
Την ενίσχυση του στόλου της με πέντε feeder containerships και την ενίσχυση του μεριδίου αγοράς της στη συγκεκριμένη αγορά ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp.
Η αγορά δύο πλοίων μεταφορικής ικανότητας 2.000 TEUs και ακόμη τριών μεταφορικής ικανότητας 1.300 TEUs εντάσσεται στο πλαίσιο ανανέωσης του στόλου της εταιρείας. Κατόπιν ικανοποίησης συγκεκριμένων προϋποθέσεων, τα feeder containerships αναμένεται να ενταχθούν στον στόλο της Contships Logistics μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου 2025.
Tα νέα αποκτήματα θα εξυπηρετήσουν υφιστάμενα συμβόλαια χρονοναύλωσης με κορυφαίες liner εταιρείες αυξάνοντας το backlog ναυλώσεων κατά $43 εκατ. Ακόμη, η εταιρεία συμφώνησε με την MSC για επέκταση της ναύλωσης του «Contship Joy» και του «Contship Ten» για μια περίοδο τουλάχιστον 24 μηνών και μέγιστη περίοδο 26 μηνών με μεικτό ναύλο $12.000 ανά ημέρα και περίοδο μεταξύ 21 και 22 μηνών με μεικτό ναύλο $14.000 ανά ημέρα αντίστοιχα. Επιπλέον ναύλωσε το «Contship Uno» στη CMA CGM για μια περίοδο 3-6 μηνών με μεικτό ναύλο στα $13.500 ανά ημέρα. Συνολικά, οι νέες συμφωνίες ναύλωσης, συμπεριλαμβανομένων των νέων εξαγορών, αναμένεται να προσθέσουν περίπου $62 εκατ. στο backlog εσόδων της εταιρείας και να αυξήσει την κάλυψη των συμβάσεων στο 78% το 2025.
Σχολιάζοντας τις εξαγορές πλοίων και τις νέες συμφωνίες ναύλωσης, ο κ. Νικόλας Δ. Πατέρας, πρόεδρος και CEO της Contships ανέφερε: «Η απόκτηση πέντε feeder containerships σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα στη συνεχιζόμενη στρατηγική μας για την ανανέωση του στόλου μας και μαζί με τις τρεις νέες ναυλώσεις ενισχύει σημαντικά τις προοπτικές των κερδών μας. Το πιο σημαντικό είναι ότι οι εξελίξεις αυτές υποστηρίζουν τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξή μας και ενισχύουν τη θέση μας ως κορυφαίος πάροχος container feeder tonnage».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Τουρκία εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους $660.000 από την Παγκόσμια Τράπεζα για ένα έργο στην εμπορική διαδρομή του Μεσαίου Διαδρόμου, σύμφωνα με ΜΜΕ από τη…
Η Celestyal ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση μιας σημαντικής πρωτοβουλίας αναχρηματοδότησης, αντικαθιστώντας τη χρηματοδότηση που είχε αρχικά λάβει για την απόκτηση των πλοίων της με…
Το Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στην ελληνική κοινωνία στις αρχές του 2027,…
Έτοιμο να σαλπάρει στις παγωμένες θάλασσες του Αρκτικού Ωκεανού είναι το «Alexey Kosygin», το πρώτο ice-class LNG carrier ρωσικής ναυπήγησης, βάσει ανακοίνωσης της Sovcomflot.…
Άνοδο, συγκριτικά με το 2023, κατέγραψε ο αριθμός των εμπορευματοκιβωτίων που χάθηκαν στη θάλασσα πέρσι, σύμφωνα με δεδομένα από την ετήσια έκθεση του World…
Τις απευθείας πτήσεις της από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΔΑ) στην πόλη Τσενγκτού μέσω Κωνσταντινούπολης, τέσσερις φορές την εβδομάδα, ξεκίνησε η Sichuan Airlines. Η…
Υπέρτιτλος: Ραγδαία άνοδος των εισαγωγών ντίζελ της Ευρώπης και «χαμόγελα» για τα product tankers Καθώς η ζήτηση για ενέργεια στην Ευρώπη εντείνεται κατά τους…
Το μεγαλύτερο ταμείο της Νορβηγίας, το KLP, ανακοίνωσε ότι δεν θα συνεργάζεται πλέον με δύο εταιρείες που πωλούν εξοπλισμό στον ισραηλινό στρατό, καθώς αυτός…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ