
Ένα αναδιπλούμενο Rotor Sail διαμέτρου 3,5 μ., που για πρώτη φορά κατασκευάστηκε διεθνώς σε αυτό το μέγεθος, υπόσχεται να επιταχύνει την υιοθέτηση της αιολικής υποβοήθησης σε bulk carriers. Ο νέος μηχανισμός επιτρέπει το χαμήλωμα του ιστίου κατά τις λιμενικές εργασίες, ενώ αεροδυναμικές βελτιστοποιήσεις στοχεύουν σε ακόμα μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου και μείωση εκπομπών σε σχέση με τα σημερινά συστήματα.
Η πρωτοτυπία της λύσης έγκειται στην κλιμάκωση του μηχανισμού αναδίπλωσης σε Rotor Sails 3,5 μ., όταν μέχρι σήμερα αντίστοιχες εφαρμογές υπήρχαν μόνο σε 5 μ. Αυτό μεταφράζεται σε ουσιαστική λειτουργικότητα, καθώς η αναδίπλωση κατά τις λιμενικές εργασίες επιλύει κρίσιμα ζητήματα ύψους και προσβασιμότητας, μειώνοντας εμπόδια πιστοποίησης και καθημερινής λειτουργίας. Παράλληλα, η στοχευμένη εφαρμογή σε Kamsarmax και Panamax bulk carriers μεγιστοποιεί τον αντίκτυπο σε στόλους με μεγάλο αποτύπωμα εκπομπής άνθρακα, ενσωματώνοντας βελτιώσεις στην αεροδυναμική τους απόδοση.
Η τεχνολογία αυτή αναπτύσσεται από την Anemoi Marine Technologies, η οποία εξασφάλισε 1,2 εκατ. λίρες από τον 6ο κύκλο του UK Clean Maritime Demonstration Competition (CMDC) για να σχεδιάσει, να κατασκευάσει και να δοκιμάσει το πρωτότυπο μέσα σε επτά μήνες. Η Pressure Design Hydraulics Engineers θα κατασκευάσει τον δοκιμαστικό πάγκο, οι Cape Horn Engineering (με υποστήριξη Stehr Consulting) έχουν την ευθύνη για τις αεροδυναμικές βελτιώσεις, ενώ η Victoria Steamship τροφοδοτεί το έργο με δεδομένα από εννέα bulk carriers. Τέλος, το Connected Places Catapult θα εκπονήσει μελέτη αγοράς και ενσωμάτωσης σε λιμάνια/πλοία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο ναυτιλιακός κολοσσός της Κίνας, COSCO, έχει εδραιώσει τη θέση του ως βασικότερος «παίκτης» στις γραμμές μεταξύ της Ινδικής Υποηπείρου, της Μέσης Ανατολής και…
H ινδική κυβέρνηση ακύρωσε δύο διαγωνιστικές διαδικασίες για projects υπεράκτιας αιολικής ενέργειας ισχύος 4.500 MW. Συγκεκριμένα, η κρατική Solar Energy Corporation of India (SECI)…
Τα έργα για την οικοδόμηση της γέφυρας που θα ενώσει το νησί της Σικελίας με την Καλαβρία, δηλαδή με την ιταλική χερσόνησο, πρόκειται να…
Με την πάροδο του χρόνου, το Ντουμπάι αναδεικνύεται όλο και περισσότερο ως βασικός εμπορικός κόμβος στην καρδιά της Αραβικής Χερσονήσου, ειδικά για την αγορά…
Για «πρόοδο αλλά όχι συμφωνία» έκαναν λόγο οι Ντόναλντ Τραμπ και Βλαντίμιρ Πούτιν, έπειτα από την ιστορική συνάντησή τους στην Αλάσκα, το βράδυ της…
Κίνα και Ινδία βρίσκονται σε συζητήσεις για την επανέναρξη του διασυνοριακού εμπορίου τους, πέντε χρόνια μετά τη διακοπή του. Σύμφωνα με αξιωματούχους των Υπουργείων…
Οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου πολλών μεγαβάτ, σε συνδυασμό με ηλεκτρική πρόωση και αρχιτεκτονική συνεχούς ρεύματος (Onboard DC Grid), αναδεικνύονται ως μία από τις πλέον…
Η έντονη γεωργική δραστηριότητα της Βραζιλίας αποτελεί πηγή ζήτησης για μεγάλες ποσότητες λιπασμάτων από τη χώρα. Ως εκ τούτου, οι διά θαλάσσης εισαγωγές λιπασμάτων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ