
Την κοινή ανάπτυξη ενός νέου πλοίου μεταφοράς υγρού υδρογόνου (LH₂), χωρητικότητας 20.000 κυβικών μέτρων., ανακοίνωσαν η EDGE Navigation AS και ο DNV. Το πλοίο, το οποίο προορίζεται για ωκεάνιες διαδρομές εντός Ευρώπης, σχεδιάζεται ως μια καινοτόμος ενεργειακή υποδομή.
Στην καρδιά του έργου βρίσκεται η χρήση υδρογόνου ως καυσίμου πρόωσης, καθιστώντας το πλοίο πλήρως απαλλαγμένο από εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά τη λειτουργία του. Ο σχεδιασμός του θα δίνει έμφαση στην ενεργειακή απόδοση και στην ασφαλή διαχείριση του υγροποιημένου υδρογόνου, το οποίο απαιτεί ιδιαίτερες τεχνολογικές προδιαγραφές λόγω των εξαιρετικά χαμηλών θερμοκρασιών αποθήκευσης.
Η EDGE ηγείται της διαδικασίας σχεδιασμού, καθορίζοντας τις λειτουργικές απαιτήσεις του πλοίου σε συνεργασία με ναυπηγείο της επιλογής της. Από την πλευρά του, ο DNV αναλαμβάνει την αξιολόγηση όλων των τεχνικών απαιτήσεων και τη διαμόρφωση πλαισίου ταξινόμησης σύμφωνα με τα αυστηρά πρότυπα ασφαλείας και επιδόσεων για πλοία που μεταφέρουν υδρογόνο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η συριακή κρατική τηλεόραση έκανε λόγο για νέα ισραηλινά πλήγματα σήμερα το απόγευμα στη Δαμασκό στην περιοχή όπου βρίσκεται το Γενικό Επιτελείο των συριακών…
Στα €4,5 δισ. εκτινάχθηκε το πρωτογενές πλεόνασμα του κρατικού προϋπολογισμού το πρώτο εξάμηνο του 2025, σύμφωνα με τα ταμειακά στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος.…
2.965 έλεγχοι έγιναν από τον Ιούνιο έως τα μέσα Ιουλίου από στελέχη του Λιμενικού Σώματος, σε επιχειρήσεις εκμίσθωσης θαλασσίων μέσων αναψυχής και βεβαιώθηκαν 265…
Η κυβέρνηση της Συρίας υπέγραψε στις 14 Ιουλίου συμφωνία ύψους $800 εκατ. με την DP World, με έδρα τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, για την…
Ο Ιούνιος, ο οποίος σημαδεύτηκε από έντονες γεωπολιτικές εντάσεις, ιδίως μεταξύ του Ιράν και των δυτικών κυβερνήσεων, αποτέλεσε έναν ακόμα κρίσιμο μήνα για τις…
Η Metlen ολοκλήρωσε την κατασκευή του ηλιακού πάρκου «San Severo» στην Ιταλία, στην περιφέρεια της Απουλίας. Το έργο διαθέτει μέγιστη ισχύ 12 MWp και…
Καθώς οι διαπραγματεύσεις Ουάσιγκτον-Σεούλ με επίκεντρο τους δασμούς βρίσκονται σε εξέλιξη, ο «φακός» στρέφεται στη ναυπηγική βιομηχανία, όπου εξετάζεται το ενδεχόμενο συνεργασίας ανάμεσα στις…
Το 2025 βρίσκει τον στόλο των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων να αυξάνεται με σχετικά βραδύ ρυθμό, σε σύγκριση με τα προηγούμενα έτη, σύμφωνα με δεδομένα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ