
Το 20ό διαδοχικό της κερδοφόρο τρίμηνο ανακοίνωσε η Star Bulk.
H εισηγμένη στον Nasdaq εταιρεία κατέγραψε κέρδη $0,04 εκατ., EBITDA $55,9 εκατ. και ημερήσιο TCE ανά πλοίο $13.624 το β’ τρίμηνο του 2025.
Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι η Star Bulk θα διανείμει μέρισμα για 18ο συναπτό τρίμηνο, ύψους $0,05/μετοχή. Μέχρι σήμερα, το συνολικό ύψος μερισμάτων που έχει διανείμει η εταιρεία στους μετόχους της ανέρχεται σε $1,36 δισ.
Ο κ. Πέτρος Παππάς, CEO της Star Bulk δήλωσε:
«Πέρα από τα μερίσματα, συνεχίσαμε να υλοποιούμε το πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών, αποκτώντας 3,3 εκατ. μετοχές σε τιμές σημαντικά χαμηλότερες από την καθαρή αξία ενεργητικού, αντανακλώντας την εμπιστοσύνη μας στην αξία της Star Bulk και ενισχύοντας τη δέσμευσή μας για την αξία των μετόχων. Η επαναγορά μετοχών χρηματοδοτήθηκε από τα έσοδα από την πώληση πλοίων.
»Συνεχίζουμε να βελτιώνουμε τον στόλο μας, πωλώντας κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2025 εννέα πλοία που δεν συνάδουν πλέον με το εμπορικό μας προφίλ, ενισχύοντας έτσι τα ταμειακά μας διαθέσιμα. Από οικονομική άποψη, ενισχύσαμε περαιτέρω τη ρευστότητά μας σε πάνω από $520 εκατ., εξασφαλίζοντας δύο νέες ανακυκλούμενες πιστώσεις συνολικού ύψους $115 εκατ., βελτιώνοντας τη στρατηγική μας ευελιξία για μελλοντικές ευκαιρίες.
»Παρά τις βραχυπρόθεσμες προκλήσεις λόγω των γεωπολιτικών εντάσεων, παραμένουμε αισιόδοξοι για την αγορά χύδην ξηρού φορτίου μακροπρόθεσμα, χάρη στο χαμηλό επίπεδο παραγγελιών και τις ευνοϊκές ρυθμιστικές εξελίξεις του IMO.
»Η Star Bulk είναι καλά προετοιμασμένη, με έναν ευέλικτο στόλο, ισχυρό ισολογισμό και προληπτική προσέγγιση για να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες της αγοράς».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Το λιμάνι του Μπέλφαστ φιλοξένησε την πρώτη τελετή ονοματοδοσίας πλοίου, μετά από δύο δεκαετίες, με 200 προσκεκλημένους να δίνουν το «παρών». Το «Stena Futura»,…

Η παγκόσμια παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα σημείωσε κάμψη για δεύτερο συνεχόμενο μήνα τον Οκτώβριο, οδηγούμενη εκ νέου από την επιβράδυνση της κινεζικής παραγωγής. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…

Μεταβολές καταγράφονται στη ναυλαγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο κατώφλι του 2026. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δεδομένα της Xeneta, την εβδομάδα που μας πέρασε, οι…

Η εισαγωγή του νέου Port Community System (PCS) από την DP World στο λιμάνι της Μομπάσα αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Norwegian Car Carriers (NOCC), με τον όμιλο να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός…

Τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών προϊόντων αποτελούν το έναυσμα για τη σύσταση μιας νέας συμμαχίας στη Βόρεια Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα, η Odfjell SE και η…

Οι ιαπωνικές αρχές ενέκριναν, στις 21 Νοεμβρίου, την επανεκκίνηση του μεγαλύτερου πυρηνικού εργοστασίου παγκοσμίως, για πρώτη φορά μετά την καταστροφική πυρηνική κρίση της Φουκουσίμα…

Αύξηση 0,4% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Σεπτέμβριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Σεπτεμβρίου 2024, ενώ αύξηση επίσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ