
Τα περιστατικά πυρκαγιών εντός των καμπινών αεροσκαφών κατά τη διάρκεια πτήσεων ωθούν τις εταιρείες αερομεταφορών σε αναθεώρηση των πολιτικών τους.
Ειδικότερα, οι πυρκαγιές αυτές συνήθως οφείλονται σε μπαταρίες λιθίου που φέρουν μικροσυσκευές των επιβατών, όπως τα κινητά, τα ηλεκτρονικά τσιγάρα και τα power banks.
Η πρώτη εταιρεία η οποία προχώρησε σε αλλαγές ήταν η Air Busan, μετά από σχετικό περιστατικό τον Ιανουάριο. Πλέον, η εταιρεία δεν επιτρέπει τη μεταφορά power banks στα ντουλαπάκια που βρίσκονται πάνω από τα καθίσματα των επιβατών. Αντιθέτως, οι επιβάτες πρέπει να τα κρατούν πάνω τους, προκειμένου οποιαδήποτε δυσλειτουργία να παρατηρείται πιο άμεσα.
Από την 1η Μαρτίου 2025, η Νότια Κορέα προχώρησε σε αυστηροποίηση των κανονισμών για όλες τις εταιρείες αερομεταφορών, απαιτώντας οι επιβάτες να κρατούν πάνω τους μικρές ηλεκτρονικές συσκευές, όπως power banks και ηλεκτρονικά τσιγάρα.
Παράλληλα, κανονισμοί αναδύονται αναφορικά με τη δυνατότητα φόρτισης τέτοιων συσκευών κατά τη διάρκεια πτήσεων. H Singapore Airlines και η Scoot απαγόρευσαν τη φόρτιση μικροσυσκευών αλλά και τη χρήση power banks για τη φόρτισή τους. Σε παρόμοια βήματα προχώρησε και η Air Astana του Καζακστάν.
Σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ), τα power banks πρέπει να μεταφέρονται σε αποσκευές που βρίσκονται στην καμπίνα του αεροσκάφους και όχι σε εκείνες που μεταφέρονται στον χώρο του αεροσκάφους για τις αποσκευές μεγάλου μεγέθους. Το κατά πόσο αυτή η κατευθυντήρια γραμμή θα μεταβληθεί στο μέλλον μέλλει να φανεί.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
«Χαμόγελα» στις τάξεις των πλοιοκτητών δεξαμενόπλοιων έχει προκαλέσει το ράλι των ναύλων των VLCCs, οι οποίοι «εκτοξεύτηκαν» στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων δύο ετών.…
Στον απόηχο των εμπορικών αναταράξεων, με αφορμή τη δασμολογική πολιτική που χαράσσει η αμερικανική κυβέρνηση, ο λιμένας του Λος Άντζελες κατέγραψε ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων…
Σε τροχιά «roller coaster» έχει περιέλθει τους τελευταίους μήνες η αγορά LPG της Κίνας, η οποία αναζητά ισορροπία ανάμεσα στις επιπτώσεις του δασμολογικού «πολέμου»…
Καθώς η Chevron επιταχύνει τις προσπάθειες περικοπής των δαπανών της, αρκετά από τα περιουσιακά στοιχεία της αμερικανικής εταιρείας στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού βγαίνουν «στο σφυρί».…
Ιστορία έγραψε η CMA CGM στο Μπρισμπέιν της Αυστραλίας. Συγκεκριμένα, το πλοίο της «CMA CGM Abu Dhabi» κατέγραψε ένα ασυνήθιστο ρεκόρ: φόρτωσε ταυτόχρονα 15…
Ένταση επικράτησε χθες βράδυ στο πλοίο «Knossos Palace» της MINOAN LINES, όταν δεν πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη ενδιάμεση στάση στο λιμάνι του Αδάμαντα στη Μήλο,…
Συνεχίζονται οι διχογνωμίες εντός της ναυτιλιακής κοινότητας ενόψει της υιοθέτησης του IMO Net Zero Framework τον ερχόμενο Οκτώβριο. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, μια…
Το παγκόσμιο ενεργειακό τοπίο διαμορφώνεται σήμερα από μια μείξη γεωπολιτικών και οικονομικών παραγόντων, με την πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Inermodal να επιχειρεί να ρίξει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ