
Την ενίσχυση του στόλου της με πέντε feeder containerships και την ενίσχυση του μεριδίου αγοράς της στη συγκεκριμένη αγορά ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp.
Η αγορά δύο πλοίων μεταφορικής ικανότητας 2.000 TEUs και ακόμη τριών μεταφορικής ικανότητας 1.300 TEUs εντάσσεται στο πλαίσιο ανανέωσης του στόλου της εταιρείας. Κατόπιν ικανοποίησης συγκεκριμένων προϋποθέσεων, τα feeder containerships αναμένεται να ενταχθούν στον στόλο της Contships Logistics μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου 2025.
Tα νέα αποκτήματα θα εξυπηρετήσουν υφιστάμενα συμβόλαια χρονοναύλωσης με κορυφαίες liner εταιρείες αυξάνοντας το backlog ναυλώσεων κατά $43 εκατ. Ακόμη, η εταιρεία συμφώνησε με την MSC για επέκταση της ναύλωσης του «Contship Joy» και του «Contship Ten» για μια περίοδο τουλάχιστον 24 μηνών και μέγιστη περίοδο 26 μηνών με μεικτό ναύλο $12.000 ανά ημέρα και περίοδο μεταξύ 21 και 22 μηνών με μεικτό ναύλο $14.000 ανά ημέρα αντίστοιχα. Επιπλέον ναύλωσε το «Contship Uno» στη CMA CGM για μια περίοδο 3-6 μηνών με μεικτό ναύλο στα $13.500 ανά ημέρα. Συνολικά, οι νέες συμφωνίες ναύλωσης, συμπεριλαμβανομένων των νέων εξαγορών, αναμένεται να προσθέσουν περίπου $62 εκατ. στο backlog εσόδων της εταιρείας και να αυξήσει την κάλυψη των συμβάσεων στο 78% το 2025.
Σχολιάζοντας τις εξαγορές πλοίων και τις νέες συμφωνίες ναύλωσης, ο κ. Νικόλας Δ. Πατέρας, πρόεδρος και CEO της Contships ανέφερε: «Η απόκτηση πέντε feeder containerships σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα στη συνεχιζόμενη στρατηγική μας για την ανανέωση του στόλου μας και μαζί με τις τρεις νέες ναυλώσεις ενισχύει σημαντικά τις προοπτικές των κερδών μας. Το πιο σημαντικό είναι ότι οι εξελίξεις αυτές υποστηρίζουν τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξή μας και ενισχύουν τη θέση μας ως κορυφαίος πάροχος container feeder tonnage».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία ενεργειακής μετάβασης της Ναμίμπια και ανάδειξής της ως κόμβου ενέργειας της Αφρικής κατεγράφη πρόσφατα, με την υπογραφή της CMB.TECH.…
Η Διώρυγα του Παναμά ανακοίνωσε την εισαγωγή του NetZero Slot, μιας νέας κατηγορίας στο σύστημα κρατήσεων διελεύσεων, που στοχεύει άμεσα στην επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης…
Το Maritime Just Transition Task Force (MJTTF) δημοσίευσε το πρώτο εγχειρίδιο κατάρτισης, για να διευκολύνει την ανάπτυξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων για ναυτικούς που εργάζονται σε…
Η Chevron, απτόητη από το θερμό γεωπολιτικό κλίμα της Μέσης Ανατολής, σύμφωνα με το Reuters, υπέγραψε πρόσφατα συμφωνία με την Israel Natural Gas Lines…
Η φετινή χρονιά διαγράφεται δυσμενής για τις εξαγωγές σόγιας των ΗΠΑ, καθώς σημειώνουν χαμηλό δεκαετίας. Σύμφωνα με δεδομένα της AXSMarine, μεταξύ Ιανουαρίου και Αυγούστου,…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η οικοδόμηση του ιδιόκτητου στόλου της Trafigura, καθώς ο κολοσσός επιδιώκει να περιορίσει την έκθεσή του στη μεταβλητότητα των ναυτιλιακών…
Οι αεροπορικές διασυνδέσεις ανάμεσα σε Ρωσία και ΗΠΑ βρίσκονται σε κατάσταση αναστολής ελέω του ρωσο-ουκρανικού πολέμου. Ο επιχειρηματικός κλάδος των ΗΠΑ, όμως, εντοπίζει ευκαιρίες…
Μετά από ένα αδύναμο ξεκίνημα για το 2025, οι αποστολές θερμικού άνθρακα της Ινδονησίας παρουσιάζουν ψήγματα ανάκαμψης, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Signal. Σημειώνεται…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ