
Η Βραζιλία βρίσκεται σε συζητήσεις με την Κίνα για την κατασκευή μιας νέας σιδηροδρομικής γραμμής, που θα συνδέει το mega λιμάνι Chancay του Περού με περιοχές της Βραζιλίας.
Tην είδηση έδωσε η Υπουργός Χωροταξίας Simone Tebet σε συνέντευξή της, μιλώντας για το αυξημένο ενδιαφέρον του Πεκίνου όσον αφορά την ενίσχυση της συνδεσιμότητας του περουβιανού λιμένα με τη Βραζιλία. Άλλωστε, το Chancay αποτελεί τη μεγαλύτερη επένδυση ($1,3 δισ.) της Κίνας στη Νότια Αμερική και εντάσσεται στην προσπάθεια του Πεκίνου να αυξήσει το οικονομικό αποτύπωμά του στην ήπειρο.
Η Υπουργός δήλωσε ότι η ομάδα της συναντήθηκε πριν από λίγο καιρό με μια κινεζική ομάδα που εκπροσωπεί την κρατική σιδηροδρομική εταιρεία της χώρας για να συζητήσουν μια πιθανή διαδρομή που θα συνδέει το λιμάνι Chancay με τη Βραζιλία. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Chancay βρίσκεται στη συντομότερη διαδρομή προς την Κίνα, μειώνοντας την απόσταση του θαλάσσιου εμπορίου κατά τουλάχιστον 10.000 χλμ. (6.210 μίλια). Αρχικά, η κινεζική πλευρά είχε εξετάσει μια διαδρομή μέσω της περιοχής του Αμαζονίου, αλλά η κυβέρνηση της Βραζιλίας απέρριψε κατηγορηματικά την ιδέα λόγω της παρουσίας του τροπικού δάσους και των ιθαγενών πληθυσμών, δήλωσε η Simone Tebet.
«Η ιδέα είναι τώρα να χαράξουμε μια νότια διαδρομή», ανέφερε η Υπουργός, τονίζοντας ότι το έργο, το οποίο είναι μετασχηματιστικό για την οικονομική ανάπτυξη των φτωχότερων περιοχών της Βραζιλίας, θα χρειαστεί χρόνο για να υλοποιηθεί. «Θα μπορούσαμε να μιλάμε για πέντε χρόνια, ίσως και οκτώ, για να δούμε ένα τέτοιο έργο να ολοκληρώνεται», πρόσθεσε.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Παρότι το μέλλον της παγκόσμιας οικονομίας παραμένει θολό, η παγκόσμια ζήτηση πετρελαίου σκαρφαλώνει εντός του 2025. Ειδικότερα, όπως αναφέρει το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων TASS,…
Εντυπωσιακή πορεία διαγράφουν φέτος τα κορυφαία ναυπηγεία της Νότιας Κορέας, τα οποία βρίσκονται μια «ανάσα» από το ιστορικό ορόσημο των $146 δισ. σε εκκρεμείς…
Εν μέσω αυξανόμενης αβεβαιότητας γύρω από τις εμπορικές πολιτικές των κρατών, η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD) αναθεώρησε προς τα κάτω τις εκτιμήσεις…
Στα ιαπωνικά ναυπηγεία στρέφεται η Meadway Bulkers, με επικεφαλής τον κ. Γιώργο Δελαπόρτα, για την επέκταση του στόλου της. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση…
Σε μια εποχή προσπάθειας μείωσης του ανθρακικού αποτυπώματος από τη ναυτιλία, η Asyad Group εισάγει έναν νέο παίκτη στο προσκήνιο της αποανθρακοποίησης, το «Sohar…
H Merit France του Γάλλου δισεκατομμυριούχου Rodolphe Saadé απέκτησε μερίδιο 20% στη γαλλική αλυσίδα κινηματογράφων Pathé έναντι άγνωστου ποσού, ανακοίνωσε τη Δευτέρα 12 Μαΐου…
Η τεχνολογία της Wärtsilä για τη δέσμευση του διοξειδίου του άνθρακα (Carbon Capture Solution ‒ CCS) επέδειξε εξαιρετική απόδοση. Η λύση αυτή, η οποία…
Σοδειές καλαμποκιού ρεκόρ αναμένεται να συγκομίσουν το 2025-2026 οι Αμερικανοί γεωργοί. Την ίδια ώρα, η συνδυασμένη παραγωγή μεταξύ των βασικών εξαγωγέων καλαμποκιού στη Νότια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ