
Η αξιοποίηση της ευρωπαϊκής τεχνογνωσίας συνεχίζει να οδηγεί την ανάπτυξη καινοτόμων έργων παγκοσμίως, με την Kongsberg Maritime να πρωτοστατεί σε ένα νέο, υψηλής τεχνολογίας project στη ναυτιλία. Στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την Compagnie Maritime Monegasque (CMM) και την Petrobras, η εταιρεία θα παράσχει σχεδιασμό και τεχνολογικές λύσεις για έξι υπερσύγχρονα υβριδικά πλοία υποστήριξης πλατφόρμας (Platform Supply Vessels ‒ PSVs), χωρητικότητας 5.000 dwt.
Τα νέα πλοία, μήκους 92 μ., βασίζονται στο καινοτόμο μοντέλο UT7420, τη νεότερη έκδοση της επιτυχημένης σειράς σχεδίων UT της Kongsberg Maritime. Διαθέτουν υβριδικά συστήματα πρόωσης τελευταίας γενιάς, που συμβάλλουν σε δραστική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων. Οι λύσεις αυτές ενσωματώνουν τεχνολογίες αιχμής, βελτιώνοντας την αποδοτικότητα σε σύγκριση με τα συμβατικά πλοία.
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του σχεδιασμού είναι η δυνατότητα αναβάθμισης των πλοίων ώστε να χρησιμοποιούν καύσιμο αιθανόλης. Αυτή η τροποποίηση μπορεί να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως και 70%, προσφέροντας μία από τις πλέον βιώσιμες επιλογές για υπεράκτιες δραστηριότητες.
Τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με συστήματα ανάκτησης πετρελαιοκηλίδων, ενισχύοντας τις δυνατότητες περιβαλλοντικής διαχείρισης στις υπεράκτιες επιχειρήσεις της Petrobras. Η τεχνολογία αυτή καθιστά τα πλοία ιδανικά για χρήση σε ευαίσθητα οικοσυστήματα.
Το έργο αυτό αποτελεί ένα ακόμα ορόσημο για την ανάδειξη της Ευρώπης σε ηγέτιδα δύναμη στην ανάπτυξη βιώσιμων τεχνολογιών και υποδομών. Η συνδυασμένη τεχνογνωσία και καινοτομία της Kongsberg Maritime αποδεικνύουν ότι η ευρωπαϊκή τεχνολογία παραμένει στην αιχμή των εξελίξεων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εκρηκτική άνοδο κατέγραψαν οι τιμές των μετοχών στη σημερινή συνεδρίαση του Χρηματιστηρίου, με την αγορά να διασπά ανοδικά το ορόσημο των 2.000 μονάδων, κλείνοντας…
«Η κυβέρνηση θα προχωρήσει ένα σχέδιο 300 εκατομμυρίων ευρώ με πρόσθετους πόρους από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, έτσι ώστε να ανανεωθεί ο ακτοπλοϊκός στόλος…
Περισσότεροι από 3.000 εργαζόμενοι στα εργοστάσια παραγωγής μαχητικών αεροσκαφών της Boeing απεργούν από σήμερα Δευτέρα 4 Αυγούστου, σε ένα νέο πλήγμα για τον αμερικανικό…
Οι μικροί αρθρωτοί πυρηνικοί αντιδραστήρες (SMR) κερδίζουν έδαφος διεθνώς λόγω των πολλών πλεονεκτημάτων τους, με σημαντικότερο την υψηλή ασφάλεια που προσφέρουν ως μέσα παραγωγής…
Ένα καινοτόμο σύστημα δέσμευσης άνθρακα υιοθετεί η Scorpio Tankers με την υποστήριξη της Carbon Ridge στο δεξαμενόπλοιο «STI Spiga» (110.000 dwt, κατασκευής 2015). Η…
Η ανάπτυξη της τεχνολογίας αυτόνομων υποβρύχιων οχημάτων (AUVs) και προηγμένων τηλεχειριζόμενων συστημάτων σημειώνει ένα σημαντικό ορόσημο με την υπογραφή Συμφωνίας Παροχής Υπηρεσιών (MSA) μεταξύ…
Προβλήματα με το «καλημέρα» αντιμετωπίζει η κοινοπραξία LNG Canada, η οποία πρόσφατα εκκίνησε την εμπορική λειτουργία του νέου τερματικού σταθμού LNG στο Kitimat. Σύμφωνα…
Εν μέσω πιέσεων υπερπροσφοράς στις ασιατικές αγορές, οι εξαγωγές αεροπορικών καυσίμων (jet fuel) από χώρες-«κλειδιά» της Ασίας προς την Ευρώπη αναμένεται να σημειώσουν ρεκόρ…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ