
Τις επόμενες στρατηγικές κινήσεις της στη «σκακιέρα» των ναυπηγήσεων φαίνεται να ζυγίζει η Νότια Κορέα, η οποία εστιάζει στις επιχειρηματικές ευκαιρίες που θα προκύψουν από τις προσπάθειες αναβίωσης της αμερικανικής ναυπηγικής βιομηχανίας.
Συγκεκριμένα, στον απόηχο της συνάντησης ανάμεσα στην αντιπροσωπεία του U.S. Trade Representative και τα στελέχη των κορυφαίων νοτιοκορεατικών ναυπηγείων, η Ομοσπονδία Κορεατικών Βιομηχανιών (FKI) καλεί τη Σεούλ να χαράξει μια «win-win» στρατηγική. Βάσει της FKI, η κυβέρνηση και τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας πρέπει να καταρτίσουν προτάσεις ευθυγραμμισμένες με τα σχέδια των ΗΠΑ για την κατασκευή νέων πλοίων, προκειμένου να δημιουργηθούν αμοιβαία επωφελείς συνέργειες.
«Τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας θα πρέπει να συμμετάσχουν σε στενές διαβουλεύσεις με την αμερικανική κυβέρνηση και να εξασφαλίσουν τη συνεπή υποστήριξή της», τονίζει ο Ryu Min-chul, καθηγητής στο Korea Maritime and Ocean University.
Σύμφωνα με έκθεση της FKI, οι ΗΠΑ αναμένεται να προβούν σε παραγγελίες για περίπου 403-448 πλοία έως το 2037. Οι εκτιμώμενες παραγγελίες περιλαμβάνουν 100 εμπορικά πλοία, 42-65 LNG carriers, 10 παγοθραυστικά, 129 πολεμικά πλοία και 67 πλοία για τον εφεδρικό στόλο εθνικής άμυνας των ΗΠΑ.
Στο πλαίσιο αυτό, η Hanwha Ocean προανήγγειλε επενδύσεις $71,8 εκατ. στο ναυπηγείο της Philly Shipyard στις ΗΠΑ. Στόχος της Hanwha Ocean είναι να το μετατρέψει σε ναυπηγείο υψηλής τεχνολογίας, το οποίο θα κατασκευάζει δέκα πλοία ετησίως και θα αποφέρει έσοδα $4 δισ. έως το 2035. Μάλιστα, το Philly Shipyard αναμένεται να αποτελέσει το πρώτο αμερικανικό ναυπηγείο που θα έχει τη δυνατότητα να κατασκευάσει LNG carriers.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Κυβερνοεπίθεση με στόχο πάροχο υπηρεσιών για συστήματα ελέγχου (check-in) εισιτηρίων και διαβατηρίων και επιβίβασης προκάλεσε προβλήματα λειτουργίας σε ορισμένα μεγάλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια, περιλαμβανομένων αυτών…
«Χαμόγελα» στις τάξεις των πλοιοκτητών δεξαμενόπλοιων έχει προκαλέσει το ράλι των ναύλων των VLCCs, οι οποίοι «εκτοξεύτηκαν» στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων δύο ετών.…
Στον απόηχο των εμπορικών αναταράξεων, με αφορμή τη δασμολογική πολιτική που χαράσσει η αμερικανική κυβέρνηση, ο λιμένας του Λος Άντζελες κατέγραψε ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων…
Σε τροχιά «roller coaster» έχει περιέλθει τους τελευταίους μήνες η αγορά LPG της Κίνας, η οποία αναζητά ισορροπία ανάμεσα στις επιπτώσεις του δασμολογικού «πολέμου»…
Καθώς η Chevron επιταχύνει τις προσπάθειες περικοπής των δαπανών της, αρκετά από τα περιουσιακά στοιχεία της αμερικανικής εταιρείας στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού βγαίνουν «στο σφυρί».…
Ιστορία έγραψε η CMA CGM στο Μπρισμπέιν της Αυστραλίας. Συγκεκριμένα, το πλοίο της «CMA CGM Abu Dhabi» κατέγραψε ένα ασυνήθιστο ρεκόρ: φόρτωσε ταυτόχρονα 15…
Ένταση επικράτησε χθες βράδυ στο πλοίο «Knossos Palace» της MINOAN LINES, όταν δεν πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη ενδιάμεση στάση στο λιμάνι του Αδάμαντα στη Μήλο,…
Ένα χρόνο νωρίτερα, έως το τέλος του 2026, μεταθέτει η Επιτροπή την απαγόρευση εισαγωγής ρωσικού υγροποιημένου φυσικού αερίου σε χώρες της ΕΕ, σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ