
Οι κυψέλες καυσίμου είναι ηλεκτροχημικές διατάξεις που μετατρέπουν απευθείας τη χημική ενέργεια του υδρογόνου σε ηλεκτρική, χωρίς καύση. Η διαδικασία αυτή είναι σχεδόν αθόρυβη, δεν παράγει κραδασμούς και κυρίως δεν εκπέμπει διοξείδιο του άνθρακα, οξείδια του αζώτου ή άλλους ρύπους. Για πλοία που δραστηριοποιούνται σε ευαίσθητα θαλάσσια οικοσυστήματα ή σε πυκνοκατοικημένα λιμάνια, η τεχνολογία αυτή προσφέρει μια πραγματική διέξοδο προς μηδενικές εκπομπές, χωρίς να θυσιάζεται η επιχειρησιακή απόδοση.
Σε αυτό το πλαίσιο, η PowerCell ανακοίνωσε πρόσφατα την απόκτηση Πιστοποίησης Τύπου (Type Approval) από τον Lloyd’s Register (LR) για το ναυτιλιακό σύστημά της Marine System 225. Πρόκειται για μια σημαντική πιστοποίηση της εν λόγω τεχνολογίας, καθώς διασφαλίζει ότι το σύστημα πληροί τα αυστηρά πρότυπα ασφάλειας, απόδοσης και αξιοπιστίας που θέτει η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία.
Το Marine System 225 αποδίδει 225 kW ηλεκτρικής ισχύος και είναι σχεδιασμένο ειδικά για θαλάσσιο περιβάλλον, με αρθρωτή και συμπαγή δομή, που το καθιστά ιδανικό για νέες ναυπηγήσεις ή μετασκευές. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε φέρι, περιπολικά, πλοία υποστήριξης υπεράκτιων δραστηριοτήτων ή σκάφη μικρών αποστάσεων, παρέχοντας σταθερή, αποδοτική και αθόρυβη πρόωση μηδενικών ρύπων.
Η χρήση υδρογόνου ως καυσίμου και η μετατροπή του σε ενέργεια μέσω κυψελών καυσίμου εξαλείφει πλήρως τις εκπομπές CO₂, NOₓ, SOₓ και σωματιδίων. Η τεχνολογία είναι επίσης πλήρως συμβατή με τους στόχους του ΙΜΟ για τη μείωση των αερίων του θερμοκηπίου. Το Marine System 225 θα παρουσιαστεί στο κοινό στο πλαίσιο της Electric & Hybrid Marine Expo στο Άμστερνταμ, από τις 24 έως τις 26 Ιουνίου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Η σταθερότητα φαίνεται να αποτελεί το νέο status quo της ναυλαγοράς των LPG carriers, καθώς την περασμένη εβδομάδα δεν σημειώθηκαν μεταβολές στους spot ναύλους.…
Δεκατρείς είναι πλέον οι εβδομάδες διαδοχικών απωλειών για τη ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους σε κορυφαίες εμπορικές γραμμές να ακολουθούν αντίρροπες τάσεις…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ