
Το τραγικό περιστατικό που έλαβε χώρα την Κυριακή 29 Δεκεμβρίου στη Νότια Κορέα έχει θορυβήσει την κοινή γνώμη φέρνοντας στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος τις αερομεταφορές και δημιουργώντας προβληματισμό αναφορικά με την ασφάλεια των πτήσεων.
Ο οριστικός απολογισμός της συντριβής του αεροσκάφους της Jeju Air κατά την προσγείωσή του στη Νότια Κορέα είναι 179 νεκροί. Σχεδόν το σύνολο των επιβαινόντων της πτήσης JJA-2216 από την Μπανγκόκ προς το Μουάν έχασαν τη ζωή τους κατά την μεγαλύτερη αεροπορική καταστροφή στην ιστορία της Νότιας Κορέας. Από τους 181 επιβαίνοντες δύο μέλη του πληρώματος διασώθηκαν.
Τα 39 από τα 41 αεροσκάφη του στόλο της Jeju Air είναι τύπου Boeing 737-800. Ακόμα ένα από αυτά αντιμετώπισε αδιευκρίνιστο πρόβλημα στο σύστημα προσγείωσης τα ξημερώματα σήμερα, ενώ εκτελούσε πτήση εσωτερικού, πάντως επέστρεψε στο αεροδρόμιο από όπου είχε μόλις απογειωθεί και προσεδαφίστηκε με ασφάλεια.
H Νότια Κορέα, στην οποία έχει κηρυχθεί επταήμερο πένθος θα πραγματοποιήσει έκτακτη επιθεώρηση όλων των αεροσκαφών Boeing 737-800.
Πρόκειται για το τελευταίο κεφάλαιο σε μια σειρά από ατυχήματα που έλαβαν χώρα το 2024, το οποίο παρά την υψηλή ζήτηση για επιβατικές μεταφορές, σίγουρα έχει αποτελέσει έτος προκλήσεων για τη βιομηχανία.
Στα φώτα της δημοσιότητας έχει βρεθεί περισσότερο η Boeing, με το επίπεδο του ποιοτικού ελέγχου και του ελέγχου ασφαλείας των αεροσκαφών της να έχει δεχθεί σημαντική κριτική.
Την πρώτη εβδομάδα του 2024, ένα αεροσκάφος 737 MAX 9 της Boeing «έχασε» μια πόρτα κατά τη διάρκεια πτήσης. Το συμβάν αυτό οδήγησε στην απαγόρευση πτήσης παρόμοιων αεροσκαφών και στη διενέργεια ελέγχων. Οι έρευνες που ακολουθούν αποκαλύπτουν μια σειρά ανησυχητικών ευρημάτων αναφορικά με την ποιότητα του εξοπλισμού των αεροσκαφών που έχει κατασκευάσει η εταιρεία κολοσσός.
*Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Μαίνεται η πυρκαγιά στη Χίο με το ΥΝΑΝΠ να ενημερώνει για τα εξής: Υπό τον συντονισμό του ΕΚΣΕΔ βρίσκεται σε εξέλιξη επιχείρηση απεγκλωβισμού από…
Μεγάλες διαστάσεις λαμβάνει η φωτιά στην Βόρεια Χίο, η οποία ξέσπασε λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι σήμερα στην Ποταμιά. Το 112 έχει μηνύματα…
Ηχηρά ονόματα του τραπεζικού κλάδου ενώνουν τις δυνάμεις τους, υποστηρίζοντας την Defence, Security and Resilience Bank (DSRB), μια νέα μη κερδοσκοπική τράπεζα που θα…
Το κύμα καύσωνα που αντιμετωπίζει η Γαλλία, αξιοσημείωτο ακόμη και για τον μήνα Αύγουστο, εξαπλώνεται σήμερα στη χώρα, υποχρεώνοντας τις αρχές να αυξήσουν τα…
Η περασμένη εβδομάδα φαίνεται πως δεν επεφύλασσε εκπλήξεις για τη ναυλαγορά των bulkers, με τους δείκτες του Baltic Exchange να παρουσιάζουν μικρές αυξομειώσεις. Παράλληλα,…
Οι καιρικές συνθήκες αποτελούν κινητήριο μοχλό της παραγωγής διαφόρων γεωργικών αγαθών στη Γηραιά Ήπειρο, επηρεάζοντας κατά συνέπεια και τις θαλάσσιες μεταφορές αυτών. Ευνοϊκές μπορούν…
Το αργό της Βενεζουέλας έλαβε κόκκινη κάρτα από τις Ηνωμένες Πολιτείες για αρκετούς μήνες, από τον Μάρτιο του 2025. Ως αποκορύφωμα, τον περασμένο Μάιο,…
Ποσότητες iron ore-ρεκόρ εξήγαγε τον περασμένο Ιούλιο η Βραζιλία, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία. Αναλυτικότερα, η χώρα της Λατινικής Αμερικής εξήγαγε 41,1 εκατ. τόνους…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ