
Με την αμμωνία να αναδεικνύεται σε σημαντικό υποψήφιο για το μέλλον των ναυτιλιακών καυσίμων, η Alfa Laval ανακοίνωσε ότι μέχρι το τέλος του 2025 θα είναι σε θέση να προμηθεύσει τα πρώτα συστήματα πρόωσης που θα χρησιμοποιούν αμμωνία. Η εν λόγω εταιρεία επιθυμεί να επιταχύνει την ολοκλήρωση αυτών των συστημάτων, καθώς μπορεί να εκμεταλλευτεί τη μέχρι σήμερα εκτεταμένη εμπειρία της σε εναλλακτικά καύσιμα, όπως το υγροποιημένο φυσικό αέριο και η μεθανόλη.
Πιο συγκεκριμένα, η Alfa Laval έχει ήδη παραδώσει δύο δοκιμαστικά συστήματα στην ελβετική εταιρεία σχεδιασμού κινητήρων WinGD, τα οποία περιλαμβάνουν ένα σύστημα βαλβίδων καυσίμου και ένα σύστημα επεξεργασίας εξαερισμού. Ο στόχος είναι η επικύρωση του σχεδιασμού του συστήματος προμήθειας καυσίμου Alfa Laval FCM Ammonia μέχρι το τέλος του 2024, με την πρώτη παράδοση ναυτιλιακού συστήματος να αναμένεται το 2025.
Το σύστημα Alfa Laval FCM Ammonia είναι σχεδιασμένο για την ασφαλή και αξιόπιστη διαχείριση της αμμωνίας ως καυσίμου. Αυτό περιλαμβάνει ειδικούς μηχανισμούς για τη ρύθμιση της ροής του καυσίμου και την αποφυγή διαρροών, καθώς και συστήματα ελέγχου για την παρακολούθηση και την άμεση διαχείριση επικίνδυνων καταστάσεων. Η Alfa Laval επικεντρώνεται επίσης στην ανάπτυξη συστημάτων που διαχειρίζονται την εξαέρωση και τον καθαρισμό αερίων για την ασφαλή λειτουργία των πλοίων που θα χρησιμοποιούν αμμωνία.
Στο πλαίσιο ενός μνημονίου συνεργασίας (MoU), η Alfa Laval συνεργάζεται με τη WinGD, το American Bureau of Shipping (ABS) και την K Shipbuilding (KSB), για να προωθήσουν τις απαραίτητες τεχνολογικές εξελίξεις που αφορούν τον σχεδιασμό ενός πλοίου μεταφοράς MR το οποίο θα χρησιμοποιεί αμμωνία. Η τεχνολογία του διπλού καυσίμου, που αποτελείται από σύστημα λέβητα αμμωνίας, θα μπορεί να διαχειρίζεται τα αέρια καθαρισμού και εξάτμισης, μειώνοντας έτσι την ενεργειακή κατανάλωση του πλοίου. Αυτή η προσέγγιση στοχεύει στη μεγιστοποίηση της ενεργειακής απόδοσης, ενώ παράλληλα εξασφαλίζει την ασφαλή χρήση της αμμωνίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…

Την περαιτέρω εμβάθυνση του αποτυπώματός της στην ινδική αγορά δρομολογεί η Amazon, ανακοινώνοντας νέο επενδυτικό πλάνο ύψους άνω των $35 δισ. με ορίζοντα το…

Η Ελλάδα δημιουργεί τον δικό της στόλο μικροδορυφόρων. Η χώρα κάνει το επόμενο βήμα στη διαστημική τεχνολογία, υλοποιώντας ένα πρόγραμμα μικροδορυφόρων που προβλέπει την…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Ένα πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου σε λιμάνι της ουκρανικής επαρχίας της Οδησσού υπέστη ζημιές και τυλίχθηκε στις φλόγες μετά από ρωσική επίθεση που σημειώθηκε…

O Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είχε σήμερα, Παρασκευή, συνάντηση με τον Ρώσο ομόλογό του Βλαντίμιρ Πούτιν στην πρωτεύουσα Ασκαμπάτ του Τουρκμενιτστάν στο περιθώριο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ