
Οι αφίξεις των containerships στα πλέον πολυσύχναστα λιμάνια της δυτικής ακτής των ΗΠΑ, στο Λος Άντζελες και στο Λονγκ Μπιτς, επιστρέφουν σταδιακά στα φυσιολογικά τους standards. Η δασμολογική πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ και ο αναδυόμενος εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας είχαν οδηγήσει σε επιβράδυνση τη διακίνηση φορτίων μεταξύ των δύο χωρών, σύμφωνα με το Marine Exchange of Southern California (MESC).
Ο Kip Louttit, Εκτελεστικός Διευθυντής του MESC, ανέφερε ότι η διαδικασία εγγραφής των πλοίων με προορισμό το LA/LB θα καταγράψει ενδεχομένως μια μικρή αύξηση τις επόμενες εβδομάδες. Τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που κατευθύνονταν προς τα λιμάνια LA/LB ήταν κατά μέσο όρο 58,9 την ημέρα τον Ιανουάριο. Εν μέσω των εμπορικών εντάσεων μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας, ο αριθμός των πλοίων μειώθηκε σε 47,2 την ημέρα για τον Μάιο. Πλέον, τις πρώτες 14 ημέρες του Ιουνίου, ο μέσος όρος πλησιάζει τις «επιδόσεις» του Ιανουαρίου και ανέρχεται σε 51,8 πλοία ανά ημέρα.
Το κόστος της θαλάσσιας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από την Ανατολική Ασία και την Κίνα προς τις ΗΠΑ βρίσκονται στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 10 μηνών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Ντόναλντ Τραμπ κατηγόρησε τόσο το Ισραήλ όσο και το Ιράν ότι παραβιάζουν την κατάπαυση του πυρός που ο ίδιος ανακοίνωσε και εξέφρασε ιδιαίτερη…
Τρίτη μέρα και μάχες με τις φλόγες δίνουν στη Χίου μεγάλες πυροσβεστικές δυνάμεις. Συγκεκριμένα επιχειρούν 444 πυροσβέστες, δηλαδή όλη η δύναμη της Χίου με…
Ο κόσμος βρίσκεται αντιμέτωπος με «την πιο περίπλοκη» κατάσταση εδώ και δεκαετίες, δήλωσε σήμερα στο Γαλλικό Πρακτορείο ο νέος πρόεδρος του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ…
Την είσοδο της οικογένειας Λάτση, μέσω της Marla Investments Inc, στο πλειοψηφικό πακέτο της EuroHoldings Ltd ανακοίνωσε η τελευταία. Συγκεκριμένα, μέτοχοι που σχετίζονται με…
Ενώ η διεθνής κοινότητα έχει στραμμένη την προσοχή της στην εντεινόμενη σύγκρουση μεταξύ του Ισραήλ και του Ιράν, η Ευρωπαϊκή Ένωση προχωράει με τη…
Το έργο σχετικά με την παραγωγή υγροποιημένου φυσικού αερίου στον Καναδά, υπό την ηγεσία της Shell, παρήγαγε τις πρώτες ποσότητές του για εξαγωγή από…
«Η Ένωσή μας είναι ένας θεσμός εμπειρίας, συνέπειας και ευθύνης. Εκπροσωπεί επιχειρήσεις που εξυπηρετούν πάνω από 12.000 πλοία ετησίως, με υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας, εκπαιδευμένα…
Η Συνθήκη Indus Water Treaty «δεν θα αποκατασταθεί ποτέ» με το Πακιστάν, δήλωσε ο Υπουργός Εσωτερικών της Ινδίας, Amit Shah. Μετά την τρομοκρατική επίθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ