
Η βραζιλιάνικος κολοσσός εξόρυξης μεταλλευμάτων Vale, εξήγγειλε στις 4 Σεπτεμβρίου ότι θα επενδύσει $12,3 δις. στις μεταλλευτικές της δραστηριότητες στην πολιτεία Minas Gerais μέχρι το 2030, καθώς δρομολογήθηκε η επαναλειτουργία ενός σημαντικού ορυχείου στην πόλη Ouro Preto, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters.
Το μεγαλύτερο μέρος των επενδύσεων θα επικεντρωθεί σε λύσεις για την βελτιστοποίηση της στοίβαξης (dry stacking) των αποβλήτων σιδηρομεταλλεύματος, ανέφερε η Vale σε ανακοίνωσή της, καθώς επιδιώκει να μειώσει τη χρήση φραγμάτων στις τοπικές δραστηριότητές της στο 20% από 30%.
Ο εν λόγω στόχος της εταιρείας τέθηκε, μετά τη κατάρρευση δύο φραγμάτων στο Minas Geraisτο 2015 και το 2019, η οποία στοίχισε τη ζωή σε εκατοντάδες ανθρώπους και προκάλεσε σοβαρές περιβαλλοντικές ζημιές.
Η Vale εκκίνησε εκ νέου τις εργασίες στο ορυχείο σιδηρομεταλλεύματος Capanema, το οποίο ήταν ανενεργό για 22 χρόνια, και θα λειτουργεί πλέον, χωρίς να παράγει απόβλητα καταργώντας με αυτόν τον τρόπο την ανάγκη για ΄ύπαρξη φραγμάτων.
«Το Capanema αποτελεί παράδειγμα της νέας φάσης της εξόρυξης στο Minas Gerais και ενισχύει τη δέσμευσή μας για μια πιο υπεύθυνη διαδικασία παραγωγής», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Vale, Gustavo Pimenta.
Το ορυχείο θα προσθέσει περίπου 15 εκατομμύρια μετρικούς τόνους ετησίως στην παραγωγή σιδηρομεταλλεύματος της Vale και θα βοηθήσει την εταιρεία να επιτύχει τον στόχο της για παραγωγή μεταξύ 340 και 360 εκατομμυρίων τόνων το επόμενο έτος, πρόσθεσε η εταιρεία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ