
H ναυτιλιακή αρχή του Παναμά πρόσφατα κατέγραψε μία σημαντική επιτυχία, η οποία οδήγησε μεταξύ άλλων και στην ενίσχυση των σχέσεών του με την ITF.
Ειδικότερα, αντιπρόσωποι της ITF πραγματοποίησαν επίσκεψη της Γενική Διεύθυνση Ναυτικών (General Directorate of Seafarers – DGGM). Στο επίκεντρο αυτής της επίσκεψης βρέθηκε το επίτευγμα ανάκτησης οφειλόμενων μισθών ναυτικών αθροιστικής αξίας $8,5 εκατ. μέχρι και το πέρας του 2024.
Η ναυτιλιακή αρχή του Παναμά διαχειρίστηκε 271 υποθέσεις έρευνας και 312 καταγγελίες το περασμένο έτος, βοηθώντας μεταξύ άλλων στον ασφαλή επαναπατρισμό 368 ναυτικών.
Ο Steve Trowsdale, Inspectorate Coordinator της ITF, επαίνεσε τις προσπάθειες του Παναμά -ιδιαίτερα τη διαχείριση των καταγγελιών και την ανάκτηση των οφειλόμενων μισθών. Τόνισε τον παραγωγικό χαρακτήρα του διαλόγου, σημειώνοντας την αξία της ανταλλαγής απόψεων και του εντοπισμού τομέων για βελτίωση, όλα στην επιδίωξη ενός κοινού στόχου: τη διασφάλιση των δικαιωμάτων και της ευημερίας των ναυτικών.
Στην αντιπροσωπεία της ITF συμμετείχαν επίσης ο Edgar Ortiz, περιφερειακός γραμματέας της ITF για την Αμερική, ο Vladimir Small Ortiz, εθνικός συντονιστής της ITF και μέλος της UIM(Union of Marine Engineers), και ο Bernardo Campos, συνταξιούχο μέλος της UIM. Η ομάδα έγινε δεκτή από ανώτερους αξιωματούχους της DGGM.
Η συνάντηση αυτή αναδεικνύει τη σημασία της διαρκούς συνεργασίας μεταξύ της PMA και της ITF για τη διασφάλιση δίκαιης μεταχείρισης και κατάλληλων συνθηκών εργασίας για τους ναυτικούς – με ιδιαίτερη έμφαση στην έγκαιρη επίλυση μισθολογικών διεκδικήσεων και εργατικών διαφορών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η ενεργειακή μετάβαση στη Βαλτική αποκτά νέα δυναμική, καθώς το λιμάνι της Κλαϊπέντα προχωρά αποφασιστικά προς την ολοκλήρωση του φιλόδοξου έργου παραγωγής πράσινου υδρογόνου.…
Το διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα επηρεάζεται έντονα από τις γεωπολιτικές εξελίξεις. Οι συνεχόμενες επιθέσεις των Χούθι, ειδικότερα, κατά εμπορικών πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα έχουν επιμηκύνει…
Σε χαμηλές στροφές εξακολουθεί να κινείται η ναυλαγορά των LNG carriers, με την «ψαλίδα» ωστόσο Ανατολής-Δύσης να κλείνει σημαντικά την τελευταία εβδομάδα. Σύμφωνα με…
Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την πλήρη λειτουργία του FSRU Αλεξανδρούπολης; Έχουμε κοινοποιήσει το χρονοδιάγραμμα για την επαναλειτουργία του FSRU Αλεξανδρούπολης. Η σταδιακή επαναλειτουργία…
Με την παραγωγή φυσικού αερίου των ΗΠΑ να αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο και τις εξαγωγές LNG να «καλπάζουν», κορυφαίες αμερικανικές εταιρείες ενέργειας προσβλέπουν στην…
Εν αναμονή της έναρξης ισχύος των νέων μέτρων του Εμπορικού Αντιπροσώπου των ΗΠΑ (USTR), για την ανατροπή της κινεζικής θαλάσσιας κυριαρχίας και την αναβίωση…
Ο ναυτιλιακός κολοσσός Bahri φαίνεται πως ευθυγραμμίζεται πλήρως με τα φιλόδοξα σχέδια της Σαουδικής Αραβίας στον κλάδο της ναυπηγικής, καθώς πρόσφατα προχώρησε σε παραγγελία-ορόσημο…
Η ελβετική εταιρεία WinGD ανακοίνωσε, μετά από περισσότερο από μία δεκαετία έρευνας και ανάπτυξης, ότι το 2026 θα παρουσιάσει την πρώτη στον κόσμο δίχρονη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ