
Με νέες απαιτήσεις θα έρθουν αντιμέτωπα τα πλοία που προσεγγίζουν λιμένες στη Δυτική Ακτή των ΗΠΑ, και δη εκείνους της Καλιφόρνια, αρχής γενομένης από την 1η Ιανουαρίου 2025.
Ειδικότερα, σε πρόσφατη ανάλυσή του ο DNV υπογραμμίζει τις αλλαγές που λαμβάνουν χώρα, οι οποίες εστιάζονται κυρίως στα δεξαμενόπλοια και στα Ro-Ro πλοία.
Ο κανονισμός «At Berth» του 2007 αρχικά αφορούσε containerships, επιβατηγά πλοία και reefers και στο επίκεντρο βρίσκονταν οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου, σωματιδίων και αντιδραστικών οργανικών αερίων. Τέθηκε σε ισχύ το 2014 και επεκτάθηκε το 2020, προκειμένου να περιλαμβάνει την υποχρέωση αναφοράς της επίσκεψης κάθε ποντοπόρου πλοίου από τον διαχειριστή του, καθώς και τον διαχειριστή του τερματικού που επισκέπτεται στην Καλιφόρνια.
Από την 1η Ιανουαρίου 2025, ο κανονισμός επεκτείνεται περαιτέρω και επιδρά στα δεξαμενόπλοια που επισκέπτονται τερματικούς στο Λος Άντζελες και στο Λονγκ Μπιτς και τα Ro-Ro που επισκέπτονται οποιονδήποτε λιμένα της Καλιφόρνια. Από το 2027, η συνθήκη που ισχύει για τα Ro-Ro θα ισχύει και για τα δεξαμενόπλοια.
Τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και τα πλοία μεταφοράς γενικού φορτίου δεν έχουν περιορισμούς αναφορικά με τις εκπομπές τους, όμως είναι υπόχρεα από το 2023 να αναφέρουν οποιαδήποτε επίσκεψη σε λιμένα.
Προκειμένου ένα πλοίο ή λοιπά μέρη που υπόκεινται στο συγκεκριμένο ρυθμιστικό πλαίσιο να είναι σύμμορφο με τον κανονισμό, δίνονται οι ακόλουθες εναλλακτικές:
· Σύνδεση των πλοίων με συστήματα παροχής ηλεκτρικής ενέργειας από τη στεριά.
· Χρήση ενός συστήματος ελέγχου εκπομπών ρύπων που έχει εγκριθεί από το CARB (California Air Resources Board). Επί του παρόντος διερευνάται η αξιοποίηση ενός τέτοιου συστήματος που έχει σχεδιαστεί για φορτηγίδες σε δεξαμενόπλοια.
· Συμμετοχή σε Ταμείο Εξυγίανσης (εναλλακτική για την οποία απαιτείται να πληρούνται κάποια κριτήρια).
· Επιλογή εναλλακτικών καυσίμων (π.χ. LNG).
· Κάποια άλλη καινοτόμα τεχνολογική λύση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με τη σύγκρουση στη Μέση Ανατολή να έχει κλιμακωθεί, το ενδιαφέρον της διεθνούς ναυτιλίας επικεντρώνεται στα Στενά του Ορμούζ και στο τι μέλλει γενέσθαι…
Με δυναμικούς ρυθμούς βαίνει η επέκταση των αμερικανικών έργων LNG, καθώς οι ενεργειακοί κολοσσοί προχωρούν σε νέες στρατηγικές κινήσεις. Στο πλαίσιο αυτό, η Cheniere…
Αυξημένη ήταν η κινητικότητα στις παραγγελίες πλοίων την περασμένη εβδομάδα, με τα κινεζικά ναυπηγεία να λαμβάνουν τη μερίδα του λέοντος (δεδομένα έως 24 Ιουνίου),…
Η αύξηση των τελών διέλευσης πλοίων από τα Δαρδανέλια και τον Βόσπορο, που ανακοίνωσε πρόσφατα η Άγκυρα, θα έχει σφοδρό αντίκτυπο στα κόστη μεταφοράς…
Η τεχνολογία των προωστήρων τύπου azimuth συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο προηγμένων λύσεων πρόωσης στη σύγχρονη ναυτιλία. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά σταθερά συστήματα προπέλας,…
Η Caravel Group επιβεβαιώνει ότι τις τελευταίες εβδομάδες πραγματοποίησε μια σειρά από αγορές μετοχών της Pacific Basin Shipping Limited, με αποτέλεσμα, κατά το κλείσιμο…
Μοιρασμένες μεταξύ bulkers και tankers ήταν οι αγοραπωλησίες την περασμένη εβδομάδα, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Allied Shipbrokers. Αναλυτικότερα, 13 bulk carriers, από…
Στην κατασκευή ενός ειδικού πιλοτικού υβριδικού έργου στην Αστυπάλαια, το οποίο θα συνδυάζει την ηλιακή ενέργεια και την ηλεκτροχημική αποθήκευση προχωρά η ΔΕΗ. Συγκεκριμένα,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ