
Τα φιλόδοξα σχέδιά της για τη ναυπηγική της βιομηχανία επιβεβαίωσε η Νότια Κορέα.
Συγκεκριμένα, το Υπουργείο Εμπορίου, Βιομηχανίας και Ενέργειας αποκάλυψε το «K-Shipbuilding Super Gap Vision 2040», το οποίο έχει ως στόχο να καταστήσει τη Νότια Κορέα την κορυφαία ναυπηγική τεχνολογική δύναμη στον κόσμο έως το 2040, μέσω μιας σειράς στρατηγικών τεχνολογικών εξελίξεων και επενδύσεων.
H στρατηγική περιλαμβάνει τη μετεξέλιξη της Νότιας Κορέας από μια «ναυπηγική υπερδύναμη» σε μια «δύναμη ναυπηγικής μηχανικής και εξοπλισμού», με έμφαση στην αυτοματοποίηση έναντι του εργατικού δυναμικού.
Ακόμη, το «K-Shipbuilding Super Gap Vision 2040» αναγνωρίζει 100 βασικές τεχνολογίες οι οποίες κρίνονται απαραίτητες προκειμένου να διασφαλιστεί η ανταγωνιστικότητα της ναυπηγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Τεχνολογίες πρόωσης εναλλακτικών καυσίμων και άλλες πράσινες τεχνολογίες πλοίων εντάσσονται στο επιδιωκόμενο χαρτοφυλάκιο.
Οι προσπάθειες θα κατευθυνθούν επίσης προς την εξασφάλιση θεμελιωδών τεχνολογιών και την εμπορευματοποίηση, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης αμπαριών φορτίου για πλοία μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου. Οι εξελίξεις αυτές αναμένεται να αποτελέσουν σημαντικές πηγές εσόδων, κρίνοντας από την επιτυχία των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Ακόμη, επενδύσεις σε δέκα εμβληματικά έργα θα λάβουν χρηματοδότηση $1,5 δισ. μέσω της συνεργασίας ιδιωτικού και δημόσιου τομέα τα επόμενα δέκα χρόνια. Τα έργα αυτά περιλαμβάνουν πλοία με καύσιμο αμμωνία, πλοία μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου, συστήματα δέσμευσης άνθρακα σε πλοία, αυτόνομες πλατφόρμες πλοίων και αυτοματοποιημένες διαδικασίες κατασκευής ναυτιλιακού εξοπλισμού.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Η σταθερότητα φαίνεται να αποτελεί το νέο status quo της ναυλαγοράς των LPG carriers, καθώς την περασμένη εβδομάδα δεν σημειώθηκαν μεταβολές στους spot ναύλους.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ