
Η BAC Renewable Energy Sdn Bhd (BAC RE) ανακοίνωσε την υπογραφή μνημονίου συμφωνίας (MoA) με την Dovechem Terminal Langsat και την TLP Terminal Sdn Bhd για την ανάπτυξη ενός προηγμένου κέντρου αποθήκευσης και εξαγωγής βιοκαυσίμων στο λιμάνι Tanjung Langsat, στην Τζοχόρ της Μαλαισίας. Το έργο αυτό, γνωστό ως BAC RE ASEAN Biofuels Storage and Exporting Hub, στοχεύει στη δημιουργία μιας σύγχρονης υποδομής που θα επιτρέψει την αποτελεσματική αποθήκευση, μεταφορά και διανομή βιοκαυσίμων νέας γενιάς.
Το κέντρο θα βασιστεί σε προηγμένες τεχνολογικές λύσεις για τη διαχείριση και την επεξεργασία βιοκαυσίμων, με έμφαση στην αποθήκευση και στη διανομή βιο-υγροποιημένου φυσικού αερίου (BioLNG). Οι εγκαταστάσεις του θα περιλαμβάνουν σύγχρονα συστήματα αποθήκευσης, με δυνατότητα διατήρησης του βιοαερίου σε υγροποιημένη μορφή, διασφαλίζοντας βέλτιστη απόδοση και μέγιστη ενεργειακή αξιοποίηση. Επιπλέον, θα αναπτυχθούν εξειδικευμένες υποδομές για τη διαχείριση και τη διανομή βιομεθανόλης, ενισχύοντας την ικανότητα του κέντρου να εξυπηρετεί τη διεθνή αγορά βιοκαυσίμων.
Η επιλογή του λιμανιού Tanjung Langsat βασίστηκε σε στρατηγικά κριτήρια, καθώς βρίσκεται κοντά στα Στενά της Μαλάκκα και στη Σιγκαπούρη, έναν από τους μεγαλύτερους παγκόσμιους κόμβους ανεφοδιασμού καυσίμων. Η τεχνολογική υποδομή του έργου θα επιτρέψει την ταχεία και ασφαλή μεταφόρτωση των βιοκαυσίμων από τους παραγωγούς στους τελικούς χρήστες, ενισχύοντας την αλυσίδα εφοδιασμού της πράσινης ενέργειας.
Το έργο ενσωματώνει καινοτόμες πρακτικές στη διαχείριση των ενεργειακών πόρων, επιτρέποντας στους παραγωγούς βιοαερίου και βιομεθανίου να μετατρέπουν ανεκμετάλλευτους μέχρι σήμερα πόρους σε υψηλής αξίας εμπορεύσιμα πράσινα καύσιμα. Με την εξειδικευμένη υποστήριξη του κέντρου, το BioLNG και άλλα προχωρημένα βιοκαύσιμα θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο για εξαγωγή σε παγκόσμιες αγορές όσο και για ανεφοδιασμό πλοίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O στόλος των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου βιώνει μια συρρίκνωση του νεότερου και πιο αποδοτικού τονάζ, με την προσφορά των bulkers ηλικίας κάτω των…
Η ανάγκη για αξιόπιστη, υψηλής ταχύτητας και συνεχή σύνδεση στο διαδίκτυο αποτελεί πλέον απαραίτητη προϋπόθεση για την αποτελεσματική λειτουργία των σύγχρονων εμπορικών πλοίων. Η…
Ένα πλήρως ηλεκτρικό φορτηγό πλοίο με μπαταρίες σχεδιάζεται να κατασκευαστεί στο πλαίσιο συνεργασίας της GC Rieber Shipping με τις εταιρείες GC Rieber Minerals και…
Το 2025 αναμένεται η πιο πολυάσχολη χρονιά για την GasLog σε ό,τι αφορά τις επισκευές, σύμφωνα με ανάρτηση της εταιρείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.…
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 12 Ιουνίου 2025, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά (ΕΒΕΠ), η ημερίδα με τίτλο «Καινοτομία…
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υπέβαλε την Τρίτη 17 Ιουνίου, τη νομοθετική της πρόταση για τη σταδιακή και συντονισμένη απεξάρτηση της ΕΕ από το ρωσικό φυσικό…
Η πρόσφατη συνάντηση της Ελληνικής Τεχνικής Επιτροπής (HTC) του RINA συγκέντρωσε εμπειρογνώμονες του ναυτιλιακού κλάδου στη Βουλιαγμένη, για να συζητήσουν το μέλλον της ναυτιλιακής…
Τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου containership γιόρτασε πρόσφατα η Ocean Network Express (ONE), επιτυγχάνοντας ένα σημαντικό ορόσημο στο κολοσσιαίο πρόγραμμα επέκτασης του στόλου της.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ