
Με νέες απαιτήσεις θα έρθουν αντιμέτωπα τα πλοία που προσεγγίζουν λιμένες στη Δυτική Ακτή των ΗΠΑ, και δη εκείνους της Καλιφόρνια, αρχής γενομένης από την 1η Ιανουαρίου 2025.
Ειδικότερα, σε πρόσφατη ανάλυσή του ο DNV υπογραμμίζει τις αλλαγές που λαμβάνουν χώρα, οι οποίες εστιάζονται κυρίως στα δεξαμενόπλοια και στα Ro-Ro πλοία.
Ο κανονισμός «At Berth» του 2007 αρχικά αφορούσε containerships, επιβατηγά πλοία και reefers και στο επίκεντρο βρίσκονταν οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου, σωματιδίων και αντιδραστικών οργανικών αερίων. Τέθηκε σε ισχύ το 2014 και επεκτάθηκε το 2020, προκειμένου να περιλαμβάνει την υποχρέωση αναφοράς της επίσκεψης κάθε ποντοπόρου πλοίου από τον διαχειριστή του, καθώς και τον διαχειριστή του τερματικού που επισκέπτεται στην Καλιφόρνια.
Από την 1η Ιανουαρίου 2025, ο κανονισμός επεκτείνεται περαιτέρω και επιδρά στα δεξαμενόπλοια που επισκέπτονται τερματικούς στο Λος Άντζελες και στο Λονγκ Μπιτς και τα Ro-Ro που επισκέπτονται οποιονδήποτε λιμένα της Καλιφόρνια. Από το 2027, η συνθήκη που ισχύει για τα Ro-Ro θα ισχύει και για τα δεξαμενόπλοια.
Τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και τα πλοία μεταφοράς γενικού φορτίου δεν έχουν περιορισμούς αναφορικά με τις εκπομπές τους, όμως είναι υπόχρεα από το 2023 να αναφέρουν οποιαδήποτε επίσκεψη σε λιμένα.
Προκειμένου ένα πλοίο ή λοιπά μέρη που υπόκεινται στο συγκεκριμένο ρυθμιστικό πλαίσιο να είναι σύμμορφο με τον κανονισμό, δίνονται οι ακόλουθες εναλλακτικές:
· Σύνδεση των πλοίων με συστήματα παροχής ηλεκτρικής ενέργειας από τη στεριά.
· Χρήση ενός συστήματος ελέγχου εκπομπών ρύπων που έχει εγκριθεί από το CARB (California Air Resources Board). Επί του παρόντος διερευνάται η αξιοποίηση ενός τέτοιου συστήματος που έχει σχεδιαστεί για φορτηγίδες σε δεξαμενόπλοια.
· Συμμετοχή σε Ταμείο Εξυγίανσης (εναλλακτική για την οποία απαιτείται να πληρούνται κάποια κριτήρια).
· Επιλογή εναλλακτικών καυσίμων (π.χ. LNG).
· Κάποια άλλη καινοτόμα τεχνολογική λύση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Μερικές από τις πλέον αναγνωρισμένες και επιτυχημένες προσωπικότητες και εταιρείες της ελληνικής ναυτιλίας, καθώς και αρκετοί ενδιαφέροντες νεοεισερχόμενοι, αναγνωρίστηκαν από τα Ελληνικά Ναυτιλιακά Βραβεία…

Η Ένωση Ελληνικών Ναυπηγείων (ΕΕΝ) με ανακοίνωσή της εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία της για τον αποκλεισμό της πρότασης του μέλους της, Ομίλου ONEX Shipyards…

Μέσω της πλατφόρμας «myNAFTILIAlive» μπορούν, από σήμερα 8 Δεκεμβρίου, οι ναυτικοί να προγραμματίζουν τα ραντεβού τους για 8 επιπλέον διαδικασίες που αφορούν σε έκδοση…

Σεισμική δόνηση 7,6 βαθμών σημειώθηκε στην επαρχία Αομόρι, και έγινε αισθητός σε μεγάλο μέρος της βόρειας και ανατολικής Ιαπωνίας, σύμφωνα με το αμερικανικό γεωδυναμικό…

Ηράκλειο Στην πίστα του Αεροδρομίου Ηρακλείου «Ν.Καζαντζάκης» κατάφεραν να μπουν αγροτοκτηνοτρόφοι που από νωρίς το πρωί, πραγματοποιούν και στο Ηράκλειο κινητοποιήσεις. Ως συνέπεια της…

Η εισαγωγή λειτουργιών τηλεχειρισμού (Remote Control Functions) σε μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης πετρελαίου (FPSO) αποτελεί μια από τις πλέον καινοτόμες κατευθύνσεις ψηφιακού εκσυγχρονισμού…

Μια από τις πιο κρίσιμες διπλωματικές συναντήσεις των τελευταίων μηνών για το Ουκρανικό θα πραγματοποιηθεί σήμερα το απόγευμα στο Λονδίνο παρουσία του προέδρου της…

Σε δίωξη κατά οκτώ ναυτιλιακών εταιρειών προέβη η Επιτροπή Ανταγωνισμού (Επιτροπή) της Νότιας Αφρικής. Οι οκτώ εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων είναι οι: Maersk South Africa…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ