
Ένα νέο υδάτινο κανάλι έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα στο εμπόριο μεταξύ Γαλλίας, Βελγίου και Ολλανδίας. Ο λόγος για το Seine-Nord Europe Canal (SNEC), για το οποίο εκκίνησαν οι εργασίες κατασκευής. Όταν ολοκληρωθεί, το 2030, το τεράστιο έργο υποδομής μήκους 107 χλμ. θα προσφέρει σημαντικά οφέλη για το ενδοποτάμιο εμπόριο μεταξύ των τριών χωρών, μειώνοντας σημαντικά το κόστος και τον χρόνο μεταφοράς.
Με τα τωρινά δεδομένα, η ομαλή ροή του εμπορίου μεταξύ Γαλλίας, Βελγίου και Ολλανδίας εμποδίζεται από την περιορισμένη δυναμικότητα του Canal du Nord.
Το απαρχαιωμένο ποτάμιο σύστημα αντιμετωπίζει μεγάλες προκλήσεις, καθώς το μέγεθος των πλοίων αυξάνεται. Παρά την επείγουσα ανάγκη για μια νέα εμπορική αρτηρία και το γεγονός ότι το έργο της διώρυγας έλαβε το πράσινο φως το 2003, δεκαετίες πολιτικής διαμάχης και διαφωνιών σχετικά με τη χρηματοδότηση και την τελική μορφή του project καθυστέρησαν την πρόοδο, μέχρι σήμερα.
Αναλυτές σημειώνουν σε διεθνή ΜΜΕ ότι το project θα έχει ως αποτέλεσμα να απομακρυνθούν έως και ένα εκατομμύριο βαρέα φορτηγά οχήματα από τους δρόμους της Γαλλίας κάθε χρόνο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ