
Την από κοινού ιδιοκτησία και ναύλωση εννέα Capesize bulkers και chemical tankers κατανάλωσης αμμωνίας ανακοίνωσαν οι Mitsui O.S.K. Lines Ltd., MOL Chemical Tankers και CMB.TECH NV.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, τα συγκεκριμένα πλοία θα είναι από τα πρώτα Newcastlemax bulk carriers και chemical tankers που θα καταναλώνουν αμμωνία ως καύσιμο. Η παράδοσή τους αναμένεται μεταξύ του 2026 και του 2029.
Τα τρία Newcastlemax bulk carriers, τα οποία έχουν παραγγελθεί στα ναυπηγεία Qingdao Beihai Shipyard, θα ανήκουν στις CMB.TECH and MOL και θα ναυλωθούν από τη MOL για δώδεκα χρόνια έκαστο. Τα έξι chemical tankers (δύο ammonia fitted και τέσσερα ammonia ready έχουν παραγγελθεί από τη CMB.TECH στα ναυπηγεία China Merchants Jinling Shipyard (Yangzhou) και θα ναυλωθούν από την MOL Chemical Tankers για μια περίοδο από επτά έως δέκα έτη.
Ο Alexander Saverys, Διευθύνων Σύμβουλος της CMB.TECH, δήλωσε: «Η MOL και η CMB.TECH μοιράζονται το ίδιο όραμα για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλιακής βιομηχανίας και η συνεργασία γι’ αυτά τα εννέα πλοία αποτελεί σημαντικό ορόσημο στην επίτευξη των στόχων της ναυτιλιακής βιομηχανίας για καθαρές μηδενικές εκπομπές μέχρι το 2050. Χάρη σε αυτή τη συμφωνία, η CMB.TECH αυξάνει το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των συμβάσεών της κατά $921 εκατ. (σε $2,94 δισ.), αποδεικνύοντας σαφώς ότι η στρατηγική μας για την ανανέωση του στόλου, την αποανθρακοποίηση και τη διαφοροποίηση αποδίδει απτά αποτελέσματα».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Αισθητά είναι ήδη τα «απόνερα» των εμπορικών τριβών μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, καθώς οι liner κολοσσοί βλέπουν ήδη τις αποστολές…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Απριλίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…
Τις τροποποιήσεις της MLC που ενέκρινε πρόσφατα ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO), αναγνωρίζοντας επισήμως πλέον τους ναυτικούς ως key workers, χαιρετίζει η INTERCARGO. Σύμφωνα…
Συνέχεια στο μπαράζ διεθνών συνεργειών με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας έδωσαν πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο και η ιταλική εταιρεία ενέργειας Eni. Ειδικότερα,…
Σε αναθεώρηση του ASBATANKVOY, του ειδικού ναυλοσυμφώνου για τις ναυλώσεις δεξαμενόπλοιων, προχώρησαν BIMCO και Association of Ship Brokers & Agents (USA) Inc. (ASBA). Η…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ