
Τα περιστατικά πυρκαγιών εντός των καμπινών αεροσκαφών κατά τη διάρκεια πτήσεων ωθούν τις εταιρείες αερομεταφορών σε αναθεώρηση των πολιτικών τους.
Ειδικότερα, οι πυρκαγιές αυτές συνήθως οφείλονται σε μπαταρίες λιθίου που φέρουν μικροσυσκευές των επιβατών, όπως τα κινητά, τα ηλεκτρονικά τσιγάρα και τα power banks.
Η πρώτη εταιρεία η οποία προχώρησε σε αλλαγές ήταν η Air Busan, μετά από σχετικό περιστατικό τον Ιανουάριο. Πλέον, η εταιρεία δεν επιτρέπει τη μεταφορά power banks στα ντουλαπάκια που βρίσκονται πάνω από τα καθίσματα των επιβατών. Αντιθέτως, οι επιβάτες πρέπει να τα κρατούν πάνω τους, προκειμένου οποιαδήποτε δυσλειτουργία να παρατηρείται πιο άμεσα.
Από την 1η Μαρτίου 2025, η Νότια Κορέα προχώρησε σε αυστηροποίηση των κανονισμών για όλες τις εταιρείες αερομεταφορών, απαιτώντας οι επιβάτες να κρατούν πάνω τους μικρές ηλεκτρονικές συσκευές, όπως power banks και ηλεκτρονικά τσιγάρα.
Παράλληλα, κανονισμοί αναδύονται αναφορικά με τη δυνατότητα φόρτισης τέτοιων συσκευών κατά τη διάρκεια πτήσεων. H Singapore Airlines και η Scoot απαγόρευσαν τη φόρτιση μικροσυσκευών αλλά και τη χρήση power banks για τη φόρτισή τους. Σε παρόμοια βήματα προχώρησε και η Air Astana του Καζακστάν.
Σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ), τα power banks πρέπει να μεταφέρονται σε αποσκευές που βρίσκονται στην καμπίνα του αεροσκάφους και όχι σε εκείνες που μεταφέρονται στον χώρο του αεροσκάφους για τις αποσκευές μεγάλου μεγέθους. Το κατά πόσο αυτή η κατευθυντήρια γραμμή θα μεταβληθεί στο μέλλον μέλλει να φανεί.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O στόλος των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου βιώνει μια συρρίκνωση του νεότερου και πιο αποδοτικού τονάζ, με την προσφορά των bulkers ηλικίας κάτω των…
Η ανάγκη για αξιόπιστη, υψηλής ταχύτητας και συνεχή σύνδεση στο διαδίκτυο αποτελεί πλέον απαραίτητη προϋπόθεση για την αποτελεσματική λειτουργία των σύγχρονων εμπορικών πλοίων. Η…
Ένα πλήρως ηλεκτρικό φορτηγό πλοίο με μπαταρίες σχεδιάζεται να κατασκευαστεί στο πλαίσιο συνεργασίας της GC Rieber Shipping με τις εταιρείες GC Rieber Minerals και…
Το 2025 αναμένεται η πιο πολυάσχολη χρονιά για την GasLog σε ό,τι αφορά τις επισκευές, σύμφωνα με ανάρτηση της εταιρείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.…
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 12 Ιουνίου 2025, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά (ΕΒΕΠ), η ημερίδα με τίτλο «Καινοτομία…
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υπέβαλε την Τρίτη 17 Ιουνίου, τη νομοθετική της πρόταση για τη σταδιακή και συντονισμένη απεξάρτηση της ΕΕ από το ρωσικό φυσικό…
Η πρόσφατη συνάντηση της Ελληνικής Τεχνικής Επιτροπής (HTC) του RINA συγκέντρωσε εμπειρογνώμονες του ναυτιλιακού κλάδου στη Βουλιαγμένη, για να συζητήσουν το μέλλον της ναυτιλιακής…
Τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου containership γιόρτασε πρόσφατα η Ocean Network Express (ONE), επιτυγχάνοντας ένα σημαντικό ορόσημο στο κολοσσιαίο πρόγραμμα επέκτασης του στόλου της.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ