
Την τελετή ονοματοδοσίας ενός ακόμα νεότευκτου LNG carrier γιόρτασε πρόσφατα η Mitsui O.S.K. Lines (MOL).
Σύμφωνα με ανάρτηση της ιαπωνικής εταιρείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκαν στο ναυπηγείο της κινεζικής Hudong-Zhonghua Shipbuilding τα «βαφτίσια» του νεότευκτου LNG carrier «Greenergy Pearl».
Το «Greenergy Pearl» διαθέτει μεταφορική ικανότητα 174.000 κ.μ. και έχει ήδη ναυλωθεί από την CNOOC Gas & Power Singapore Trading & Marketing Pte., η οποία ανήκει εξ ολοκλήρου στην κρατική εταιρεία ενέργειας της Κίνας, China National Offshore Oil Corporation (CNOOC).
Πρόκειται για το δεύτερο πλοίο σε μια σειρά από έξι νεότευκτα LNG carriers, τα οποία ανήκουν από κοινού στις MOL, CNOOC και Cosco Shipping LNG Investment. Η παράδοση των υπόλοιπων τεσσάρων πλοίων αναμένεται μεταξύ 2025 και 2026.
Σημειώνεται ότι και τα έξι πλοία έχουν ναυλωθεί μακροπρόθεσμα από την CNOOC, σε μια κίνηση που στοχεύει στην ενίσχυση των σχέσεων της MOL με την κινεζική αγορά LNG.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εκπρόσωπος του ισραηλινού στρατού εξέδωσε προειδοποίηση για απομάκρυνση των κατοίκων από μια περιοχή της Τεχεράνης, σύμφωνα με ανάρτηση του εκπροσώπου στην πλατφόρμα X. Ως…
Ο νέος δίχρονος κινητήρας X-DF-A της WinGD, σχεδιασμένος να λειτουργεί με υψηλό ποσοστό αμμωνίας ως κύριο καύσιμο, αρχίζει να καθιερώνεται ως βασική τεχνολογική λύση…
Το Πεκίνο θα συνεχίσει να ενισχύει τον έλεγχο και την έγκριση αιτήσεων εξαγωγής για προϊόντα που σχετίζονται με τις σπάνιες γαίες, δήλωσε ο Χε…
Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, κάλεσε την Κυριακή 15 Ιουνίου, την G7 να «αποφύγει τον προστατευτισμό», κατά τη διάρκεια…
Η κατάσταση στη Μ. Ανατολή παραμένει τεταμένη. Η διεθνής σκηνή παρακολουθεί με αμείωτο ενδιαφέρον τις εξελίξεις, δεδομένου ότι οι επιπτώσεις της πολεμικής αυτής σύρραξης,…
Στα 5,351 δισ. ευρώ διαμορφώθηκε το πρωτογενές πλεόνασμα σε τροποποιημένη ταμειακή βάση για την περίοδο Ιανουαρίου – Μαΐου 2025, σύμφωνα με τα στοιχεία εκτέλεσης…
Η τεχνολογία των αυτόνομων ρομποτικών οχημάτων, τόσο επιφανείας όσο και βυθού, μετασχηματίζει σταδιακά τον τρόπο με τον οποίο επιθεωρούμε, παρακολουθούμε και διαχειριζόμαστε κρίσιμες θαλάσσιες…
Οι χώρες της ΕΕ διαφωνούν εδώ και καιρό σχετικά με το αν πρέπει να προωθήσουν καθολικά την πυρηνική ενέργεια για τη μετάβαση στη νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ