
															H Qatar Airways έλαβε την απόφαση να ακυρώσει την παραγγελία της για 25 Boeing τύπου 737 MAX 10, γεγονός που επιβεβαίωσε και ο Διευθύνων Σύμβουλος Badr Mohammed Al Meer σε συνέντευξή του στο Bloomberg.
Η κίνηση αυτή αναδιαμορφώνει ολόκληρη τη στρατηγική της αεροπορικής εταιρείας. Η παραγγελία τοποθετήθηκε κατά τη διάρκεια της αεροπορικής έκθεσης Farnborough Airshow 2022, σε μια περίοδο που οι σχέσεις της Qatar Airways με την Airbus ήταν σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα. Η συμφωνία παρουσιάστηκε ως λύση για το περιφερειακό δίκτυο της αεροπορικής εταιρείας, με τον τότε Διευθύνοντα Σύμβουλο της Boeing, Stan Deal, να παρουσιάζει το αεροσκάφος ως το πλέον δανικό για την ικανοποίηση των αναγκών της εταιρείας στο περιφερειακό δίκτυο.
Ωστόσο, οι καθυστερήσεις στη διαδικασία πιστοποίησης του αεροσκάφους, που ανέβαλλαν την αναμενόμενη έναρξη της επίσημης λειτουργίας του τουλάχιστον μέχρι το 2026, οδήγησαν την αεροπορική εταιρεία να επανεξετάσει την απόφασή της. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι και άλλες αεροπορικές εταιρείες, όπως η United Airlines, η American Airlines και η Delta Air Lines, έχουν εκφράσει την απογοήτευσή τους επί του θέματος.
Παρ’ όλα αυτά, η Qatar Airways παραμένει βασικός εταίρος της Boeing, διατηρώντας σε ισχύ μια παραγγελία αξίας $96 δισ. για 160 αεροσκάφη τύπου 787 Dreamliners και 777Xs, με option επέκτασής της για 50 επιπλέον αεροσκάφη.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ