
Το 20ό διαδοχικό της κερδοφόρο τρίμηνο ανακοίνωσε η Star Bulk.
H εισηγμένη στον Nasdaq εταιρεία κατέγραψε κέρδη $0,04 εκατ., EBITDA $55,9 εκατ. και ημερήσιο TCE ανά πλοίο $13.624 το β’ τρίμηνο του 2025.
Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι η Star Bulk θα διανείμει μέρισμα για 18ο συναπτό τρίμηνο, ύψους $0,05/μετοχή. Μέχρι σήμερα, το συνολικό ύψος μερισμάτων που έχει διανείμει η εταιρεία στους μετόχους της ανέρχεται σε $1,36 δισ.
Ο κ. Πέτρος Παππάς, CEO της Star Bulk δήλωσε:
«Πέρα από τα μερίσματα, συνεχίσαμε να υλοποιούμε το πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών, αποκτώντας 3,3 εκατ. μετοχές σε τιμές σημαντικά χαμηλότερες από την καθαρή αξία ενεργητικού, αντανακλώντας την εμπιστοσύνη μας στην αξία της Star Bulk και ενισχύοντας τη δέσμευσή μας για την αξία των μετόχων. Η επαναγορά μετοχών χρηματοδοτήθηκε από τα έσοδα από την πώληση πλοίων.
»Συνεχίζουμε να βελτιώνουμε τον στόλο μας, πωλώντας κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2025 εννέα πλοία που δεν συνάδουν πλέον με το εμπορικό μας προφίλ, ενισχύοντας έτσι τα ταμειακά μας διαθέσιμα. Από οικονομική άποψη, ενισχύσαμε περαιτέρω τη ρευστότητά μας σε πάνω από $520 εκατ., εξασφαλίζοντας δύο νέες ανακυκλούμενες πιστώσεις συνολικού ύψους $115 εκατ., βελτιώνοντας τη στρατηγική μας ευελιξία για μελλοντικές ευκαιρίες.
»Παρά τις βραχυπρόθεσμες προκλήσεις λόγω των γεωπολιτικών εντάσεων, παραμένουμε αισιόδοξοι για την αγορά χύδην ξηρού φορτίου μακροπρόθεσμα, χάρη στο χαμηλό επίπεδο παραγγελιών και τις ευνοϊκές ρυθμιστικές εξελίξεις του IMO.
»Η Star Bulk είναι καλά προετοιμασμένη, με έναν ευέλικτο στόλο, ισχυρό ισολογισμό και προληπτική προσέγγιση για να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες της αγοράς».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ