
Το 20ό διαδοχικό της κερδοφόρο τρίμηνο ανακοίνωσε η Star Bulk.
H εισηγμένη στον Nasdaq εταιρεία κατέγραψε κέρδη $0,04 εκατ., EBITDA $55,9 εκατ. και ημερήσιο TCE ανά πλοίο $13.624 το β’ τρίμηνο του 2025.
Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι η Star Bulk θα διανείμει μέρισμα για 18ο συναπτό τρίμηνο, ύψους $0,05/μετοχή. Μέχρι σήμερα, το συνολικό ύψος μερισμάτων που έχει διανείμει η εταιρεία στους μετόχους της ανέρχεται σε $1,36 δισ.
Ο κ. Πέτρος Παππάς, CEO της Star Bulk δήλωσε:
«Πέρα από τα μερίσματα, συνεχίσαμε να υλοποιούμε το πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών, αποκτώντας 3,3 εκατ. μετοχές σε τιμές σημαντικά χαμηλότερες από την καθαρή αξία ενεργητικού, αντανακλώντας την εμπιστοσύνη μας στην αξία της Star Bulk και ενισχύοντας τη δέσμευσή μας για την αξία των μετόχων. Η επαναγορά μετοχών χρηματοδοτήθηκε από τα έσοδα από την πώληση πλοίων.
»Συνεχίζουμε να βελτιώνουμε τον στόλο μας, πωλώντας κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2025 εννέα πλοία που δεν συνάδουν πλέον με το εμπορικό μας προφίλ, ενισχύοντας έτσι τα ταμειακά μας διαθέσιμα. Από οικονομική άποψη, ενισχύσαμε περαιτέρω τη ρευστότητά μας σε πάνω από $520 εκατ., εξασφαλίζοντας δύο νέες ανακυκλούμενες πιστώσεις συνολικού ύψους $115 εκατ., βελτιώνοντας τη στρατηγική μας ευελιξία για μελλοντικές ευκαιρίες.
»Παρά τις βραχυπρόθεσμες προκλήσεις λόγω των γεωπολιτικών εντάσεων, παραμένουμε αισιόδοξοι για την αγορά χύδην ξηρού φορτίου μακροπρόθεσμα, χάρη στο χαμηλό επίπεδο παραγγελιών και τις ευνοϊκές ρυθμιστικές εξελίξεις του IMO.
»Η Star Bulk είναι καλά προετοιμασμένη, με έναν ευέλικτο στόλο, ισχυρό ισολογισμό και προληπτική προσέγγιση για να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες της αγοράς».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου containerships της Capital Maritime, με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατων εκθέσεων των G.…
Tα λιμενικά τέλη των ΗΠΑ σε πλοία κινεζικής κατασκευής ή/και διαχείρισης, που θα αρχίσουν να εφαρμόζονται από τις 14 Οκτωβρίου, φαίνεται πως προς το…
Μια παγκόσμια πρωτοτυπία έλαβε χώρα πρόσφατα στο χώρο των STS μεταφορών, καθώς η Hanwha Ocean, ολοκλήρωσε με επιτυχία την πρώτη στον κόσμο μεταφορά υγροποιημένου…
Μείωση 18,8% σημείωσε το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου της χώρας τον Αύγουστο εφέτος, καθώς η μείωση της αξίας των εισαγωγών υπερκέρασε κατά πολύ εκείνη…
Το λιμάνι του Ρότερνταμ, ένα από τα πλέον πολυσύχναστα εμπορικά κέντρα της Ευρώπης, γίνεται και πάλι πεδίο τεχνολογικής πρωτοπορίας. Η QTerminals Kramer Rotterdam (QTKR)…
Η στροφή της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς εναλλακτικά καύσιμα, όπως η μεθανόλη, δημιουργεί την ανάγκη για νέες τεχνολογικές λύσεις που θα συνδυάζουν ασφάλεια, αποδοτικότητα και…
Με τα ευρωπαϊκά διυλιστήρια να διανύουν τον Σεπτέμβριο την καθιερωμένη περίοδο συντηρήσεων, η Ινδία βρήκε «πάτημα» ώστε να αυξήσει κατακόρυφα τις εξαγωγές ντίζελ προς…
Σε παγκόσμιο επίπεδο, τέσσερις χώρες πρωτοστατούν στην ηλεκτροκίνηση. Αυτές είναι η Νορβηγία, η Ολλανδία, η Κίνα και η Σιγκαπούρη. Η Κίνα είναι η κυρίαρχη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ