
Με την αμμωνία να αναδεικνύεται σε σημαντικό υποψήφιο για το μέλλον των ναυτιλιακών καυσίμων, η Alfa Laval ανακοίνωσε ότι μέχρι το τέλος του 2025 θα είναι σε θέση να προμηθεύσει τα πρώτα συστήματα πρόωσης που θα χρησιμοποιούν αμμωνία. Η εν λόγω εταιρεία επιθυμεί να επιταχύνει την ολοκλήρωση αυτών των συστημάτων, καθώς μπορεί να εκμεταλλευτεί τη μέχρι σήμερα εκτεταμένη εμπειρία της σε εναλλακτικά καύσιμα, όπως το υγροποιημένο φυσικό αέριο και η μεθανόλη.
Πιο συγκεκριμένα, η Alfa Laval έχει ήδη παραδώσει δύο δοκιμαστικά συστήματα στην ελβετική εταιρεία σχεδιασμού κινητήρων WinGD, τα οποία περιλαμβάνουν ένα σύστημα βαλβίδων καυσίμου και ένα σύστημα επεξεργασίας εξαερισμού. Ο στόχος είναι η επικύρωση του σχεδιασμού του συστήματος προμήθειας καυσίμου Alfa Laval FCM Ammonia μέχρι το τέλος του 2024, με την πρώτη παράδοση ναυτιλιακού συστήματος να αναμένεται το 2025.
Το σύστημα Alfa Laval FCM Ammonia είναι σχεδιασμένο για την ασφαλή και αξιόπιστη διαχείριση της αμμωνίας ως καυσίμου. Αυτό περιλαμβάνει ειδικούς μηχανισμούς για τη ρύθμιση της ροής του καυσίμου και την αποφυγή διαρροών, καθώς και συστήματα ελέγχου για την παρακολούθηση και την άμεση διαχείριση επικίνδυνων καταστάσεων. Η Alfa Laval επικεντρώνεται επίσης στην ανάπτυξη συστημάτων που διαχειρίζονται την εξαέρωση και τον καθαρισμό αερίων για την ασφαλή λειτουργία των πλοίων που θα χρησιμοποιούν αμμωνία.
Στο πλαίσιο ενός μνημονίου συνεργασίας (MoU), η Alfa Laval συνεργάζεται με τη WinGD, το American Bureau of Shipping (ABS) και την K Shipbuilding (KSB), για να προωθήσουν τις απαραίτητες τεχνολογικές εξελίξεις που αφορούν τον σχεδιασμό ενός πλοίου μεταφοράς MR το οποίο θα χρησιμοποιεί αμμωνία. Η τεχνολογία του διπλού καυσίμου, που αποτελείται από σύστημα λέβητα αμμωνίας, θα μπορεί να διαχειρίζεται τα αέρια καθαρισμού και εξάτμισης, μειώνοντας έτσι την ενεργειακή κατανάλωση του πλοίου. Αυτή η προσέγγιση στοχεύει στη μεγιστοποίηση της ενεργειακής απόδοσης, ενώ παράλληλα εξασφαλίζει την ασφαλή χρήση της αμμωνίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ