
Η ευρωπαϊκή εφοπλιστική κοινότητα γυρνάει σελίδα, καθώς η European Community Shipowners’ Association (ECSA) μετονομάζεται σε ECSA European Shipowners. Η συγκεκριμένη απόφαση έλαβε χώρα με αφορμή τη συμπλήρωση 60 ετών από την ίδρυση της ECSA.
Το νέο όνομα αντικατοπτρίζει τη δέσμευση του οργανισμού να αυξήσει την ευαισθητοποίηση σχετικά με τον καθοριστικό ρόλο της ευρωπαϊκής ναυτιλίας για την ενέργεια, την εφοδιαστική αλυσίδα και την επισιτιστική ασφάλεια της ηπείρου μας.
«Η ECSA γίνεται, από σήμερα, ECSA European Shipowners. Το τρέχον έτος σηματοδοτεί την 60ή επέτειό μας. Ενώ έχουμε ενισχύσει την επιρροή μας στην ΕΕ, η μεγάλη πρόκληση που έχουμε μπροστά μας είναι η ενεργειακή μετάβαση. Κοιτάζοντας προς το 2050 και την ανθρακική ουδετερότητα, πρέπει να συνεργαστούμε. Όχι μόνο ως Ευρωπαίοι πλοιοκτήτες, αλλά μαζί με τους εταίρους μας στον ΙΜΟ και σε ολόκληρη τη ναυτιλιακή βιομηχανία», δήλωσε μεταξύ άλλων η Karin Orsel, πρόεδρος της ECSA European Shipowners.
«Παραμένουμε ECSA, αλλά γινόμαστε επίσης Ευρωπαίοι πλοιοκτήτες. Στόχος μας είναι να ευαισθητοποιήσουμε τους πολίτες για το τι αντιπροσωπεύει η ευρωπαϊκή ναυτιλία. Η ευρωπαϊκή ναυτιλία αντιπροσωπεύει περίπου το 35% του παγκόσμιου στόλου, ξεπερνώντας κατά πολύ το μερίδιο της Ευρώπης στο παγκόσμιο ΑΕΠ που ανέρχεται στο 15%. Ο τομέας μας παρέχει την ενέργεια που χρειάζονται οι Ευρωπαίοι, τα αγαθά που χρησιμοποιούμε καθημερινά και προωθεί την καινοτομία. Αποτελούμε πλεονέκτημα για την ασφάλεια και την ανταγωνιστικότητα της Ευρώπης», δήλωσε ο Σωτήρης Ράπτης, Γενικός Γραμματέας της ECSA.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Κυβερνοεπίθεση με στόχο πάροχο υπηρεσιών για συστήματα ελέγχου (check-in) εισιτηρίων και διαβατηρίων και επιβίβασης προκάλεσε προβλήματα λειτουργίας σε ορισμένα μεγάλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια, περιλαμβανομένων αυτών…
«Χαμόγελα» στις τάξεις των πλοιοκτητών δεξαμενόπλοιων έχει προκαλέσει το ράλι των ναύλων των VLCCs, οι οποίοι «εκτοξεύτηκαν» στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων δύο ετών.…
Στον απόηχο των εμπορικών αναταράξεων, με αφορμή τη δασμολογική πολιτική που χαράσσει η αμερικανική κυβέρνηση, ο λιμένας του Λος Άντζελες κατέγραψε ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων…
Σε τροχιά «roller coaster» έχει περιέλθει τους τελευταίους μήνες η αγορά LPG της Κίνας, η οποία αναζητά ισορροπία ανάμεσα στις επιπτώσεις του δασμολογικού «πολέμου»…
Καθώς η Chevron επιταχύνει τις προσπάθειες περικοπής των δαπανών της, αρκετά από τα περιουσιακά στοιχεία της αμερικανικής εταιρείας στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού βγαίνουν «στο σφυρί».…
Ιστορία έγραψε η CMA CGM στο Μπρισμπέιν της Αυστραλίας. Συγκεκριμένα, το πλοίο της «CMA CGM Abu Dhabi» κατέγραψε ένα ασυνήθιστο ρεκόρ: φόρτωσε ταυτόχρονα 15…
Ένταση επικράτησε χθες βράδυ στο πλοίο «Knossos Palace» της MINOAN LINES, όταν δεν πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη ενδιάμεση στάση στο λιμάνι του Αδάμαντα στη Μήλο,…
Συνεχίζονται οι διχογνωμίες εντός της ναυτιλιακής κοινότητας ενόψει της υιοθέτησης του IMO Net Zero Framework τον ερχόμενο Οκτώβριο. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, μια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ