
Καθώς η Κίνα εντείνει τις προσπάθειές της για την προσέλκυση άμεσων ξένων επενδύσεων (FDI), ο ενεργειακός κολοσσός ExxonMobil εδραιώνει τη θέση του στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία παγκοσμίως.
Σύμφωνα με το Xinhua, την Τρίτη 15 Ιουλίου, η ExxonMobil έθεσε σε λειτουργία ένα συγκρότημα πετροχημικών έργων στη νότια Κίνα. Πρόκειται για το μεγαλύτερο πετροχημικό έργο που ανήκει εξ ολοκλήρου σε αμερικανική εταιρεία στην κινεζική επικράτεια.
Κατά την πρώτη φάση λειτουργίας του, το συγκρότημα πετροχημικών της ExxonMobil θα διαθέτει παραγωγική ικανότητα 1,6 εκατ. τόνων αιθυλενίου ετησίως. Επίσης, το έργο περιλαμβάνει μονάδες παραγωγής πολυαιθυλενίου και πολυπροπυλενίου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το εν λόγω συγκρότημα βρίσκεται στο πετροχημικό πάρκο «Daya Bay» της Κίνας, το οποίο αποτελεί έναν από τους κορυφαίους κόμβους διύλισης και παραγωγής χημικών παγκοσμίως. Ενδεικτικά, η ικανότητα διύλισης πετρελαίου του «Daya Bay» αγγίζει τους 22 εκατ. τόνους ετησίως, ενώ η συνολική παραγωγή αιθυλενίου τους 3,8 εκατ. τόνους ετησίως.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η προηγμένη τεχνολογία Voyage Optimisation της Ascenz Marorka, μέλους του Ομίλου GTT, αποτελεί τον βασικό πυρήνα της στρατηγικής ψηφιοποίησης και απoανθρακοποίησης του στόλου της…
Με στόχο να ενισχύσει περαιτέρω το αποτύπωμά της στην παγκόσμια ναυπηγική αγορά, η HD Hyundai Heavy Industries εστιάζει ολοένα και περισσότερο στη γεωγραφική διαφοροποίηση…
Θετικές εξελίξεις σημειώνονται γύρω από την πολυαναμένομενη επανεκκίνηση ενός φιλόδοξου έργου LNG της TotalEnergies στη Μοζαμβίκη, ύστερα από τέσσερα έτη στασιμότητας λόγω ζητημάτων ασφαλείας.…
Σε καλό δρόμο βρίσκεται η πολυαναμενόμενη συγχώνευση της CMB.TECH και της Golden Ocean, η οποία αναμένεται να δημιουργήσει έναν ναυτιλιακό κολοσσό με στόλο περίπου…
Νέα τροπή φαίνεται να παίρνει το σίριαλ πώλησης των 43 διεθνών λιμένων της CK Hutchison, καθώς το Πεκίνο προέβη σε μια εκκωφαντική τοποθέτηση. Σύμφωνα…
Από σήμερα, Δευτέρα 21 Ιουλίου, τίθεται σε ισχύ το νέο «Τέλος Κρουαζιέρας», που επιβάλλεται σε κάθε επιβάτη ο οποίος αποβιβάζεται σε ελληνικό λιμένα στο…
Η WinGD έγινε η πρώτη που λανσάρει στην αγορά έναν δίχρονο ναυτικό κινητήρα με καύσιμο αμμωνίας. Το ορόσημο επετεύχθη με την παράδοση και εγκατάσταση…
Η τεχνολογική εξέλιξη των shuttle tankers αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την αποδοτικότητα και βιωσιμότητα των υπεράκτιων επιχειρήσεων, ιδιαίτερα στον τομέα της ενέργειας. Σε αυτή…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ