
Το λιμάνι του Πειραιά ενισχύει περαιτέρω τη στρατηγική θέση του ως κέντρου διαμετακόμισης αυτοκινήτων στην Ανατολική Μεσόγειο, με την πρώτη προσέγγιση του MV COSCO SHENG SHI, πλοίου της COSCO Shipping Car Carriers, σηματοδοτώντας την έναρξη νέας τακτικής μηνιαίας γραμμής από τον μεγαλύτερο πάροχο θαλάσσιων μεταφορών οχημάτων της Κίνας.
Το πλοίο τύπου Pure Car Truck Carrier (PCTC), με μήκος 182,8 μέτρα, πλάτος 32,2 μέτρα και χωρητικότητα 5.276 οχημάτων, εκφόρτωσε κατά την πρώτη προσέγγισή του στον Πειραιά 199 επιβατικά οχήματα και 17 ηλεκτρικά λεωφορεία της GEELY.
Η COSCO Shipping Car Carriers διαθέτει στόλο με περισσότερα από 13 σύγχρονα πλοία PCTC και η απόφαση για τακτική προσέγγιση στον Πειραιά αναδεικνύει τη στρατηγική σημασία του λιμένα στο παγκόσμιο δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας, ιδίως στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΠ Α.Ε., Su Xudong. δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που καλωσορίζουμε το MV COSCO SHENG SHI στο Car Terminal του Πειραιά. Η έναρξη αυτής της νέας υπηρεσίας αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης στις δυνατότητες του λιμένα μας. Η ένταξη του λιμένα σε τακτική γραμμή της COSCO ενισχύει τη διαμετακομιστική δυναμική της ΟΛΠ Α.Ε. και επιβεβαιώνει την ελκυστικότητα του Πειραιά και αναμένεται να αποφέρει πολλαπλασιαστικά οφέλη για την ελληνική οικονομία. Η στρατηγική μας εστιάζει στην περαιτέρω ενίσχυση του Car Terminal, με επενδύσεις σε υποδομές, αυτοματοποίηση και πράσινες τεχνολογίες, εδραιώνοντας τον Πειραιά ως κρίσιμο κρίκο στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα. Θα συνεχίσουμε να υλοποιούμε το επενδυτικό πλάνο μας, με στόχο τη διαφοροποίηση των υπηρεσιών, την ενίσχυση των διεθνών συνεργασιών και την αύξηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος του λιμένα σε τομείς στρατηγικής σημασίας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στα χέρια της Δικαιοσύνης είναι η άμεση διερεύνηση ύποπτων υποθέσεων διασύνδεσης μελών ΜΚΟ με διακινητές προσφύγων- μεταναστών στο βόρειο Αιγαίο, επισήμανε ο Υπουργός Ναυτιλίας…
Καθώς η ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλίας παραμένει ύψιστη προτεραιότητα με ορίζοντα το 2050, οι πρωτοβουλίες με στόχο την αποανθρακοποίηση των αλυσίδων εφοδιασμού εντείνονται. Ειδικότερα,…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ αξίωσε το Σάββατο 26 Απριλίου να επιτρέπεται στα αμερικανικά πλοία – στρατιωτικά και εμπορικά – η δωρεάν διέλευση…
Πρωτοπόροι παραμένουν οι Έλληνες πλοιοκτήτες στο παγκόσμιο ναυτιλιακό γίγνεσθαι, με τον τομέα νέων τεχνολογιών και προηγμένων πλοίων να μην αποτελεί εξαίρεση. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Τελευταία Ενημέρωση: Δευτέρα 28 Απριλίου – 18.20 Οι πυροσβέστες συνεχίζουν σήμερα τις προσπάθειες πλήρους κατάσβεσης της τεράστιας πυρκαγιάς που μαίνεται από το Σάββατο στο…
Βασικός πυλώνας της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης παραμένουν οι οικογενειακές επιχειρήσεις, με τις 500 μεγαλύτερες να παράγουν έσοδα 8,8 τρισ. δολ., σημειώνοντας αύξηση 10% σε…
Το Hinnøy, το νέο ferry μηδενικών εκπομπών που ναυπηγήθηκε από την Cemre Shipyard για λογαριασμό της Torghatten Nord, αποτελεί ένα από τα πιο προηγμένα…
Αύξηση 0,9% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Φεβρουάριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Φεβρουαρίου 2024, έναντι μείωσης 0,1%…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ