
Το κινεζικό ναυπηγείο Zhoushan Changhong International παρέδωσε στην MSC, την προηγούμενη εβδομάδα, το νεότευκτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «MSC LEILA», μεταφορικής ικανότητας 11.480 TEUs.
Το συγκεκριμένο πλοίο είναι το πρώτο από τα 10 αδερφά πλοία της ίδιας σειράς «CIMC ORIC 11500 LNG», τα οποία αναμένεται να προστεθούν στον στόλο της MSC από το ίδιο ναυπηγείο, σε βάθος 18 μηνών και με κόστος $120 εκατ./πλοίο. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός ότι και τα δέκα πλοία θα καταναλώνουν LNG, το οποίο, από πολλούς εμπειρογνώμονες του κλάδου, θεωρείται το μεταβατικό καύσιμο της ναυτιλίας με στόχο τη σταδιακή αποανθρακοποίηση του κλάδου.
Παράλληλα, το ναυπηγείο New Times Shipyard έχει εξασφαλίσει μία ακόμα παραγγελία εκ μέρους της MSC, για άλλα 10 παρόμοια πλοία τύπου «SDARI 11000 LNG». Τα συγκεκριμένα πλοία θα εκτελούν ταξίδια μετ’ επιστροφής, είτε από Κίνα σε Ευρώπη είτε από Κίνα προς ΗΠΑ.
Τα πλοία των δύο προαναφερθεισών παραγγελιών αναμένεται να παραδοθούν περίπου κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, με τον αριθμό πλοίων της MSC που καταναλώνουν LNG ως καύσιμο να ανέρχεται στα 50, κατόπιν της ολοκλήρωσής τους.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι, σε όρους μεταφορικής ικανότητας, ο στόλος των containerships κατανάλωσης LNG διατηρεί μερίδιο αγοράς 7%, ενώ αντιπροσωπεύει το 56% του orderbook.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Ντόναλντ Τραμπ κατηγόρησε τόσο το Ισραήλ όσο και το Ιράν ότι παραβιάζουν την κατάπαυση του πυρός που ο ίδιος ανακοίνωσε και εξέφρασε ιδιαίτερη…
Τρίτη μέρα και μάχες με τις φλόγες δίνουν στη Χίου μεγάλες πυροσβεστικές δυνάμεις. Συγκεκριμένα επιχειρούν 444 πυροσβέστες, δηλαδή όλη η δύναμη της Χίου με…
Ο κόσμος βρίσκεται αντιμέτωπος με «την πιο περίπλοκη» κατάσταση εδώ και δεκαετίες, δήλωσε σήμερα στο Γαλλικό Πρακτορείο ο νέος πρόεδρος του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ…
Την είσοδο της οικογένειας Λάτση, μέσω της Marla Investments Inc, στο πλειοψηφικό πακέτο της EuroHoldings Ltd ανακοίνωσε η τελευταία. Συγκεκριμένα, μέτοχοι που σχετίζονται με…
Ενώ η διεθνής κοινότητα έχει στραμμένη την προσοχή της στην εντεινόμενη σύγκρουση μεταξύ του Ισραήλ και του Ιράν, η Ευρωπαϊκή Ένωση προχωράει με τη…
«Η Ένωσή μας είναι ένας θεσμός εμπειρίας, συνέπειας και ευθύνης. Εκπροσωπεί επιχειρήσεις που εξυπηρετούν πάνω από 12.000 πλοία ετησίως, με υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας, εκπαιδευμένα…
Η Συνθήκη Indus Water Treaty «δεν θα αποκατασταθεί ποτέ» με το Πακιστάν, δήλωσε ο Υπουργός Εσωτερικών της Ινδίας, Amit Shah. Μετά την τρομοκρατική επίθεση…
Καθώς η παραγωγή χάλυβα παραμένει υποτονική, η Κίνα επιδεικνύει πρωτοφανή ανθεκτικότητα, αυξάνοντας απρόσμενα τις εισαγωγές σιδηρομεταλλεύματός της. Σύμφωνα με στοιχεία των LSEG και Kpler,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ