
Την ενίσχυση του στόλου της με πέντε feeder containerships και την ενίσχυση του μεριδίου αγοράς της στη συγκεκριμένη αγορά ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp.
Η αγορά δύο πλοίων μεταφορικής ικανότητας 2.000 TEUs και ακόμη τριών μεταφορικής ικανότητας 1.300 TEUs εντάσσεται στο πλαίσιο ανανέωσης του στόλου της εταιρείας. Κατόπιν ικανοποίησης συγκεκριμένων προϋποθέσεων, τα feeder containerships αναμένεται να ενταχθούν στον στόλο της Contships Logistics μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου 2025.
Tα νέα αποκτήματα θα εξυπηρετήσουν υφιστάμενα συμβόλαια χρονοναύλωσης με κορυφαίες liner εταιρείες αυξάνοντας το backlog ναυλώσεων κατά $43 εκατ. Ακόμη, η εταιρεία συμφώνησε με την MSC για επέκταση της ναύλωσης του «Contship Joy» και του «Contship Ten» για μια περίοδο τουλάχιστον 24 μηνών και μέγιστη περίοδο 26 μηνών με μεικτό ναύλο $12.000 ανά ημέρα και περίοδο μεταξύ 21 και 22 μηνών με μεικτό ναύλο $14.000 ανά ημέρα αντίστοιχα. Επιπλέον ναύλωσε το «Contship Uno» στη CMA CGM για μια περίοδο 3-6 μηνών με μεικτό ναύλο στα $13.500 ανά ημέρα. Συνολικά, οι νέες συμφωνίες ναύλωσης, συμπεριλαμβανομένων των νέων εξαγορών, αναμένεται να προσθέσουν περίπου $62 εκατ. στο backlog εσόδων της εταιρείας και να αυξήσει την κάλυψη των συμβάσεων στο 78% το 2025.
Σχολιάζοντας τις εξαγορές πλοίων και τις νέες συμφωνίες ναύλωσης, ο κ. Νικόλας Δ. Πατέρας, πρόεδρος και CEO της Contships ανέφερε: «Η απόκτηση πέντε feeder containerships σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα στη συνεχιζόμενη στρατηγική μας για την ανανέωση του στόλου μας και μαζί με τις τρεις νέες ναυλώσεις ενισχύει σημαντικά τις προοπτικές των κερδών μας. Το πιο σημαντικό είναι ότι οι εξελίξεις αυτές υποστηρίζουν τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξή μας και ενισχύουν τη θέση μας ως κορυφαίος πάροχος container feeder tonnage».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Σήμερα, η MSC Cruises ανακοίνωσε μια σημαντική νέα παραγγελία για τέσσερα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς και δύο επιπλέον προαιρετικά πλοία από τη MEYER WERFT στο…

Η εταιρεία Capital Maritime & Trading Corp., ιδιοκτησίας του Βαγγέλη Μαρινάκη, θα αναλάβει την ανακαίνιση του Παναθηναϊκού Σταδίου, ως Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Ολυμπιακής…

Πρόγραμμα με το οποίο έχει τη δυνατότητα να επαναγοράσει μετοχές ύψους έως $10 εκατ. της εταιρείας, μέχρι τον Νοέμβριο του επόμενου έτους, ενέκρινε στις…

Η κεντρική τράπεζα της Ρωσίας κατέθεσε αγωγή ζητώντας $230 δισεκ. ως αποζημίωση από τη Euroclear, σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα σ’ αυτό που το Κρεμλίνο…

Την ανανέωση και επέκταση του στόλου της με τεχνολογικά προηγμένα πλοία προχωρά με αμείωτο ρυθμό η TMS, καθώς την περασμένη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις…

Η δραστηριότητα στην αγορά των ανακυκλώσεων επιταχύνεται για τα LNG carriers το 2025, σηματοδοτώντας δομικές αλλαγές για τη συγκεκριμένη αγορά. Σύμφωνα με τη Howe…

Θετική εισήγηση προς τους μετόχους προτίθεται να απευθύνει το ΔΣ της SolGold σχετικά με τη βελτιωμένη προσφορά εξαγοράς από τον βασικό της μέτοχο, την…

Σε επίπεδα-ρεκόρ θα ανέλθει το 2025/26 η παγκόσμια παραγωγή σιτηρών, με το International Grains Council (IGC) να εκτιμά ότι θα καταγραφεί αύξηση 5% σε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ