
Η ψηφιοποίηση της ναυτιλίας ενισχύεται με την προηγμένη λύση Smart Shipping της Ascenz Marorka, θυγατρικής του Ομίλου GTT. Οι αισθητήρες υψηλής συχνότητας σε συνεργασία με την τεχνητή νοημοσύνη για την ολοκληρωμένη διαχείριση δεδομένων προσφέρουν σημαντικά οφέλη. Η ενίσχυση της ασφάλειας, η μείωση των εκπομπών ρύπων και η βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης είναι μόνο κάποιες από τις δυνατότητες που προσφέρει η ψηφιακή πλατφόρμα.
Σε αυτό το πλαίσιο, η TMS Group επέλεξε να εφαρμόσει τη λύση Smart Shipping σε ολόκληρο τον στόλο της, που αριθμεί πάνω από 130 πλοία, σε δεξαμενόπλοια, bulk carriers, LNG carriers και LPG carriers, καθώς και πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Η εφαρμογή της πλατφόρμας θα επιτρέψει τη συλλογή δεδομένων τόσο χειροκίνητα όσο και αυτόματα. Ταυτόχρονα, η πλήρης ενσωμάτωση της λύσης VESPER που ανέπτυξε η Vessel Performance Solutions ενισχύει την ικανότητα πρόβλεψης και λήψης αποφάσεων σε πραγματικό χρόνο.
Για τα πλοία μεταφοράς LNG, η TMS Group θα αξιοποιήσει εξειδικευμένα εργαλεία όπως το LNG Optim, που παρέχει καθοδήγηση για τη βελτιστοποίηση ταχύτητας, πίεσης δεξαμενών και κατανάλωσης αερίου. Ενώ θα υιοθετήσει και το Heel Management, ένα εργαλείο που μεταξύ άλλων βοηθά στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας όταν τα πλοία ταξιδεύουν κενά φορτίου.
Η επιλογή της λύσης Smart Shipping αντικατοπτρίζει τη στρατηγική προσήλωση της TMS Group στην τεχνολογική καινοτομία. Όπως δήλωσαν οι Principals του Ομίλου, Αλεξάνδρα και Φίλιππος Οικονόμου, η συνεργασία με την Ascenz Marorka θα ενισχύσει τη λειτουργική, οικονομική και περιβαλλοντική απόδοση του στόλου. Η αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης και ψηφιακής διαχείρισης στοχεύει σε μια πιο συνεργατική και ανθρωποκεντρική διαδικασία λήψης αποφάσεων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ