
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. ανακοίνωσε σήμερα ότι υπέγραψε συμφωνίες για την αγορά δύο ακόμα ιαπωνικών πλοίων τύπου Newcastlemax και Capesize με συνολικό κόστος αγοράς στα 69 εκατ. δολάρια περίπου.
Το Newcastlemax πλοίο κατασκευάστηκε το 2013 στο ναυπηγείο Imabari Shipbuilding Co., έχει μεταφορική ικανότητα 207.851 dwt και θα μετονομαστεί σε «M/V Meiship». Το Capesize πλοίο κατασκευάστηκε το 2011 στο ναυπηγείο Mitsui SB και έχει μεταφορική χωρητικότητα 178.459 dwt . Το πλοίο θα μετονομαστεί σε «M/V Blueship» και θα αποκτηθεί με bareboat ναύλωση για 6 μήνες με υποχρέωση αγοράς στο τέλος της περιόδου.
Η αγορά των δύο πλοίων θα χρηματοδοτηθεί μέσω ενός συνδυασμού ταμειακών διαθεσίμων και τραπεζικού δανεισμού, ενώ αναμένεται να παραληφθούν άμεσα εντός του πρώτου τριμήνου του 2025.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε:
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την προσθήκη δύο ιαπωνικών πλοίων υψηλών προδιαγραφών, στον στόλο της Seanergy. Ο στόλος μας θα αριθμεί πλέον 21 πλοία αποκλειστικά Capesizes και Newcastlemaxes, με συνολική χωρητικότητα που ξεπερνάει τα 3,8 εκατ. dwt, ενισχύοντας το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα στα μεγάλα φορτηγά πλοία.
Οι προγραμματισμένες παραδόσεις των πλοίων πριν από την έναρξη του δευτέρου τριμήνου αναμένεται να μας επιτρέψουν να επωφεληθούμε από τις βελτιωμένες συνθήκες της αγοράς, όπως αυτές διαφαίνονται από τα επίπεδα τιμών των μελλοντικών συμβολαίων επί των ναύλων (“FFA”).
Παρά τις εποχιακές διακυμάνσεις της αγοράς, παραμένουμε αισιόδοξοι για τις προοπτικές του κλάδου των Capesize, λόγω των ισχυρών θεμελιωδών της αγοράς, του περιορισμένου αριθμού παραγγελιών νεότευκτων πλοίων και τη σταθερά αυξανόμενη ζήτηση πρώτων υλών, παγκοσμίως.»
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στα χέρια της Δικαιοσύνης είναι η άμεση διερεύνηση ύποπτων υποθέσεων διασύνδεσης μελών ΜΚΟ με διακινητές προσφύγων- μεταναστών στο βόρειο Αιγαίο, επισήμανε ο Υπουργός Ναυτιλίας…
Καθώς η ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλίας παραμένει ύψιστη προτεραιότητα με ορίζοντα το 2050, οι πρωτοβουλίες με στόχο την αποανθρακοποίηση των αλυσίδων εφοδιασμού εντείνονται. Ειδικότερα,…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ αξίωσε το Σάββατο 26 Απριλίου να επιτρέπεται στα αμερικανικά πλοία – στρατιωτικά και εμπορικά – η δωρεάν διέλευση…
Πρωτοπόροι παραμένουν οι Έλληνες πλοιοκτήτες στο παγκόσμιο ναυτιλιακό γίγνεσθαι, με τον τομέα νέων τεχνολογιών και προηγμένων πλοίων να μην αποτελεί εξαίρεση. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Το λιμάνι του Πειραιά ενισχύει περαιτέρω τη στρατηγική θέση του ως κέντρου διαμετακόμισης αυτοκινήτων στην Ανατολική Μεσόγειο, με την πρώτη προσέγγιση του MV COSCO…
Οι πυροσβέστες συνεχίζουν σήμερα τις προσπάθειες πλήρους κατάσβεσης της τεράστιας πυρκαγιάς που μαίνεται από το Σάββατο στο μεγαλύτερο λιμάνι του Ιράν, έπειτα από ισχυρή…
Βασικός πυλώνας της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης παραμένουν οι οικογενειακές επιχειρήσεις, με τις 500 μεγαλύτερες να παράγουν έσοδα 8,8 τρισ. δολ., σημειώνοντας αύξηση 10% σε…
Το Hinnøy, το νέο ferry μηδενικών εκπομπών που ναυπηγήθηκε από την Cemre Shipyard για λογαριασμό της Torghatten Nord, αποτελεί ένα από τα πιο προηγμένα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ