
Τις προοπτικές της Metlen παρουσίασε σήμερα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ευάγγελος Μυτιληναίος, σε συνέντευξη στην πρωινή εκπομπή “Europe Early Edition” του CNBC, εστιάζοντας σε τρία στρατηγικά μέτωπα: την ανάπτυξη στον κλάδο της άμυνας, τη διαδικασία εισαγωγής της εταιρείας στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου και τις γεωπολιτικές ισορροπίες στην αλυσίδα εφοδιασμού κρίσιμων μετάλλων.
Αναφορικά με την αμυντική βιομηχανία σημείωσε: «Βρισκόμαστε στον χώρο της άμυνας εδώ και περισσότερα από 25 χρόνια, με ιδιαίτερα προηγμένες τεχνολογικά εγκαταστάσεις στην Ελλάδα που προμηθεύουν μεγάλες εταιρείες σε όλο τον κόσμο». Ο κ. Μυτιληναίος ανέφερε ότι η Metlen προχωρά στην κατασκευή τριών νέων εργοστασίων γύρω από τις δύο υπάρχουσες εγκαταστάσεις της, δημιουργώντας ένα αμυντικό hub που θα στηρίξει τις ευρωπαϊκές προσπάθειες ReArm τους επόμενους μήνες και χρόνια. Παράλληλα, πρόσθεσε: «Η Ευρωπαϊκή Ένωση μιλά για ένα αρχικό σχέδιο ύψους 100 δισ. ευρώ, ενώ υπάρχουν ενδείξεις για συνολικά 150 δισ. ευρώ διαθέσιμα για αμυντικούς σκοπούς. Ακόμη δεν γνωρίζουμε πώς θα κατανεμηθούν αυτά τα κονδύλια, ούτε ποιες συνεργασίες θα προκύψουν».
Σχετικά με την εισαγωγή της Metlen στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου ανέφερε: «Όταν ανακοινώσαμε τα σχέδιά μας τον Δεκέμβριο του 2024, δώσαμε ένα χρονικό παράθυρο 12-18 μηνών. Σήμερα, οι διαδικασίες προχωρούν ταχύτερα από το αναμενόμενο και αν οι διεθνείς αγορές παραμείνουν σχετικά ήρεμες, ο πιο πιθανός χρόνος για την εισαγωγή στο Λονδίνο είναι το γ’ τρίμηνο του 2025».
Τέλος, ο κ. Μυτιληναίος στάθηκε στις γεωπολιτικές εξελίξεις και την εξάρτηση από την Κίνα, σημειώνοντας τα εξής: «Δεν είμαι αισιόδοξος ως προς το μέτωπο των δασμών, ούτε ως προς την πορεία της συμμαχίας ΗΠΑ-ΕΕ. Βλέπουμε αποκλίνουσες απόψεις και προτεραιότητες, ιδιαίτερα στην προσέγγιση της Ουκρανίας. Για πρώτη φορά μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, έχουμε έναν “διχασμένο” Δυτικό κόσμο».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Σε μια περίοδο που η ναυτιλία διασχίζει ολοένα και πιο ασταθή γεωπολιτικά ύδατα, η ΔΟΜ (Διεθνής Ομοσπονδία Εργαζομένων Μεταφορών-ITF), εξέφρασε την ανησυχία της στην…
Περίπου 1.000 πτήσεις ματαιώθηκαν κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας απεργίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, στη Γαλλία την Παρασκευή 4 Ιουλίου. Εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι…
Η αξιοποίηση μη επανδρωμένων σκαφών επιφανείας (Uncrewed Surface Vessels – USVs) και τηλεχειριζόμενων υποβρύχιων οχημάτων (Remotely Operated Vehicles – ROVs) ανοίγει νέους ορίζοντες στην…
Καθώς οι ανησυχίες για την επέκταση του «σκιώδους» στόλου εντείνονται σε διεθνές επίπεδο, το Βερολίνο σκληραίνει τη στάση του απέναντι στα δεξαμενόπλοια που διέρχονται…
Έντονη κατεγράφη η δραστηριότητα των Ελλήνων πλοιοκτητών στις παραγγελίες πλοίων την περασμένη εβδομάδα, με τέσσερις εταιρείες να βρίσκονται στο επίκεντρο. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ