
Η HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (HD KSOE) ανακοίνωσε τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου, ότι πραγματοποιήθηκε η τελετή κοπής ελάσματος ενός πλοίου μεταφοράς πετροχημικών, χωρητικότητας 115.000 dwt, στο ναυπηγείο HD Hyundai Philippines Shipyard που βρίσκεται στο Subic Bay των Φιλιππίνων.
To εν λόγω πλοίο, είναι το πρώτο που κατασκευάστηκε από την HD Hyundai Philippines, καθώς και μιας σειράς τεσσάρων πλοίων μεταφοράς πετροχημικών που παραγγέλθηκαν από ναυτιλιακή εταιρεία με έδρα την Ασία τον περασμένο Δεκέμβριο. Η τελετή κοπής ελάσματος, η οποία περιλαμβάνει την κοπή της πρώτης χαλύβδινης πλάκας για την κατασκευή του πλοίου, σηματοδοτεί την έναρξη της διαδικασίας ναυπήγησης.
Η HD KSOE προσδοκά ότι η HD Hyundai Philippines, θα διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ανάκτηση ανταγωνιστικότητας στην αγορά, ιδιαίτερα σε αυτή των πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου και των δεξαμενόπλοιων, όπου η κινεζική υπεροχή είναι δεδομένη. Υπενθυμίζεται ότι, η HD Hyundai Heavy Industries, θυγατρική της HD KSOE, δημιούργησε ένα κέντρο στρατιωτικής υποστήριξης στις Φιλιππίνες το 2022 και διεξάγει εργασίες συντήρησης, επισκευών και συντήρησης (MRO).
Στόχος της είναι επίσης να διανθίσει την συνεργασία μεταξύ Κορέας, ΗΠΑ και Φιλιππίνων, ιδιαίτερα στο κομμάτι της ασφάλειας αλλά και της οικονομίας, μέσω των ναυπηγείων ναυπηγείο HD Hyundai Philippines
«Σχεδιάζουμε να χρησιμοποιήσουμε τα ναυπηγεία HD Hyundai Philippines ως στρατηγικό προπύργιο για το project “MASGA”», δήλωσε υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
The Panama Maritime Authority (PMA), through the Directorate General of Merchant Marine (DGMM), held a roundtable with the International Association of Recognized Organizations (IARO)…
Στην Αφρική «απλώνει δίχτυα» ο ενεργειακός κολοσσός QatarEnergy, ο οποίος «καλοβλέπει» τους υδρογονάνθρακες στα ανοικτά της Δημοκρατίας του Κονγκό. Σύμφωνα με σχετική ανάρτηση στα…
Νέα έρευνα του ITF αποκάλυψε συστημικούς κινδύνους για την υγεία και την ασφάλεια σε ολόκληρο τον παγκόσμιο σιδηροδρομικό τομέα, με την υποστελέχωση και τις…
Το πιστοποιητικό κλάσης από τον ABS στο «Saildrone Surveyor» σηματοδοτεί μια σημαντική καμπή στην εξέλιξη των μη επανδρωμένων θαλάσσιων τεχνολογιών. Πρόκειται για το μεγαλύτερο…
Η Höegh Autoliners προχώρησε σε μια παραγγελία για τους πρώτους κινητήρες καύσης αμμωνίας που θα τοποθετηθούν σε πλοία τύπου Aurora-class Pure Car/Truck Carriers (PCTCs).…
Η αξιοποίηση ευρωπαϊκών πόρων για την ενίσχυση στρατηγικών λιμενικών υποδομών φαίνεται να βρίσκεται στο επίκεντρο του σχεδιασμού της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου. Στο πλαίσιο αυτό,…
Με ταχύτατους ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση του στόλου πλοίων εναλλακτικών καυσίμων της CMA CGM, με τα «φώτα» να στρέφονται αυτή τη φορά στη μεθανόλη.…
Φέτος, η ECSA European Shipowners γιορτάζει τα 60 χρόνια από την ίδρυσή της. Με αφορμή την εν λόγω επέτειο το θεσμικό όργανο εκπροσώπησης των…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ