
Η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα νησιά των βόρειων Σποράδων (Σκιάθο, Σκόπελο, Αλόννησο) ξεκίνησε την Παρασκευή 5 Ιουλίου, με το πρώτο θερινό δρομολόγιο από το επιβατηγό οχηματαγωγό Naxosjet, που αναχώρησε στις 9.15 το πρωί από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με πληρότητα άνω του 95% και 645 επιβάτες.
Από τη Δευτέρα 8/7 και μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου τη σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα νησιά των Βόρειων Σποράδων θα εκτελεί το χωρητικότητας 880 ατόμων και 140 Ι.Χ. επιβατηγό-οχηματαγωγό SpeedRunner 2, όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο ναυτιλιακός πράκτορας της εταιρείας SeaJet, Χάρης Καραχαρίσης.
Τα δρομολόγια στην ακτοπλοϊκή γραμμή θα πραγματοποιούνται καθημερινά εκτός Πέμπτης και Κυριακής. Το πλοίο θα αναχωρεί από τη Θεσσαλονίκη κάθε Δευτέρα και Παρασκευή στις 7 το πρωί και Τρίτη, Τετάρτη και Σάββατο στις 9.15 (κατ’ εξαίρεση το πρώτο δρομολόγιο είχε αναχώρηση στις 9.15). Το ταξίδι διαρκεί τρεισήμισι ώρες για τη Σκιάθο, τρεις ώρες και 45 λεπτά για τη Σκόπελο και τέσσερις ώρες και δέκα λεπτά για την Αλόννησο. Τα δρομολόγια της επιστροφής θα ξεκινούν από το λιμάνι της Αλόννησου στις 17:00 κάθε Παρασκευή και Δευτέρα, στις 16:30 τις Κυριακές και στις 14:15 τις Τρίτες και τις Τετάρτες.
«Υπήρξε καθυστέρηση στην έναρξη των δρομολογίων και κανονικά θα έπρεπε να ξεκινήσουν στις αρχές Μαρτίου οι κρατήσεις και τα πλοία να αναχωρούν από τις αρχές Ιουνίου […] Έστω και έτσι, όσο περνούν οι μέρες η πληρότητα των δρομολογίων για τα τρία νησιά των Σποράδων θα αυξάνεται, φτάνοντας ως και το 100% στα μέσα του Αυγούστου, ενώ υπάρχουν και μέρες που δεν θα ξεπερνά το 70%», ανέφερε ο κ. Καραχαρίσης, σημειώνοντας ότι οι τιμές των εισιτηρίων είναι στα περσινά επίπεδα, καθώς και ότι κάθε Πέμπτη η Θεσσαλονίκη θα συνδέεται ακτοπλοϊκά και με Λήμνο και Μυτιλήνη.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
33% ετήσια αύξηση στα περιστατικά εγκατάλειψης πλοίων δείχνουν τα στοιχεία της International Transport Workers’ Federation (ITF). Αναλυτικότερα, μέχρι τον Μάιο του τρέχοντος έτους, είχαν…
Η DryDel Shipping ανακοίνωσε την Παρασκευή 30 Μαΐου την επιτυχή ονοματοδοσία και παραλαβή του δεύτερου νεότευκτου για το τρέχον έτος. Ειδικότερα, πρόκειται για το…
Παραγγελίες για την κατασκευή 600 πλοίων έχουν τοποθετηθεί εντός του 2025. Ωστόσο, οι περισσότερες από αυτές (320) αφορούν πλοία άλλων τύπων και όχι bulk…
Η πρόοδος στην τεχνολογία καύσης της αμμωνίας αναβαθμίστηκε στον τετράχρονο κινητήρα Wärtsilä 25. Μετά την επίσημη παρουσίασή του τον Νοέμβριο του 2023, ακολούθησε μια…
Σε αιχμή του δόρατος της ευρωπαϊκής αποανθρακοποίησης εξελίσσεται ο λιμένας του Ρότερνταμ, καθώς η Αρχή του Λιμένα υπέγραψε πρόσφατα σημαντική συμφωνία με άρωμα Ινδίας.…
Στις 14 Απριλίου, μέλη της ναυτιλιακής κοινότητας που εστιάζουν στη διαχείριση Ro-Ro προχώρησαν σε ένα σημαντικό βήμα για την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα,…
H πρόσφατα καταγραφείσα ανοδική πορεία της ναυλαγοράς των containerships συνεχίστηκε για ακόμα μία εβδομάδα, με τον σχετικό δείκτη της Drewry, WCI, να σημειώνει άνοδο…
Η ενσωμάτωση τεχνολογιών ψηφιακού διδύμου και έξυπνων συστημάτων διασφάλισης ποιότητας στις γραμμές παραγωγής ναυπηγείων είναι πλέον πραγματικότητα. Η HD Hyundai MIPO Dockyard (HMD) και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ