
Με νέα αλλαγή στο πρώτο σκαλί του βάθρου των παραγγελιών ολοκληρώθηκε ο Μάρτιος, καθώς η ναυπηγική βιομηχανία της Νότιας Κορέας προσπέρασε εκείνη της Κίνας.
Σύμφωνα με στοιχεία της Clarksons για τον μήνα Μάρτιο, τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία εξασφάλισαν παραγγελίες για 17 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 820.000 CGTs. Ως εκ τούτου, το μερίδιο των ναυπηγείων της Νότιας Κορέας επί των συνολικών παραγγελιών του Μαρτίου (1,5 εκατ. CGTs) ανήλθε στο 55%.
Από την άλλη πλευρά, τα κινεζικά ναυπηγεία έχασαν έδαφος κατά τη διάρκεια του Μαρτίου, καθώς «είδαν» το μερίδιό τους να μειώνεται στο 35%. Ειδικότερα, στα ναυπηγεία της Κίνας τοποθετήθηκαν παραγγελίες για 31 πλοία, αθροιστικής χωρητικότητας 520.000 CGTs.
Όσον αφορά τις εκκρεμείς παραγγελίες (backlog), τα κινεζικά ναυπηγεία διατήρησαν την πρώτη θέση, αυξάνοντας μάλιστα τη διαφορά τους από τα νοτιοκορεατικά. Συγκεκριμένα, οι ανεκπλήρωτες παραγγελίες των ναυπηγείων της Κίνας ανέρχονται στα 93,97 εκατ. CGTs (59% επί των συνολικών), βάσει δεδομένων έως τα τέλη Μαρτίου. Ακολουθούν τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας, με ανεκπλήρωτες παραγγελίες 36,12 εκατ. CGTs, που αντιστοιχούν στο 23% του παγκόσμιου συνόλου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στην επέκταση του στόλου του εστιάζει εκ νέου ο κολοσσός ενέργειας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων ADNOC. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied,…
Η spot ναυλαγορά των LNG carriers παραμένει υπό έντονη πίεση, με τους ναύλους να σημειώνουν περιορισμένες μεταβολές. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής…
Οι συνομιλίες μεταξύ Ρώσων και Ουκρανών διαπραγματευτών στην Κωνσταντινούπολη ολοκληρώθηκαν μετά από περίπου δύο ώρες, δήλωσε πηγή του τουρκικού υπουργείου Εξωτερικών. Στις συνομιλίες παρευρέθηκαν…
Η Αιθιοπία, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες οικονομίες της Αφρικής, συνεχίζει να προσελκύει το ενδιαφέρον διεθνών επενδυτών, με στόχο την ενίσχυση της οικονομικής της…
Με 623 βραβευμένες ακτές, η Ελλάδα διατηρεί την 2η θέση παγκοσμίως ανάμεσα σε 52 χώρες. Αξίζει να σημειωθεί ότι στη χώρα μας παρατηρείται σταθερή ανοδική τάση…
Άνοδο 5% κατέγραψε η χρηματοδότηση της ελληνικής ναυτιλίας το 2024, με τον όγκο των τραπεζικών δανείων να ανέρχονται σε $53,51 δισ., σύμφωνα με δεδομένα…
Η συμπερίληψη αποτελεί καίρια πρόκληση για τη ναυτιλιακή βιομηχανία, με τα ευρήματα της έρευνας των IMO και WISTA «Women in Maritime» να αναδεικνύουν ότι…
Στην περαιτέρω ενδυνάμωση της πολύπλευρης συνεργασίας τους στοχεύουν Μπραζίλια και Πεκίνο, καθώς η βραζιλιάνικη κυβέρνηση ανακοίνωσε δύο σημαντικές συνεργασίες με κινεζικές εταιρείες. Η πρώτη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ