
Η HD Hyundai Mipo Co., Ltd. (HMD) έλαβε έγκριση επί της αρχής (AiP) από τον Lloyd’s Register (LR) για ένα πλοίο μεταφοράς LCO₂, μεταφορικής ικανότητας 20.000 κ.μ., σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός στη ναυπηγική τεχνολογία που σχετίζεται με τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂). Αυτή η έγκριση είναι το αποτέλεσμα ενός κοινού αναπτυξιακού έργου (JDP) μεταξύ της HMD και του LR, που ολοκληρώθηκε με επιτυχία.
Το πλοίο σχεδιάστηκε για να υποστηρίξει την αυξανόμενη εφοδιαστική αλυσίδα του διοξειδίου του άνθρακα (CO₂). Ο λόγος είναι πως η υιοθέτηση τεχνολογιών δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (CCS) αναδεικνύονται ως βασικά εργαλεία για τη μετάβαση στην καθαρή ενέργεια και την επίτευξη των στόχων της Συμφωνίας των Παρισίων για μηδενικές εκπομπές έως το 2050.
Το εν λόγω πλοίο διακρίνεται για τη βελτιστοποιημένη διάταξη των δεξαμενών φορτίου του, η οποία έχει σχεδιαστεί για να ενισχύει την οικονομική αποδοτικότητα. Με ανώτατη πίεση σχεδιασμού 19 bar, το πλοίο επιτυγχάνει έναν ιδανικό συνδυασμό τεχνικής απόδοσης και κόστους, γεγονός που αποτέλεσε κρίσιμο στόχο του έργου. Αυτή η καινοτομία υπογραμμίζει την επιτυχία του JDP και την ικανότητα της HMD να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις της αγοράς και της τεχνολογίας.
Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξής του, ο Lloyd’s Register διεξήγαγε ενδελεχή τεχνική ανάλυση, εστιάζοντας στη μηχανική θραύσης των υλικών δεξαμενών φορτίου. Με την εφαρμογή της Ανάλυσης Κρίσιμων Σημείων (ECA) και τη χρήση υλικών υψηλής αντοχής με ελάχιστη αντοχή διαρροής 690 MPa, εξασφαλίζονται η αξιοπιστία και η ασφάλεια για την αποθήκευση και τη μεταφορά LCO₂.
Τηρώντας τους αυστηρούς κανονισμούς του LR για την κατάταξη πλοίων, καθώς και τον Κώδικα IGC για τη μεταφορά υγροποιημένων αερίων σε χύδην, η HMD διασφάλισε ότι το πλοίο ανταποκρίνεται στα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας και απόδοσης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Μάχη στα μέτωπα της φωτιάς δίνουν οι πυροσβεστικές δυνάμεις σε Αττική, Εύβοια, Μεσσηνία και Κύθηρα. Πιο συγκεκριμένα: Πυρκαγιά σε χαμηλή βλάστηση στην Δροσοπηγή Αττικής…
Την παρθενική του κίνηση στο πεδίο των θαλάσσιων μεταφορών υλοποίησε πρόσφατα ο Ισπανός κροίσος Amancio Ortega, ιδρυτής του κολοσσού της μόδας Zara. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Ορόσημο για τις υπεράκτιες εξερευνήσεις πετρελαίου της Κίνας συνιστά η πρόσφατη εκκίνηση της παραγωγής σε ένα γιγαντιαίο πεδίο πετρελαίου στη Θάλασσα Μποχάι. Σύμφωνα με…
H αμερικανική ναυπηγική βιομηχανία συγκαταλέγεται μεταξύ των κλάδων που θα επωφεληθούν από την οικονομική συμφωνία των ΗΠΑ με την Ιαπωνία. Στην ανακοίνωση του Λευκού…
Συνεχίζεται, όπως όλα δείχνουν, το «σίριαλ» πώλησης των λιμένων της CK Hutchison, με βάση τα τελευταία δημοσιεύματα. Ειδικότερα, όπως γνωστοποίησε το Reuters στις 25…
Απώλειες κατέγραψε για έκτη διαδοχική εβδομάδα η ναυλαγορά των containerships, με τις καθοδικές πιέσεις στους spot ναύλους να εντείνονται. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Η επανεκκίνηση των υδροπλάνων στην Ελλάδα είναι γεγονός, με την Hellenic Seaplanes να συνεχίζει τις πτήσεις της. Μετά την επιτυχημένη προσθαλάσσωση υδροπλάνου στο…
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες πρωτοστατούν στην πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας, παρά τις δυσκολίες και τις αβεβαιότητες που αυτή ενέχει. Είναι χαρακτηριστικό ότι από τα 1.421…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ