
Την ενίσχυση του στόλου της με πέντε feeder containerships και την ενίσχυση του μεριδίου αγοράς της στη συγκεκριμένη αγορά ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp.
Η αγορά δύο πλοίων μεταφορικής ικανότητας 2.000 TEUs και ακόμη τριών μεταφορικής ικανότητας 1.300 TEUs εντάσσεται στο πλαίσιο ανανέωσης του στόλου της εταιρείας. Κατόπιν ικανοποίησης συγκεκριμένων προϋποθέσεων, τα feeder containerships αναμένεται να ενταχθούν στον στόλο της Contships Logistics μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου 2025.
Tα νέα αποκτήματα θα εξυπηρετήσουν υφιστάμενα συμβόλαια χρονοναύλωσης με κορυφαίες liner εταιρείες αυξάνοντας το backlog ναυλώσεων κατά $43 εκατ. Ακόμη, η εταιρεία συμφώνησε με την MSC για επέκταση της ναύλωσης του «Contship Joy» και του «Contship Ten» για μια περίοδο τουλάχιστον 24 μηνών και μέγιστη περίοδο 26 μηνών με μεικτό ναύλο $12.000 ανά ημέρα και περίοδο μεταξύ 21 και 22 μηνών με μεικτό ναύλο $14.000 ανά ημέρα αντίστοιχα. Επιπλέον ναύλωσε το «Contship Uno» στη CMA CGM για μια περίοδο 3-6 μηνών με μεικτό ναύλο στα $13.500 ανά ημέρα. Συνολικά, οι νέες συμφωνίες ναύλωσης, συμπεριλαμβανομένων των νέων εξαγορών, αναμένεται να προσθέσουν περίπου $62 εκατ. στο backlog εσόδων της εταιρείας και να αυξήσει την κάλυψη των συμβάσεων στο 78% το 2025.
Σχολιάζοντας τις εξαγορές πλοίων και τις νέες συμφωνίες ναύλωσης, ο κ. Νικόλας Δ. Πατέρας, πρόεδρος και CEO της Contships ανέφερε: «Η απόκτηση πέντε feeder containerships σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα στη συνεχιζόμενη στρατηγική μας για την ανανέωση του στόλου μας και μαζί με τις τρεις νέες ναυλώσεις ενισχύει σημαντικά τις προοπτικές των κερδών μας. Το πιο σημαντικό είναι ότι οι εξελίξεις αυτές υποστηρίζουν τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξή μας και ενισχύουν τη θέση μας ως κορυφαίος πάροχος container feeder tonnage».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η προηγμένη τεχνολογία Voyage Optimisation της Ascenz Marorka, μέλους του Ομίλου GTT, αποτελεί τον βασικό πυρήνα της στρατηγικής ψηφιοποίησης και απoανθρακοποίησης του στόλου της…
Καθώς η Κίνα εντείνει τις προσπάθειές της για την προσέλκυση άμεσων ξένων επενδύσεων (FDI), ο ενεργειακός κολοσσός ExxonMobil εδραιώνει τη θέση του στη δεύτερη…
Υψηλό ενός μήνα «χτύπησαν» πρόσφατα οι εξαγωγές πετρελαίου της Ρωσίας, ενισχυμένες από την κατακόρυφη άνοδο των εβδομαδιαίων ροών και την ταυτόχρονη καθίζηση της δραστηριότητας…
Με στόχο να ενισχύσει περαιτέρω το αποτύπωμά της στην παγκόσμια ναυπηγική αγορά, η HD Hyundai Heavy Industries εστιάζει ολοένα και περισσότερο στη γεωγραφική διαφοροποίηση…
Θετικές εξελίξεις σημειώνονται γύρω από την πολυαναμένομενη επανεκκίνηση ενός φιλόδοξου έργου LNG της TotalEnergies στη Μοζαμβίκη, ύστερα από τέσσερα έτη στασιμότητας λόγω ζητημάτων ασφαλείας.…
Σε καλό δρόμο βρίσκεται η πολυαναμενόμενη συγχώνευση της CMB.TECH και της Golden Ocean, η οποία αναμένεται να δημιουργήσει έναν ναυτιλιακό κολοσσό με στόλο περίπου…
Νέα τροπή φαίνεται να παίρνει το σίριαλ πώλησης των 43 διεθνών λιμένων της CK Hutchison, καθώς το Πεκίνο προέβη σε μια εκκωφαντική τοποθέτηση. Σύμφωνα…
Από σήμερα, Δευτέρα 21 Ιουλίου, τίθεται σε ισχύ το νέο «Τέλος Κρουαζιέρας», που επιβάλλεται σε κάθε επιβάτη ο οποίος αποβιβάζεται σε ελληνικό λιμένα στο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ