
Το LNG παραμένει η κύρια επιλογή ναυτιλιακού καυσίμου στις παραγγελίες containerships.
Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε πρόσφατη ανάρτησή της η Alphaliner, το orderbook των containerships αριθμεί επί του παρόντος περίπου 800 πλοία, μεταφορικής ικανότητας άνω των 9 εκατ. TEUs αθροιστικά, 56% των οποίων (5,1 εκατ. TEUs) είναι διπλού καυσίμου κατανάλωσης και LNG.
Παράλληλα, σε αριθμό πλοίων, η πρωτοκαθεδρία του LNG είναι λιγότερο ισχυρή, με 346 πλοία (43,4% του συνόλου του orderbook). Αυτό αντανακλά ότι το LNG επιλέγεται κυρίως για τα containerships μεγαλύτερου μεγέθους. Πράγματι, το 77% των παραγγελιών πλοίων LNG και το 63% των παραγγελιών πλοίων μεθανόλης αφορούν containerships μεταφορικής ικανότητας άνω των 10.000 TEUs.
Την ίδια ώρα, στο μέτωπο της ενεργειακής αποδοτικότητας μέσω της χρήσης τεχνολογιών, πρωταγωνιστικό ρόλο διαδραματίζουν και τα scrubbers, με πάνω από 22% του στόλου (σε αριθμό πλοίων) να είναι εξοπλισμένο με κάποιο τέτοιο σύστημα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εκπρόσωπος του ισραηλινού στρατού εξέδωσε προειδοποίηση για απομάκρυνση των κατοίκων από μια περιοχή της Τεχεράνης, σύμφωνα με ανάρτηση του εκπροσώπου στην πλατφόρμα X. Ως…
Ο νέος δίχρονος κινητήρας X-DF-A της WinGD, σχεδιασμένος να λειτουργεί με υψηλό ποσοστό αμμωνίας ως κύριο καύσιμο, αρχίζει να καθιερώνεται ως βασική τεχνολογική λύση…
Το Πεκίνο θα συνεχίσει να ενισχύει τον έλεγχο και την έγκριση αιτήσεων εξαγωγής για προϊόντα που σχετίζονται με τις σπάνιες γαίες, δήλωσε ο Χε…
Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, κάλεσε την Κυριακή 15 Ιουνίου, την G7 να «αποφύγει τον προστατευτισμό», κατά τη διάρκεια…
Η κατάσταση στη Μ. Ανατολή παραμένει τεταμένη. Η διεθνής σκηνή παρακολουθεί με αμείωτο ενδιαφέρον τις εξελίξεις, δεδομένου ότι οι επιπτώσεις της πολεμικής αυτής σύρραξης,…
Στα 5,351 δισ. ευρώ διαμορφώθηκε το πρωτογενές πλεόνασμα σε τροποποιημένη ταμειακή βάση για την περίοδο Ιανουαρίου – Μαΐου 2025, σύμφωνα με τα στοιχεία εκτέλεσης…
Η τεχνολογία των αυτόνομων ρομποτικών οχημάτων, τόσο επιφανείας όσο και βυθού, μετασχηματίζει σταδιακά τον τρόπο με τον οποίο επιθεωρούμε, παρακολουθούμε και διαχειριζόμαστε κρίσιμες θαλάσσιες…
Οι χώρες της ΕΕ διαφωνούν εδώ και καιρό σχετικά με το αν πρέπει να προωθήσουν καθολικά την πυρηνική ενέργεια για τη μετάβαση στη νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ