
Τις επόμενες στρατηγικές κινήσεις της στη «σκακιέρα» των ναυπηγήσεων φαίνεται να ζυγίζει η Νότια Κορέα, η οποία εστιάζει στις επιχειρηματικές ευκαιρίες που θα προκύψουν από τις προσπάθειες αναβίωσης της αμερικανικής ναυπηγικής βιομηχανίας.
Συγκεκριμένα, στον απόηχο της συνάντησης ανάμεσα στην αντιπροσωπεία του U.S. Trade Representative και τα στελέχη των κορυφαίων νοτιοκορεατικών ναυπηγείων, η Ομοσπονδία Κορεατικών Βιομηχανιών (FKI) καλεί τη Σεούλ να χαράξει μια «win-win» στρατηγική. Βάσει της FKI, η κυβέρνηση και τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας πρέπει να καταρτίσουν προτάσεις ευθυγραμμισμένες με τα σχέδια των ΗΠΑ για την κατασκευή νέων πλοίων, προκειμένου να δημιουργηθούν αμοιβαία επωφελείς συνέργειες.
«Τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας θα πρέπει να συμμετάσχουν σε στενές διαβουλεύσεις με την αμερικανική κυβέρνηση και να εξασφαλίσουν τη συνεπή υποστήριξή της», τονίζει ο Ryu Min-chul, καθηγητής στο Korea Maritime and Ocean University.
Σύμφωνα με έκθεση της FKI, οι ΗΠΑ αναμένεται να προβούν σε παραγγελίες για περίπου 403-448 πλοία έως το 2037. Οι εκτιμώμενες παραγγελίες περιλαμβάνουν 100 εμπορικά πλοία, 42-65 LNG carriers, 10 παγοθραυστικά, 129 πολεμικά πλοία και 67 πλοία για τον εφεδρικό στόλο εθνικής άμυνας των ΗΠΑ.
Στο πλαίσιο αυτό, η Hanwha Ocean προανήγγειλε επενδύσεις $71,8 εκατ. στο ναυπηγείο της Philly Shipyard στις ΗΠΑ. Στόχος της Hanwha Ocean είναι να το μετατρέψει σε ναυπηγείο υψηλής τεχνολογίας, το οποίο θα κατασκευάζει δέκα πλοία ετησίως και θα αποφέρει έσοδα $4 δισ. έως το 2035. Μάλιστα, το Philly Shipyard αναμένεται να αποτελέσει το πρώτο αμερικανικό ναυπηγείο που θα έχει τη δυνατότητα να κατασκευάσει LNG carriers.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Σε μια περίοδο που η ναυτιλία διασχίζει ολοένα και πιο ασταθή γεωπολιτικά ύδατα, η ΔΟΜ (Διεθνής Ομοσπονδία Εργαζομένων Μεταφορών-ITF), εξέφρασε την ανησυχία της στην…
Περίπου 1.000 πτήσεις ματαιώθηκαν κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας απεργίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, στη Γαλλία την Παρασκευή 4 Ιουλίου. Εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι…
Η αξιοποίηση μη επανδρωμένων σκαφών επιφανείας (Uncrewed Surface Vessels – USVs) και τηλεχειριζόμενων υποβρύχιων οχημάτων (Remotely Operated Vehicles – ROVs) ανοίγει νέους ορίζοντες στην…
Καθώς οι ανησυχίες για την επέκταση του «σκιώδους» στόλου εντείνονται σε διεθνές επίπεδο, το Βερολίνο σκληραίνει τη στάση του απέναντι στα δεξαμενόπλοια που διέρχονται…
Έντονη κατεγράφη η δραστηριότητα των Ελλήνων πλοιοκτητών στις παραγγελίες πλοίων την περασμένη εβδομάδα, με τέσσερις εταιρείες να βρίσκονται στο επίκεντρο. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ