
Η ψηφιοποίηση της ναυτιλίας ενισχύεται με την προηγμένη λύση Smart Shipping της Ascenz Marorka, θυγατρικής του Ομίλου GTT. Οι αισθητήρες υψηλής συχνότητας σε συνεργασία με την τεχνητή νοημοσύνη για την ολοκληρωμένη διαχείριση δεδομένων προσφέρουν σημαντικά οφέλη. Η ενίσχυση της ασφάλειας, η μείωση των εκπομπών ρύπων και η βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης είναι μόνο κάποιες από τις δυνατότητες που προσφέρει η ψηφιακή πλατφόρμα.
Σε αυτό το πλαίσιο, η TMS Group επέλεξε να εφαρμόσει τη λύση Smart Shipping σε ολόκληρο τον στόλο της, που αριθμεί πάνω από 130 πλοία, σε δεξαμενόπλοια, bulk carriers, LNG carriers και LPG carriers, καθώς και πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Η εφαρμογή της πλατφόρμας θα επιτρέψει τη συλλογή δεδομένων τόσο χειροκίνητα όσο και αυτόματα. Ταυτόχρονα, η πλήρης ενσωμάτωση της λύσης VESPER που ανέπτυξε η Vessel Performance Solutions ενισχύει την ικανότητα πρόβλεψης και λήψης αποφάσεων σε πραγματικό χρόνο.
Για τα πλοία μεταφοράς LNG, η TMS Group θα αξιοποιήσει εξειδικευμένα εργαλεία όπως το LNG Optim, που παρέχει καθοδήγηση για τη βελτιστοποίηση ταχύτητας, πίεσης δεξαμενών και κατανάλωσης αερίου. Ενώ θα υιοθετήσει και το Heel Management, ένα εργαλείο που μεταξύ άλλων βοηθά στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας όταν τα πλοία ταξιδεύουν κενά φορτίου.
Η επιλογή της λύσης Smart Shipping αντικατοπτρίζει τη στρατηγική προσήλωση της TMS Group στην τεχνολογική καινοτομία. Όπως δήλωσαν οι Principals του Ομίλου, Αλεξάνδρα και Φίλιππος Οικονόμου, η συνεργασία με την Ascenz Marorka θα ενισχύσει τη λειτουργική, οικονομική και περιβαλλοντική απόδοση του στόλου. Η αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης και ψηφιακής διαχείρισης στοχεύει σε μια πιο συνεργατική και ανθρωποκεντρική διαδικασία λήψης αποφάσεων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ