
Την από κοινού ιδιοκτησία και ναύλωση εννέα Capesize bulkers και chemical tankers κατανάλωσης αμμωνίας ανακοίνωσαν οι Mitsui O.S.K. Lines Ltd., MOL Chemical Tankers και CMB.TECH NV.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, τα συγκεκριμένα πλοία θα είναι από τα πρώτα Newcastlemax bulk carriers και chemical tankers που θα καταναλώνουν αμμωνία ως καύσιμο. Η παράδοσή τους αναμένεται μεταξύ του 2026 και του 2029.
Τα τρία Newcastlemax bulk carriers, τα οποία έχουν παραγγελθεί στα ναυπηγεία Qingdao Beihai Shipyard, θα ανήκουν στις CMB.TECH and MOL και θα ναυλωθούν από τη MOL για δώδεκα χρόνια έκαστο. Τα έξι chemical tankers (δύο ammonia fitted και τέσσερα ammonia ready έχουν παραγγελθεί από τη CMB.TECH στα ναυπηγεία China Merchants Jinling Shipyard (Yangzhou) και θα ναυλωθούν από την MOL Chemical Tankers για μια περίοδο από επτά έως δέκα έτη.
Ο Alexander Saverys, Διευθύνων Σύμβουλος της CMB.TECH, δήλωσε: «Η MOL και η CMB.TECH μοιράζονται το ίδιο όραμα για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλιακής βιομηχανίας και η συνεργασία γι’ αυτά τα εννέα πλοία αποτελεί σημαντικό ορόσημο στην επίτευξη των στόχων της ναυτιλιακής βιομηχανίας για καθαρές μηδενικές εκπομπές μέχρι το 2050. Χάρη σε αυτή τη συμφωνία, η CMB.TECH αυξάνει το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των συμβάσεών της κατά $921 εκατ. (σε $2,94 δισ.), αποδεικνύοντας σαφώς ότι η στρατηγική μας για την ανανέωση του στόλου, την αποανθρακοποίηση και τη διαφοροποίηση αποδίδει απτά αποτελέσματα».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Μνημόνιο Συνεργασίας υπεγράφη σήμερα, 15 Μαΐου 2025, μεταξύ της εταιρείας ΘΡΙΑΣΙΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Α.Ε. (ΘΕΚ Α.Ε.) και της ONEX ELEFSIS PORT & INTEGRATED LOGISTICS…
Νέα δεδομένα δόθηκαν πρόσφατα στη δημοσιότητα στο Ηνωμένο Βασίλειο, σχετικά με την βύθιση του πολυτελούς σούπερ γιοτ «Bayesian». Το μήκους 56 μέτρων «Bayesian» βυθίστηκε…
Εκτός του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ Α.Ε.) βρέθηκε, την Τετάρτη 14 Μαΐου, ο επί πενταετία εκτελεστικός πρόεδρος της εταιρείας, Αθανάσιος Λιάγκος.…
Η επέκταση στην αμερικανική αγορά LNG βρίσκεται σε πρώτο πλάνο για τη Saudi Aramco, καθώς ο ενεργειακός κολοσσός ανακοίνωσε πρόσφατα mega-deal στις ΗΠΑ. Συγκεκριμένα,…
Η BIMCO εξέλεξε τον κ. Paul Pathy, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Fednav, ως Πρόεδρο. Ο κ. Pathy εξελέγη κατά τη γενική συνέλευση του…
Ανάμεικτα είναι, μέχρι στιγμής φέτος, τα συναισθήματα για την αγορά πετρελαίου της Κίνας, παρά την άνοδο των εισαγωγών αργού. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters,…
Καθώς ολοένα και περισσότερα εμπορικά πλοία δέχονται κυρώσεις τους τελευταίους μήνες, η «μαύρη λίστα» επεκτείνεται δίχως σταματημό. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη ανάρτηση της Clarksons…
Καθώς το κλίμα αβεβαιότητας στην παγκόσμια οικονομία εντείνει την πίεση στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας (IEA) εμφανίζεται αισιόδοξος για τις πωλήσεις…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ