Σε αυτό το πλαίσιο, η Everllence…
Αναρτήθηκε η προκήρυξη του διαγωνισμού για τις άγονες γραμμές, με την οποία το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής προχωρά σε ένα νέο πλαίσιο για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ