
Τις προοπτικές της Metlen παρουσίασε σήμερα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ευάγγελος Μυτιληναίος, σε συνέντευξη στην πρωινή εκπομπή “Europe Early Edition” του CNBC, εστιάζοντας σε τρία στρατηγικά μέτωπα: την ανάπτυξη στον κλάδο της άμυνας, τη διαδικασία εισαγωγής της εταιρείας στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου και τις γεωπολιτικές ισορροπίες στην αλυσίδα εφοδιασμού κρίσιμων μετάλλων.
Αναφορικά με την αμυντική βιομηχανία σημείωσε: «Βρισκόμαστε στον χώρο της άμυνας εδώ και περισσότερα από 25 χρόνια, με ιδιαίτερα προηγμένες τεχνολογικά εγκαταστάσεις στην Ελλάδα που προμηθεύουν μεγάλες εταιρείες σε όλο τον κόσμο». Ο κ. Μυτιληναίος ανέφερε ότι η Metlen προχωρά στην κατασκευή τριών νέων εργοστασίων γύρω από τις δύο υπάρχουσες εγκαταστάσεις της, δημιουργώντας ένα αμυντικό hub που θα στηρίξει τις ευρωπαϊκές προσπάθειες ReArm τους επόμενους μήνες και χρόνια. Παράλληλα, πρόσθεσε: «Η Ευρωπαϊκή Ένωση μιλά για ένα αρχικό σχέδιο ύψους 100 δισ. ευρώ, ενώ υπάρχουν ενδείξεις για συνολικά 150 δισ. ευρώ διαθέσιμα για αμυντικούς σκοπούς. Ακόμη δεν γνωρίζουμε πώς θα κατανεμηθούν αυτά τα κονδύλια, ούτε ποιες συνεργασίες θα προκύψουν».
Σχετικά με την εισαγωγή της Metlen στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου ανέφερε: «Όταν ανακοινώσαμε τα σχέδιά μας τον Δεκέμβριο του 2024, δώσαμε ένα χρονικό παράθυρο 12-18 μηνών. Σήμερα, οι διαδικασίες προχωρούν ταχύτερα από το αναμενόμενο και αν οι διεθνείς αγορές παραμείνουν σχετικά ήρεμες, ο πιο πιθανός χρόνος για την εισαγωγή στο Λονδίνο είναι το γ’ τρίμηνο του 2025».
Τέλος, ο κ. Μυτιληναίος στάθηκε στις γεωπολιτικές εξελίξεις και την εξάρτηση από την Κίνα, σημειώνοντας τα εξής: «Δεν είμαι αισιόδοξος ως προς το μέτωπο των δασμών, ούτε ως προς την πορεία της συμμαχίας ΗΠΑ-ΕΕ. Βλέπουμε αποκλίνουσες απόψεις και προτεραιότητες, ιδιαίτερα στην προσέγγιση της Ουκρανίας. Για πρώτη φορά μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, έχουμε έναν “διχασμένο” Δυτικό κόσμο».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ολοκληρώθηκαν την Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2025 οι αρχαιρεσίες της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας με την εκλογή των 7 μελών στο Διοικητικό της Συμβούλιο. Αναλυτικά η…
Μια νέα τεχνολογική δοκιμή καυσίμου συνδυάζει για πρώτη φορά αιθανόλη, μεθανόλη και ναυτιλιακό ντίζελ (bunker) σε δίχρονες μηχανές μεγαλης κλιμακας. Η καινοτόμος αυτή προσπάθεια,…
Η υιοθέτηση μιας ενεργειακά διασυνδεδεμένης αρχιτεκτονικής υπόσχεται να μειώσει δραστικά τις εκπομπές και να επαναπροσδιορίσει την αποδοτικότητα των πλοίων. Ο συνδυασμός αυτός αφορά τεχνολογίες…
Ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο για την επέκταση του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Atlas Maritime, με επικεφαλής τον κ. Λέοντα Πατίτσα, στο πλαίσιο της…
Καθώς η παγκόσμια ζήτηση για εισαγωγές LNG αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο, οι εξαγωγείς της Βόρειας Αμερικής φαίνονται αποφασισμένοι να συνεχίσουν με το πόδι στο…
Το Τμήμα Κρουαζιέρας του Ομίλου MSC πέτυχε ένα επίτευγμα στο ταξίδι του προς την απανθρακοποίηση, καθώς δύο από τα πλοία του – το «MSC…
Οι επενδύσεις στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας επέτρεψαν στα κράτη που εισάγουν ορυκτά καύσιμα να εξοικονομήσουν περίπου $1,3 τρισ. από το 2010, σύμφωνα με νέα…
Ένα ακόμα ορόσημο στην αναπτυξιακή της πορεία σημείωσε πρόσφατα η ExxonMobil, πραγματοποιώντας ένα σημαντικό βήμα για τη διεθνή επέκταση της αμερικανικής εταιρείας (και) στα……
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ