
Η αξιοποίηση της ευρωπαϊκής τεχνογνωσίας συνεχίζει να οδηγεί την ανάπτυξη καινοτόμων έργων παγκοσμίως, με την Kongsberg Maritime να πρωτοστατεί σε ένα νέο, υψηλής τεχνολογίας project στη ναυτιλία. Στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την Compagnie Maritime Monegasque (CMM) και την Petrobras, η εταιρεία θα παράσχει σχεδιασμό και τεχνολογικές λύσεις για έξι υπερσύγχρονα υβριδικά πλοία υποστήριξης πλατφόρμας (Platform Supply Vessels ‒ PSVs), χωρητικότητας 5.000 dwt.
Τα νέα πλοία, μήκους 92 μ., βασίζονται στο καινοτόμο μοντέλο UT7420, τη νεότερη έκδοση της επιτυχημένης σειράς σχεδίων UT της Kongsberg Maritime. Διαθέτουν υβριδικά συστήματα πρόωσης τελευταίας γενιάς, που συμβάλλουν σε δραστική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων. Οι λύσεις αυτές ενσωματώνουν τεχνολογίες αιχμής, βελτιώνοντας την αποδοτικότητα σε σύγκριση με τα συμβατικά πλοία.
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του σχεδιασμού είναι η δυνατότητα αναβάθμισης των πλοίων ώστε να χρησιμοποιούν καύσιμο αιθανόλης. Αυτή η τροποποίηση μπορεί να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως και 70%, προσφέροντας μία από τις πλέον βιώσιμες επιλογές για υπεράκτιες δραστηριότητες.
Τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με συστήματα ανάκτησης πετρελαιοκηλίδων, ενισχύοντας τις δυνατότητες περιβαλλοντικής διαχείρισης στις υπεράκτιες επιχειρήσεις της Petrobras. Η τεχνολογία αυτή καθιστά τα πλοία ιδανικά για χρήση σε ευαίσθητα οικοσυστήματα.
Το έργο αυτό αποτελεί ένα ακόμα ορόσημο για την ανάδειξη της Ευρώπης σε ηγέτιδα δύναμη στην ανάπτυξη βιώσιμων τεχνολογιών και υποδομών. Η συνδυασμένη τεχνογνωσία και καινοτομία της Kongsberg Maritime αποδεικνύουν ότι η ευρωπαϊκή τεχνολογία παραμένει στην αιχμή των εξελίξεων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ