
Η ευρωπαϊκή εφοπλιστική κοινότητα γυρνάει σελίδα, καθώς η European Community Shipowners’ Association (ECSA) μετονομάζεται σε ECSA European Shipowners. Η συγκεκριμένη απόφαση έλαβε χώρα με αφορμή τη συμπλήρωση 60 ετών από την ίδρυση της ECSA.
Το νέο όνομα αντικατοπτρίζει τη δέσμευση του οργανισμού να αυξήσει την ευαισθητοποίηση σχετικά με τον καθοριστικό ρόλο της ευρωπαϊκής ναυτιλίας για την ενέργεια, την εφοδιαστική αλυσίδα και την επισιτιστική ασφάλεια της ηπείρου μας.
«Η ECSA γίνεται, από σήμερα, ECSA European Shipowners. Το τρέχον έτος σηματοδοτεί την 60ή επέτειό μας. Ενώ έχουμε ενισχύσει την επιρροή μας στην ΕΕ, η μεγάλη πρόκληση που έχουμε μπροστά μας είναι η ενεργειακή μετάβαση. Κοιτάζοντας προς το 2050 και την ανθρακική ουδετερότητα, πρέπει να συνεργαστούμε. Όχι μόνο ως Ευρωπαίοι πλοιοκτήτες, αλλά μαζί με τους εταίρους μας στον ΙΜΟ και σε ολόκληρη τη ναυτιλιακή βιομηχανία», δήλωσε μεταξύ άλλων η Karin Orsel, πρόεδρος της ECSA European Shipowners.
«Παραμένουμε ECSA, αλλά γινόμαστε επίσης Ευρωπαίοι πλοιοκτήτες. Στόχος μας είναι να ευαισθητοποιήσουμε τους πολίτες για το τι αντιπροσωπεύει η ευρωπαϊκή ναυτιλία. Η ευρωπαϊκή ναυτιλία αντιπροσωπεύει περίπου το 35% του παγκόσμιου στόλου, ξεπερνώντας κατά πολύ το μερίδιο της Ευρώπης στο παγκόσμιο ΑΕΠ που ανέρχεται στο 15%. Ο τομέας μας παρέχει την ενέργεια που χρειάζονται οι Ευρωπαίοι, τα αγαθά που χρησιμοποιούμε καθημερινά και προωθεί την καινοτομία. Αποτελούμε πλεονέκτημα για την ασφάλεια και την ανταγωνιστικότητα της Ευρώπης», δήλωσε ο Σωτήρης Ράπτης, Γενικός Γραμματέας της ECSA.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Αισθητά είναι ήδη τα «απόνερα» των εμπορικών τριβών μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, καθώς οι liner κολοσσοί βλέπουν ήδη τις αποστολές…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Απριλίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…
Τις τροποποιήσεις της MLC που ενέκρινε πρόσφατα ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO), αναγνωρίζοντας επισήμως πλέον τους ναυτικούς ως key workers, χαιρετίζει η INTERCARGO. Σύμφωνα…
Συνέχεια στο μπαράζ διεθνών συνεργειών με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας έδωσαν πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο και η ιταλική εταιρεία ενέργειας Eni. Ειδικότερα,…
Σε αναθεώρηση του ASBATANKVOY, του ειδικού ναυλοσυμφώνου για τις ναυλώσεις δεξαμενόπλοιων, προχώρησαν BIMCO και Association of Ship Brokers & Agents (USA) Inc. (ASBA). Η…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ