
Η BAC Renewable Energy Sdn Bhd (BAC RE) ανακοίνωσε την υπογραφή μνημονίου συμφωνίας (MoA) με την Dovechem Terminal Langsat και την TLP Terminal Sdn Bhd για την ανάπτυξη ενός προηγμένου κέντρου αποθήκευσης και εξαγωγής βιοκαυσίμων στο λιμάνι Tanjung Langsat, στην Τζοχόρ της Μαλαισίας. Το έργο αυτό, γνωστό ως BAC RE ASEAN Biofuels Storage and Exporting Hub, στοχεύει στη δημιουργία μιας σύγχρονης υποδομής που θα επιτρέψει την αποτελεσματική αποθήκευση, μεταφορά και διανομή βιοκαυσίμων νέας γενιάς.
Το κέντρο θα βασιστεί σε προηγμένες τεχνολογικές λύσεις για τη διαχείριση και την επεξεργασία βιοκαυσίμων, με έμφαση στην αποθήκευση και στη διανομή βιο-υγροποιημένου φυσικού αερίου (BioLNG). Οι εγκαταστάσεις του θα περιλαμβάνουν σύγχρονα συστήματα αποθήκευσης, με δυνατότητα διατήρησης του βιοαερίου σε υγροποιημένη μορφή, διασφαλίζοντας βέλτιστη απόδοση και μέγιστη ενεργειακή αξιοποίηση. Επιπλέον, θα αναπτυχθούν εξειδικευμένες υποδομές για τη διαχείριση και τη διανομή βιομεθανόλης, ενισχύοντας την ικανότητα του κέντρου να εξυπηρετεί τη διεθνή αγορά βιοκαυσίμων.
Η επιλογή του λιμανιού Tanjung Langsat βασίστηκε σε στρατηγικά κριτήρια, καθώς βρίσκεται κοντά στα Στενά της Μαλάκκα και στη Σιγκαπούρη, έναν από τους μεγαλύτερους παγκόσμιους κόμβους ανεφοδιασμού καυσίμων. Η τεχνολογική υποδομή του έργου θα επιτρέψει την ταχεία και ασφαλή μεταφόρτωση των βιοκαυσίμων από τους παραγωγούς στους τελικούς χρήστες, ενισχύοντας την αλυσίδα εφοδιασμού της πράσινης ενέργειας.
Το έργο ενσωματώνει καινοτόμες πρακτικές στη διαχείριση των ενεργειακών πόρων, επιτρέποντας στους παραγωγούς βιοαερίου και βιομεθανίου να μετατρέπουν ανεκμετάλλευτους μέχρι σήμερα πόρους σε υψηλής αξίας εμπορεύσιμα πράσινα καύσιμα. Με την εξειδικευμένη υποστήριξη του κέντρου, το BioLNG και άλλα προχωρημένα βιοκαύσιμα θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο για εξαγωγή σε παγκόσμιες αγορές όσο και για ανεφοδιασμό πλοίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Κυβερνοεπίθεση με στόχο πάροχο υπηρεσιών για συστήματα ελέγχου (check-in) εισιτηρίων και διαβατηρίων και επιβίβασης προκάλεσε προβλήματα λειτουργίας σε ορισμένα μεγάλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια, περιλαμβανομένων αυτών…
«Χαμόγελα» στις τάξεις των πλοιοκτητών δεξαμενόπλοιων έχει προκαλέσει το ράλι των ναύλων των VLCCs, οι οποίοι «εκτοξεύτηκαν» στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων δύο ετών.…
Στον απόηχο των εμπορικών αναταράξεων, με αφορμή τη δασμολογική πολιτική που χαράσσει η αμερικανική κυβέρνηση, ο λιμένας του Λος Άντζελες κατέγραψε ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων…
Σε τροχιά «roller coaster» έχει περιέλθει τους τελευταίους μήνες η αγορά LPG της Κίνας, η οποία αναζητά ισορροπία ανάμεσα στις επιπτώσεις του δασμολογικού «πολέμου»…
Καθώς η Chevron επιταχύνει τις προσπάθειες περικοπής των δαπανών της, αρκετά από τα περιουσιακά στοιχεία της αμερικανικής εταιρείας στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού βγαίνουν «στο σφυρί».…
Ιστορία έγραψε η CMA CGM στο Μπρισμπέιν της Αυστραλίας. Συγκεκριμένα, το πλοίο της «CMA CGM Abu Dhabi» κατέγραψε ένα ασυνήθιστο ρεκόρ: φόρτωσε ταυτόχρονα 15…
Ένταση επικράτησε χθες βράδυ στο πλοίο «Knossos Palace» της MINOAN LINES, όταν δεν πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη ενδιάμεση στάση στο λιμάνι του Αδάμαντα στη Μήλο,…
Ένα χρόνο νωρίτερα, έως το τέλος του 2026, μεταθέτει η Επιτροπή την απαγόρευση εισαγωγής ρωσικού υγροποιημένου φυσικού αερίου σε χώρες της ΕΕ, σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ