
Με στόχο να ενισχύσει περαιτέρω το αποτύπωμά της στην παγκόσμια ναυπηγική αγορά, η HD Hyundai Heavy Industries εστιάζει ολοένα και περισσότερο στη γεωγραφική διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου της.
Υπό αυτό το πρίσμα, ο ναυπηγικός κολοσσός της Νότιας Κορέας στρέφει το ενδιαφέρον του στη Βόρεια Αφρική, και συγκεκριμένα στο Μαρόκο, όπου οραματίζεται τη δημιουργία ενός νέου ναυπηγείου. Ειδικότερα, σύμφωνα με πηγές της αγοράς, η HD Hyundai εξετάζει το ενδεχόμενο να συμμετάσχει σε διαγωνισμό της Εθνικής Υπηρεσίας Λιμένων του Μαρόκου για την απόκτηση δικαιωμάτων λειτουργίας του ναυπηγείου της Καζαμπλάνκα, με ορίζοντα τριάντα ετών.
Το εν λόγω ναυπηγείο βρίσκεται υπό κατασκευή στις ακτές του Ατλαντικού και θα αποτελέσει το μεγαλύτερο ναυπηγείο της Αφρικής, με έκταση 210.000 τ.μ.
Η κυβέρνηση του Μαρόκου φιλοδοξεί για την οικοδόμηση ενός εθνικού στόλου 100 εμπορικών πλοίων έως το 2040, που θα εξυπηρετεί το θαλάσσιο εμπόριο της χώρας.
Από την πλευρά της, η HD Hyundai στοχεύει αφενός στην απορρόφηση αυτής της ζήτησης, εξασφαλίζοντας παραγγελίες για το ναυπηγείο της Καζαμπλάνκα, και αφετέρου στην αξιοποίηση των γεωγραφικών πλεονεκτημάτων του ναυπηγείου, ώστε να προσελκύσει επιπλέον παραγγελίες από κορυφαίες ναυτιλιακές εταιρείες της Ευρώπης.
Η κίνηση αυτή εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο διεθνούς επέκτασης της HD Hyundai, η οποία έχει ήδη παρουσία σε ναυπηγεία στο Βιετνάμ και στις Φιλιππίνες, ενώ υλοποιεί αντίστοιχες στρατηγικές πρωτοβουλίες σε ΗΠΑ, Ινδία και Περού.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η προηγμένη τεχνολογία Voyage Optimisation της Ascenz Marorka, μέλους του Ομίλου GTT, αποτελεί τον βασικό πυρήνα της στρατηγικής ψηφιοποίησης και απoανθρακοποίησης του στόλου της…
Καθώς η Κίνα εντείνει τις προσπάθειές της για την προσέλκυση άμεσων ξένων επενδύσεων (FDI), ο ενεργειακός κολοσσός ExxonMobil εδραιώνει τη θέση του στη δεύτερη…
Υψηλό ενός μήνα «χτύπησαν» πρόσφατα οι εξαγωγές πετρελαίου της Ρωσίας, ενισχυμένες από την κατακόρυφη άνοδο των εβδομαδιαίων ροών και την ταυτόχρονη καθίζηση της δραστηριότητας…
Θετικές εξελίξεις σημειώνονται γύρω από την πολυαναμένομενη επανεκκίνηση ενός φιλόδοξου έργου LNG της TotalEnergies στη Μοζαμβίκη, ύστερα από τέσσερα έτη στασιμότητας λόγω ζητημάτων ασφαλείας.…
Σε καλό δρόμο βρίσκεται η πολυαναμενόμενη συγχώνευση της CMB.TECH και της Golden Ocean, η οποία αναμένεται να δημιουργήσει έναν ναυτιλιακό κολοσσό με στόλο περίπου…
Νέα τροπή φαίνεται να παίρνει το σίριαλ πώλησης των 43 διεθνών λιμένων της CK Hutchison, καθώς το Πεκίνο προέβη σε μια εκκωφαντική τοποθέτηση. Σύμφωνα…
Από σήμερα, Δευτέρα 21 Ιουλίου, τίθεται σε ισχύ το νέο «Τέλος Κρουαζιέρας», που επιβάλλεται σε κάθε επιβάτη ο οποίος αποβιβάζεται σε ελληνικό λιμένα στο…
Η WinGD έγινε η πρώτη που λανσάρει στην αγορά έναν δίχρονο ναυτικό κινητήρα με καύσιμο αμμωνίας. Το ορόσημο επετεύχθη με την παράδοση και εγκατάσταση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ