
Σημειώνεται πως τα Βραβεία Ευκράντη διοργανώνονται από το περιοδικό Ναυτικά Χρονικά και έχουν καθιερωθεί, από το 2008, ως ένα σταθερό σημείο αναφοράς με ξεχωριστή σημασία στη συνείδηση της ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας.
Η φετινή, 17η συνεχόμενη διοργάνωση των Βραβείων Ευκράντη υπήρξε για μία ακόμη χρονιά απτό δείγμα της συνέπειας και αξιοπιστίας μιας διοργάνωσης που έχεις ως σκοπό την ανάδειξη φωτεινών παραδειγμάτων και προτύπων εντός των κόλπων της ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας.
Το Βραβείο Ευκράντη 2024 Καλύτερης Στρατηγικής Επικοινωνίας απονεμήθηκε στη Dorian LPG.
Η Dorian LPG ιδρύθηκε το 2013, με επικεφαλής τον Γιάννη Κ. Χατζηπατέρα, και επικεντρώνει τη δραστηριότητά της στη διαχείριση πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου πετρελαϊκού αερίου.
Ο υπό διαχείριση στόλος της εταιρείας ανέρχεται σε 25 σύγχρονα Very Large Gas Carriers (VLGCs), συνολικής μεταφορικής ικανότητας περίπου 2,1 εκατ. κ.μ., για τις ανάγκες των οποίων απασχολούνται 849 ναυτικοί. Από τα πλοία αυτά, τα 21 είναι ιδιόκτητα, με μέσο όρο ηλικίας μόλις οκτώ έτη. Συνολικά, ο στόλος της Dorial LPG χαρακτηρίζεται από την παρουσία αποδοτικών και eco-friendly πλοίων, ενώ πρόσφατα η εταιρεία ενέταξε στον στόλο της VLGCs με τεχνολογία διπλού καυσίμου. Από την ίδρυσή της, βασική αρχή της λειτουργίας της εταιρείας είναι η ασφαλής, αξιόπιστη, καθαρή και απρόσκοπτη μεταφορά φορτίων.
Η εταιρεία, η οποία είναι εισηγμένη από το 2014 στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, διατηρεί γραφεία στο Στάμφορντ της Αμερικής, αλλά και στην Κοπεγχάγη και στην Αθήνα. Αξίζει να σημειωθεί ότι, με γνώμονα την ανανέωση αλλά και την εξειδίκευση του υπό διαχείριση στόλου της, η Dorian LPG έχει προχωρήσει σε μια σημαντική επένδυση με την παραγγελία ενός Very Large Ammonia Carrier (VLAC), η παράδοση του οποίου υπολογίζεται εντός του 2026.
Στην εποχή των παγκοσμιοποιημένων αγορών παρατηρείται αυξημένη η επιρροή κοινωνικών και καταναλωτικών πιέσεων προς τους περισσότερους επιχειρηματικούς κλάδους, προκειμένου να λειτουργούν με έναν διαφανή και κοινωνικά υπεύθυνο τρόπο. Στο πλαίσιο αυτό, η στρατηγική επικοινωνίας μιας εταιρείας και ο τρόπος με τον οποίο αλληλεπιδρά με το εξωτερικό της περιβάλλον έχουν αναδειχθεί σε παράγοντες εξαιρετικής σημασίας τόσο για την επιτυχημένη προσαρμογή σε νέες συνθήκες όσο και για την ενίσχυση της αξιοπιστίας της, αλλά και της διαμόρφωσης και της διατήρησης μιας θετικής δημόσιας εικόνας.
Υπό αυτό το πρίσμα, η κριτική επιτροπή των Βραβείων Ευκράντη αναγνώρισε τη σταθερότητα, την υπευθυνότητα και τη διαφάνεια με την οποία η Dorian LPG, εφαρμόζει την στρατηγική επικοινωνίας της. Πιο συγκεκριμένα, όπως υπογράμμισε η κριτική επιτροπή των βραβείων, η Dorian LPG, ως μια σύγχρονη ναυτιλιακή εταιρεία, διεθνούς βεληνεκούς, παρουσιάζει μια συγκροτημένη και αποτελεσματική επικοινωνία, η οποία μπορεί να χαρακτηριστεί πολυεπίπεδη αλλά και στοχευμένη, με σαφή προσανατολισμό στη διαφάνεια, στη βιωσιμότητα και στην ενίσχυση των σχέσεων με όλα τα μέρη της ναυτιλιακής κοινότητας και της ευρύτερης κοινωνίας.
Όπως υπογραμμίστηκε από την κριτική επιτροπή των Βραβείων Ευκράντη, η στρατηγική επικοινωνίας που εφαρμόζει η Dorian LPG αναπτύσσεται με ουσιαστικό τρόπο σε πολλαπλά επίπεδα. Με τη σταθερή συμμετοχή διευθυντικών στελεχών της εταιρείας σε διεθνή αλλά και εγχώρια συνέδρια και fora, η εταιρεία επιδεικνύει συστηματική εξωστρέφεια, εμπλουτίζοντας τον δημόσιο ναυτιλιακό διάλογο. Ταυτόχρονα, μέσω της εποικοδομητικής συνεργασίας της εταιρείας με τα ΜΜΕ αλλά και τη διατήρηση μιας δυναμικής και ουσιαστικής παρουσίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Dorian LPG προχωρά σε μια συγκροτημένη ανάδειξη και προβολή θεμάτων που αφορούν την ευημερία των ναυτικών, την ενημέρωση των νέων για τα επαγγέλματα της θάλασσας, καθώς και την ισότητα και τη διαφορετικότητα στη βιομηχανία.
Η Dorian LPG είναι ανοιχτή σε συνεργασίες με πανεπιστήμια και επαγγελματικά λύκεια, προσκαλώντας τακτικά φοιτητές και μαθητές σε παρουσιάσεις και δράσεις ενημέρωσης, ώστε να γνωρίσουν από κοντά τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας και τις προοπτικές που προσφέρει ο ναυτιλιακός τομέας. Παράλληλα, μέσω οργανωμένων προγραμμάτων πρακτικής άσκησης, αρκετοί νέοι σπουδαστές εντάσσονται στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας και εξελίσσονται σταδιακά σε στελέχη με ευθύνες, αποκτώντας ουσιαστική εμπειρία και προοπτικές σταδιοδρομίας στον ναυτιλιακό κλάδο.
Συνολικά, η στρατηγική επικοινωνίας της Dorian LPG αποτυπώνει το όραμα μιας εταιρείας που ακολουθεί σύγχρονες αρχές και αξιοποιεί την εξωστρέφειά της όχι ως εργαλείο προβολής, αλλά ως βασικό στοιχείο μιας σύγχρονης και διαφανούς στρατηγικής.
Χορηγός βραβείου:
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για «πρόοδο αλλά όχι συμφωνία» έκαναν λόγο οι Ντόναλντ Τραμπ και Βλαντίμιρ Πούτιν, έπειτα από την ιστορική συνάντησή τους στην Αλάσκα, το βράδυ της…
Κίνα και Ινδία βρίσκονται σε συζητήσεις για την επανέναρξη του διασυνοριακού εμπορίου τους, πέντε χρόνια μετά τη διακοπή του. Σύμφωνα με αξιωματούχους των Υπουργείων…
Οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου πολλών μεγαβάτ, σε συνδυασμό με ηλεκτρική πρόωση και αρχιτεκτονική συνεχούς ρεύματος (Onboard DC Grid), αναδεικνύονται ως μία από τις πλέον…
Η έντονη γεωργική δραστηριότητα της Βραζιλίας αποτελεί πηγή ζήτησης για μεγάλες ποσότητες λιπασμάτων από τη χώρα. Ως εκ τούτου, οι διά θαλάσσης εισαγωγές λιπασμάτων…
Συνέντευξη της ζωγράφου Μαρίας Φιλοπούλου
Δεκαπενταύγουστος. Οι ανέμελες διακοπές ή και το «σεργιάνι» στα αιγαιοπελαγίτικα νησιά έχουν την τιμητική τους. Παράλληλα ο εορτασμός της Κοίμησης της Θεοτόκου, καθώς και…
Τα τελευταία 24ωρα η Ελλάδα αντιμετωπίζει δασικές πυρκαγιές σε σημαντικό αριθμό μετώπων σε όλη την επικράτεια. Μεταξύ των περιοχών που έχουν πληγεί είναι και…
Βελτιωμένη εμφανίζεται η εικόνα στη μεγάλη φωτιά που κατακαίει σήμερα για τρίτη μέρα τη βορειοδυτική Χίο. Η υποχώρηση των ανέμων και η ενίσχυση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ