
Την από κοινού ιδιοκτησία και ναύλωση εννέα Capesize bulkers και chemical tankers κατανάλωσης αμμωνίας ανακοίνωσαν οι Mitsui O.S.K. Lines Ltd., MOL Chemical Tankers και CMB.TECH NV.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, τα συγκεκριμένα πλοία θα είναι από τα πρώτα Newcastlemax bulk carriers και chemical tankers που θα καταναλώνουν αμμωνία ως καύσιμο. Η παράδοσή τους αναμένεται μεταξύ του 2026 και του 2029.
Τα τρία Newcastlemax bulk carriers, τα οποία έχουν παραγγελθεί στα ναυπηγεία Qingdao Beihai Shipyard, θα ανήκουν στις CMB.TECH and MOL και θα ναυλωθούν από τη MOL για δώδεκα χρόνια έκαστο. Τα έξι chemical tankers (δύο ammonia fitted και τέσσερα ammonia ready έχουν παραγγελθεί από τη CMB.TECH στα ναυπηγεία China Merchants Jinling Shipyard (Yangzhou) και θα ναυλωθούν από την MOL Chemical Tankers για μια περίοδο από επτά έως δέκα έτη.
Ο Alexander Saverys, Διευθύνων Σύμβουλος της CMB.TECH, δήλωσε: «Η MOL και η CMB.TECH μοιράζονται το ίδιο όραμα για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλιακής βιομηχανίας και η συνεργασία γι’ αυτά τα εννέα πλοία αποτελεί σημαντικό ορόσημο στην επίτευξη των στόχων της ναυτιλιακής βιομηχανίας για καθαρές μηδενικές εκπομπές μέχρι το 2050. Χάρη σε αυτή τη συμφωνία, η CMB.TECH αυξάνει το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των συμβάσεών της κατά $921 εκατ. (σε $2,94 δισ.), αποδεικνύοντας σαφώς ότι η στρατηγική μας για την ανανέωση του στόλου, την αποανθρακοποίηση και τη διαφοροποίηση αποδίδει απτά αποτελέσματα».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η γερμανική εταιρεία logistics HHLA ανακοίνωσε πρόσφατα την απόκτηση πλειοψηφικού πακέτου μετοχών στον τερματικό σταθμό Eurobridge, που βρίσκεται στο Batiovo της δυτικής Ουκρανίας. Η…
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΚΤ αποφάσισε νωρίτερα να μειώσει τα τρία βασικά επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσης. Ειδικότερα, η απόφασή του να μειώσει το…
Αμετάβλητες σχεδόν παρέμειναν οι εξαγωγές πετρελαίου της Βενεζουέλας τον Μάιο, παρά την κατακόρυφη πτώση των αποστολών προς τις Ηνωμένες Πολιτείες. Σύμφωνα με στοιχεία της…
Σε συμφωνία-ορόσημο για το μέλλον της βιομηχανίας ανακύκλωσης πλοίων προχώρησε η Höegh Autoliners. Η συμφωνία με τη Nordic Circles, αξίας $128 εκατ., περιλαμβάνει την…
Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση του νορβηγικού νηογνώμονα (DNV), ο αριθμός των θαλάσσιων ατυχημάτων κατέγραψε αύξηση 42% την περίοδο 2018-2024, την ίδια στιγμή που…
Ένα σημαντικό ορόσημο αποανθρακοποίησης κατέγραψε πρόσφατα ο λιμένας του Άμστερνταμ, εγκαινιάζοντας τις νέες υποδομές ηλεκτροδότησης ελλιμενισμένων πλοίων. Συγκεκριμένα, την τρέχουσα εβδομάδα εκκίνησε η παροχή…
Πραγματοποιήθηκε την, Τετάρτη 4 Ιουνίου, η τελετή καθέλκυσης της Φρεγάτας «ΦΟΡΜΙΩΝ» στις εγκαταστάσεις της Naval Group, στη Λοριάν (Lorient) της Γαλλίας. Στην τελετή παρέστη…
Νέα εποχή «ξημέρωσε» για την γερμανική κατασκευαστική εταιρεία MAN Energy Solutions, καθώς μετονομάστηκε σε «Everllence». Ο CEO της εταιρείας Uwe Lauber , αποκάλυψε τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ