
Η Βραζιλία βρίσκεται σε συζητήσεις με την Κίνα για την κατασκευή μιας νέας σιδηροδρομικής γραμμής, που θα συνδέει το mega λιμάνι Chancay του Περού με περιοχές της Βραζιλίας.
Tην είδηση έδωσε η Υπουργός Χωροταξίας Simone Tebet σε συνέντευξή της, μιλώντας για το αυξημένο ενδιαφέρον του Πεκίνου όσον αφορά την ενίσχυση της συνδεσιμότητας του περουβιανού λιμένα με τη Βραζιλία. Άλλωστε, το Chancay αποτελεί τη μεγαλύτερη επένδυση ($1,3 δισ.) της Κίνας στη Νότια Αμερική και εντάσσεται στην προσπάθεια του Πεκίνου να αυξήσει το οικονομικό αποτύπωμά του στην ήπειρο.
Η Υπουργός δήλωσε ότι η ομάδα της συναντήθηκε πριν από λίγο καιρό με μια κινεζική ομάδα που εκπροσωπεί την κρατική σιδηροδρομική εταιρεία της χώρας για να συζητήσουν μια πιθανή διαδρομή που θα συνδέει το λιμάνι Chancay με τη Βραζιλία. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Chancay βρίσκεται στη συντομότερη διαδρομή προς την Κίνα, μειώνοντας την απόσταση του θαλάσσιου εμπορίου κατά τουλάχιστον 10.000 χλμ. (6.210 μίλια). Αρχικά, η κινεζική πλευρά είχε εξετάσει μια διαδρομή μέσω της περιοχής του Αμαζονίου, αλλά η κυβέρνηση της Βραζιλίας απέρριψε κατηγορηματικά την ιδέα λόγω της παρουσίας του τροπικού δάσους και των ιθαγενών πληθυσμών, δήλωσε η Simone Tebet.
«Η ιδέα είναι τώρα να χαράξουμε μια νότια διαδρομή», ανέφερε η Υπουργός, τονίζοντας ότι το έργο, το οποίο είναι μετασχηματιστικό για την οικονομική ανάπτυξη των φτωχότερων περιοχών της Βραζιλίας, θα χρειαστεί χρόνο για να υλοποιηθεί. «Θα μπορούσαμε να μιλάμε για πέντε χρόνια, ίσως και οκτώ, για να δούμε ένα τέτοιο έργο να ολοκληρώνεται», πρόσθεσε.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 30 Μαΐου έλαβε χώρα η παράδοση του «Kohzan Maru VII», του πρώτου πλοίου μεταφοράς μεθανόλης διπλού καυσίμου, το οποίο εισέρχεται σε συμβόλαιο μακράς…
Η Ουκρανία θα χρειαστεί τουλάχιστον €500 εκατ. για να ανοικοδομήσει τις σημαντικότερες εγκαταστάσεις υποδομών στα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας που καταστράφηκαν ολοσχερώς μετά τις…
H ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας προβλέπεται να παραμείνει ανθεκτική, με το ΑΕΠ να αυξάνεται 2% το 2025 και 2,1% το 2026, χάρη στις επενδύσεις…
Μετά την ανακοίνωση του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ για την επιβολή δασμών 50% σε όλες τις εισαγωγές χάλυβα, εντείνονται οι ανησυχίες για τις επιπτώσεις αυτής…
Σε συμφωνία για τη σύσταση κοινοπραξίας που θα πρωταγωνιστήσει στη θαλάσσια μεταφορά υγροποιημένου αερίου κατέληξαν οι Solvang ASA και ένα fund που διαχειρίζεται η…
Με σταθερό βήμα προς ένα βιώσιμο μέλλον, το λιμάνι της Κλαϊπέντα θέτει νέα πρότυπα όχι μόνο για τη λιμενική βιομηχανία της Λιθουανίας αλλά και…
Το outlook της αγοράς δεξαμενόπλοιων παραμένει θολό, με πληθώρα διαφορετικών παραγόντων να επιδρούν στη ζήτηση. Ειδικότερα, όπως αναφέρει έκθεση της ναυλομεσιτικής Gibson, ο σκοτεινός…
Η αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας αποτελεί κρίσιμο πυλώνα της παγκόσμιας στρατηγικής για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Ωστόσο, η πράσινη μετάβαση, δεν μπορεί να επιτευχθεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ