
Εντυπωσιακή πορεία διαγράφουν φέτος τα κορυφαία ναυπηγεία της Νότιας Κορέας, τα οποία βρίσκονται μια «ανάσα» από το ιστορικό ορόσημο των $146 δισ. σε εκκρεμείς παραγγελίες (backlog).
Συγκεκριμένα, οι τρεις ναυπηγικοί κολοσσοί της Νότιας Κορέας ‒HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (HD KSOE), Hanwha Ocean και Samsung Heavy Industries (SHI)‒ επωφελούνται από το ισχυρό momentum της παγκόσμιας ναυπηγικής βιομηχανίας και την αυξανόμενη ζήτηση για πλοία υψηλής αξίας, όπως τα LNG carriers, στην κατασκευή των οποίων διατηρούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Παράλληλα, οι κλιμακούμενες εμπορικές εντάσεις μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας λειτουργούν ευνοϊκά για τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία, καθώς τα αμερικανικά τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής αποτελούν αποτρεπτικό παράγοντα για τις ναυπηγήσεις στην Κίνα.
Ως εκ τούτου, σύμφωνα με δεδομένα έως τα τέλη του α΄ τριμήνου του 2025, το backlog των HD KSOE, Hanwha Ocean και SHI ανέρχεται στα $137,26 δισ. Ειδικότερα, η HD KSOE ηγείται της αγοράς με εκκρεμείς παραγγελίες αξίας $74,29 δισ., ακολουθούμενη από την SHI με $31,6 δισ. και την Hanwha Ocean με $31,43 δισ. Όπως επισημαίνουν αναλυτές της αγοράς, και οι τρεις εταιρείες βρίσκονται σε τροχιά για να ξεπεράσουν τα προηγούμενα ρεκόρ τους όσον αφορά το backlog.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Μάχη στα μέτωπα της φωτιάς δίνουν οι πυροσβεστικές δυνάμεις σε Αττική, Εύβοια, Μεσσηνία και Κύθηρα. Πιο συγκεκριμένα: Πυρκαγιά σε χαμηλή βλάστηση στην Δροσοπηγή Αττικής…
Την παρθενική του κίνηση στο πεδίο των θαλάσσιων μεταφορών υλοποίησε πρόσφατα ο Ισπανός κροίσος Amancio Ortega, ιδρυτής του κολοσσού της μόδας Zara. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Ορόσημο για τις υπεράκτιες εξερευνήσεις πετρελαίου της Κίνας συνιστά η πρόσφατη εκκίνηση της παραγωγής σε ένα γιγαντιαίο πεδίο πετρελαίου στη Θάλασσα Μποχάι. Σύμφωνα με…
Συνεχίζεται, όπως όλα δείχνουν, το «σίριαλ» πώλησης των λιμένων της CK Hutchison, με βάση τα τελευταία δημοσιεύματα. Ειδικότερα, όπως γνωστοποίησε το Reuters στις 25…
Απώλειες κατέγραψε για έκτη διαδοχική εβδομάδα η ναυλαγορά των containerships, με τις καθοδικές πιέσεις στους spot ναύλους να εντείνονται. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Η επανεκκίνηση των υδροπλάνων στην Ελλάδα είναι γεγονός, με την Hellenic Seaplanes να συνεχίζει τις πτήσεις της. Μετά την επιτυχημένη προσθαλάσσωση υδροπλάνου στο…
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες πρωτοστατούν στην πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας, παρά τις δυσκολίες και τις αβεβαιότητες που αυτή ενέχει. Είναι χαρακτηριστικό ότι από τα 1.421…
H Αρχή του Συστήματος Εμπορίας Εκπομπών του Ηνωμένου Βασιλείου (UK ETS), με απάντησή της στις διαβουλεύσεις της βιομηχανίας για την επέκταση του UK ETS…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ