
Καθυστερήσεις παρουσιάζουν οι μεταφορές στον λιμένα του Ρότερνταμ, μετά από απεργιακές κινητοποιήσεις εργαζομένων στο Hutchison Ports Delta II Terminal.
Οι κινητοποιήσεις εκκίνησαν στις 9 Φεβρουαρίου, καθώς οι διαπραγματεύσεις της διαχειρίστριας εταιρείας λιμένων, Hutchison Ports, με τα εργατικά σωματεία FNV Havens και CNV έπεσαν στο κενό. Η απεργία αποδείχτηκε βραχύβια και στις 11 Φεβρουαρίου οι εργασίες στον τερματικό αποκαταστάθηκαν, ωστόσο ο αντίκτυπος στις μεταφορές στον λιμένα είναι εμφανής.
Ο τερματικός Delta II, ο οποίος διαχειρίζεται το ¼ της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων στο Ρότερνταμ, ανήκε στην APM Terminals πριν μεταβιβαστεί στη Hutchison Ports το 2021. Μετά την απόκτηση του τερματικού, η Hutchison συνεργάστηκε με τον όμιλο TIL της MSC, με στόχο την ανάπτυξη μιας νέας αυτοματοποιημένης εγκατάστασης, η οποία θα ονομαστεί «Omega» και θα εκκινήσει τη λειτουργία της το 2027.
Οι διαπραγματεύσεις Hutchison και σωματείων εκκίνησαν τον Νοέμβριο του 2024, με τα τελευταία να αιτούνται οικονομικές εγγυήσεις και πακέτα αποζημίωσης για τους εργαζομένους, καθώς η αυτοματοποίηση στον επερχόμενο τερματικό σταθμό δημιούργησε ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια των θέσεων εργασίας.
Η συμφόρηση στον λιμένα του Ρότερνταμ είχε ως αποτέλεσμα η Maersk να μην προσεγγίσει τον ολλανδικό λιμένα, ενημερώνοντας τους πελάτες της για εναλλακτικές διαδρομές προς αποφυγή καθυστερήσεων των παραδόσεων εμπορευμάτων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
33% ετήσια αύξηση στα περιστατικά εγκατάλειψης πλοίων δείχνουν τα στοιχεία της International Transport Workers’ Federation (ITF). Αναλυτικότερα, μέχρι τον Μάιο του τρέχοντος έτους, είχαν…
Η DryDel Shipping ανακοίνωσε την Παρασκευή 30 Μαΐου την επιτυχή ονοματοδοσία και παραλαβή του δεύτερου νεότευκτου για το τρέχον έτος. Ειδικότερα, πρόκειται για το…
Παραγγελίες για την κατασκευή 600 πλοίων έχουν τοποθετηθεί εντός του 2025. Ωστόσο, οι περισσότερες από αυτές (320) αφορούν πλοία άλλων τύπων και όχι bulk…
Η πρόοδος στην τεχνολογία καύσης της αμμωνίας αναβαθμίστηκε στον τετράχρονο κινητήρα Wärtsilä 25. Μετά την επίσημη παρουσίασή του τον Νοέμβριο του 2023, ακολούθησε μια…
Στις 14 Απριλίου, μέλη της ναυτιλιακής κοινότητας που εστιάζουν στη διαχείριση Ro-Ro προχώρησαν σε ένα σημαντικό βήμα για την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα,…
H πρόσφατα καταγραφείσα ανοδική πορεία της ναυλαγοράς των containerships συνεχίστηκε για ακόμα μία εβδομάδα, με τον σχετικό δείκτη της Drewry, WCI, να σημειώνει άνοδο…
Η ενσωμάτωση τεχνολογιών ψηφιακού διδύμου και έξυπνων συστημάτων διασφάλισης ποιότητας στις γραμμές παραγωγής ναυπηγείων είναι πλέον πραγματικότητα. Η HD Hyundai MIPO Dockyard (HMD) και…
Σε αναθεώρηση των εκτιμήσεών του για την παγκόσμια απασχόληση προχώρησε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO), στο πλαίσιο της ανανεωμένης έκδοσης της έκθεσης «World Employment…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ