
Τις επόμενες στρατηγικές κινήσεις της στη «σκακιέρα» των ναυπηγήσεων φαίνεται να ζυγίζει η Νότια Κορέα, η οποία εστιάζει στις επιχειρηματικές ευκαιρίες που θα προκύψουν από τις προσπάθειες αναβίωσης της αμερικανικής ναυπηγικής βιομηχανίας.
Συγκεκριμένα, στον απόηχο της συνάντησης ανάμεσα στην αντιπροσωπεία του U.S. Trade Representative και τα στελέχη των κορυφαίων νοτιοκορεατικών ναυπηγείων, η Ομοσπονδία Κορεατικών Βιομηχανιών (FKI) καλεί τη Σεούλ να χαράξει μια «win-win» στρατηγική. Βάσει της FKI, η κυβέρνηση και τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας πρέπει να καταρτίσουν προτάσεις ευθυγραμμισμένες με τα σχέδια των ΗΠΑ για την κατασκευή νέων πλοίων, προκειμένου να δημιουργηθούν αμοιβαία επωφελείς συνέργειες.
«Τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας θα πρέπει να συμμετάσχουν σε στενές διαβουλεύσεις με την αμερικανική κυβέρνηση και να εξασφαλίσουν τη συνεπή υποστήριξή της», τονίζει ο Ryu Min-chul, καθηγητής στο Korea Maritime and Ocean University.
Σύμφωνα με έκθεση της FKI, οι ΗΠΑ αναμένεται να προβούν σε παραγγελίες για περίπου 403-448 πλοία έως το 2037. Οι εκτιμώμενες παραγγελίες περιλαμβάνουν 100 εμπορικά πλοία, 42-65 LNG carriers, 10 παγοθραυστικά, 129 πολεμικά πλοία και 67 πλοία για τον εφεδρικό στόλο εθνικής άμυνας των ΗΠΑ.
Στο πλαίσιο αυτό, η Hanwha Ocean προανήγγειλε επενδύσεις $71,8 εκατ. στο ναυπηγείο της Philly Shipyard στις ΗΠΑ. Στόχος της Hanwha Ocean είναι να το μετατρέψει σε ναυπηγείο υψηλής τεχνολογίας, το οποίο θα κατασκευάζει δέκα πλοία ετησίως και θα αποφέρει έσοδα $4 δισ. έως το 2035. Μάλιστα, το Philly Shipyard αναμένεται να αποτελέσει το πρώτο αμερικανικό ναυπηγείο που θα έχει τη δυνατότητα να κατασκευάσει LNG carriers.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με φόντο το γαλάζιο του Σαρωνικού και με εφόδιο τον ενθουσιασμό των ιστιοπλόων, έμπειρων και αρχάριων, η 2η Drydockers Regatta, που πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο…
Αύξηση κατά 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάρτιο φέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη του Μάρτιου 2024, έναντι μείωσης κατά…
Ως διά μαγείας τα δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν ρωσικό πετρέλαιο εξαφανίζονται από τα ψηφιακά συστήματα παρακολούθησης της ναυτιλιακής κίνησης. Οι εξαγωγές πετρελαίου της Ρωσίας υποχώρησαν…
Τα venture capitals που εστιάζουν στην τεχνητή νοημοσύνη οδηγούν την ανάπτυξη στην αγορά των startups, την ίδια ώρα που άλλες εταιρείες αδυνατούν να σηκώσουν…
Το νέο ferry «Nerthus» της Molslinjen είναι πλήρως ηλεκτρικό, εξασφαλίζοντας μηδενικές εκπομπές ρύπων κατά τη διάρκεια λειτουργίας του. Το πλοίο, το οποίο σχεδίασε η…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση της Hapag-Lloyd στην αγορά των containerships, καθώς η γερμανική εταιρεία τακτικών γραμμών έφτασε πρόσφατα σε ένα σημαντικό ορόσημο…
Καθώς οι τιμές πετρελαίου σημειώνουν πτωτική πορεία, το ίδιο ισχύει και για το αργό της Ρωσίας, το οποίο πωλείται σε τιμές που το καθιστούν…
Τα projects ναυπήγησης σύγχρονων πλοίων για λογαριασμό Ελλήνων πλοιοκτητών βαίνουν δυναμικά σε διεθνή ναυπηγεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του κινεζικού ναυπηγείου Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ