
Έως και 4.000 θέσεις εργασίας σχεδιάζει να καταργήσει η Lufthansa, στην προσπάθειά της να περικόψει τα διοικητικά έξοδά της κατά 20%, μεταδίδουν η εφημερίδα Handelsblatt και η Βαυαρική Ραδιοτηλεόραση BR, επικαλούμενες πηγές της εταιρίας, η οποία ωστόσο δεν έχει ακόμη ανακοινώσει τις προθέσεις της.
Σύμφωνα με την Handelsblatt, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Κάρστεν Σπορ δήλωσε χθες σε εσωτερική συνάντηση στελεχών ότι «πρέπει να μειώσουμε τα διοικητικά έξοδά μας κατά 20%». Όπως επισημαίνει η οικονομική εφημερίδα, ενδέχεται να επηρεαστούν από 3.000 έως και 4.000 εκ των 15.000 διοικητικών υπαλλήλων της εταιρίας. Από την πλευρά της η διοίκηση της αεροπορικής εταιρίας διαβεβαίωσε ότι οι μειώσεις θα πραγματοποιηθούν «σε μεγάλο βαθμό με κοινωνικά υπεύθυνο τρόπο».
Επίσημες ανακοινώσεις αναμένονται την Δευτέρα, στην Ημέρα Χρηματιστηρίου της Lufthansa, όπου ο κ. Σπορ θα παρουσιάσει τους νέους μεσοπρόθεσμους στόχους της διοίκησης.
Η Lufthansa είχε ήδη περικόψει 20.000 θέσεις εργασίας κατά την πανδημία του κορονοϊού και πριν από λίγες εβδομάδες ανακοίνωσε ότι συγχωνεύει βασικές λειτουργίες των αεροπορικών εταιριών του ομίλου. Ενδεικτικά, από τον Ιανουάριο του 2026 η διαχείριση των πτήσεων μικρών και μεσαίων αποστάσεων των Lufthansa, Swiss, Austrian και Brussels θα γίνεται κεντρικά, ενώ θα ενοποιηθούν και οι λειτουργίες στον τομέα πληροφορικής. Επιπλέον, βρίσκονται σε εξέλιξη επί του παρόντος αδιέξοδες συλλογικές διαπραγματεύσεις για το πλήρωμα καμπίνας και τους πιλότους της Lufthansa.
Ο Όμιλος πάντως έχει ανακοινώσει ότι τα λειτουργικά κέρδη του προ ειδικών στοιχείων αναμένεται να ξεπεράσουν τα 1,6 δισεκατομμύρια ευρώ του 2024.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Την πυρηνική ενέργεια προσδιόρισε ως την αιχμή του δόρατος για την αξιοποίηση των επενδυτικών κεφαλαίων ύψους $750 δισ. από τη Νότια Κορέα και την…

Επενδύσεις ύψους 4 δισ. ευρώ σε έργα δέσμευσης και αποθήκευσης διοξειδίου του άνθρακα από βιομηχανίες που δεν έχουν τεχνολογικά τη δυνατότητα μείωσης των εκπομπών…

Σε τροχιά παγίωσης κινείται η αγορά του LNG bunkering, σπάζοντας το φράγμα των 4 εκατ. τόνων ετησίως (σε παγκόσμιο επίπεδο). Η επίδοση αυτή, η…

Η εκεχειρία ΗΠΑ-Κίνας και η πρόσφατη αναβολή του IMO-NZF έχουν προκαλέσει σημάδια αισιοδοξίας στον ναυτιλιακό κλάδο, με την αγορά νεότευκτων να βρίσκεται σε καλό…

Σε μια δραστική αναθεώρηση, που δύναται να προκαλέσει ισχυρούς τριγμούς στο παγκόσμιο εμπόριο, προσανατολίζονται οι χώρες της G7 και η ΕΕ, εξετάζοντας την επιβολή…

Συνεχίζονται οι διερευνητικές επαφές για την ιδιωτικοποίηση της νοτιοκορεατικής HMM, σχεδόν δύο χρόνια μετά την αποτυχία των προηγούμενων προσπαθειών. Σύμφωνα με ΜΜΕ της χώρας,…

Το ετήσιο εμπορικό πλεόνασμα της Κίνας ξεπέρασε για πρώτη φορά το $1 τρισ., με την πτώση των εξαγωγών προς τις ΗΠΑ να αντισταθμίζεται από…

Η Ινδία έχει θέσει ψηλά τον πήχη, στοχεύοντας να εγκαθιδρυθεί ως μια υπολογίσιμη «δύναμη» στον κλάδο του ναυπηγικού τομέα. Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με τοπικά…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ