
Με δυναμικούς ρυθμούς βαίνει το πρόγραμμα επέκτασης του στόλου containerships της εισηγμένης στον Nasdaq, Euroseas Ltd.
Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανακοίνωσης, η Euroseas προέβη πρόσφατα στην τοποθέτηση νέας παραγγελίας για τη ναυπήγηση δύο επιπλέον σύγχρονων containerships, μεταφορικής ικανότητας 4.300 TEUs έκαστο. Τα πλοία θα κατασκευαστούν στην Κίνα από το ναυπηγείο Jiangsu New Yangzi Shipbuilding Co., με το κόστος ναυπήγησης να ανέρχεται στα $59,25 εκατ. ανά πλοίο. Οι παραδόσεις των νεότευκτων containerships προγραμματίζονται για τον Μάρτιο και τον Μάιο του 2028.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα εν λόγω πλοία θα είναι αδελφά με εκείνα που παραγγέλθηκαν από τη Euroseas τον Οκτώβριο του 2024.
Με αφορμή τη νέα παραγγελία, o Πρόεδρος και CEO της Euroseas, κ. Αριστείδης Πίττας, δήλωσε: «Δεσμευόμαστε να αναπτύξουμε και να εκσυγχρονίσουμε τον στόλο μας και πιστεύουμε ότι η επένδυση σε οικολογικά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεσαίου μεγέθους, ένα τμήμα της αγοράς με μικρό orderbook και γηρασμένο υπάρχοντα στόλο, αντιπροσωπεύει μια υγιή επενδυτική στρατηγική».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ