
Στον εκσυγχρονισμό του στόλου της προβαίνει η Danaos Corporation, με παραγγελίες 14 νεότευκτων containerships που θα καίνε μεθανόλη, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 107.946 TEUs, δύο εκ των οποίων έχουν ήδη παραδοθεί και τέσσερα αναμένεται να παραδοθούν μέσα στο 2024, δύο το 2025 και τρία το 2026. Επίσης, μέχρι το 2027 αναμένεται να παραδοθούν τρία ακόμα containerships, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 8.250 TEUs.
Η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία έχει μάλιστα εξασφαλίσει πολυετείς ναυλώσεις για τα containerships του στόλου της, όπως γνωστοποίησε ο διευθύνων σύμβουλος της Danaos, δρ. Γιάννης Κούστας, στην ανακοίνωση του οικονομικού απολογισμού για το α’ τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Σε ό,τι αφορά τον στόλο των bulk carriers της εταιρείας, αυτός ενισχύεται και παράλληλα η Danaos διερευνά τρόπους για να αυξήσει περαιτέρω τη δυναμική της στη συγκεκριμένη αγορά. Στο πλαίσιο αυτό, ήδη έχει προστεθεί ένα Capesize bulk carrier, ενώ δύο ακόμα αναμένεται να παραδοθούν εντός του τρέχοντος έτους, αυξάνοντας τον συνολικό αριθμό του στόλου των Capesizes της εταιρείας σε 10 πλοία, με συνολική χωρητικότητα 1.760.861 dwt.
Ενισχυμένα είναι και τα οικονομικά μεγέθη της Danaos για το α’ τρίμηνο του τρέχοντος έτους, έτσι όπως αυτά παρουσιάστηκαν από την εταιρεία.
Ειδικότερα, τα λειτουργικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 4% τη φετινή περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου, ενώ τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε $150,5 εκατ., έναντι $146,2 εκατ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Τα ταμειακά διαθέσιμα της Danaos ανέρχονταν το α’ τρίμηνο σε $324,3 εκατ., ενώ το δ’ τρίμηνο πέρυσι σε $271,8 εκατ. Η συνολική ρευστότητα της εταιρείας αυξήθηκε φέτος στα $747,6 εκατ. από $609,3 εκατ. το δ’ τρίμηνο του 2023.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η πρόωση υποβοηθούμενη από τον άνεμο, σε συνδυασμό με 100% βιοκαύσιμο, μειώνει σημαντικά το ανθρακικό αποτύπωμα. Χάρη στην εφαρμογή αυτών των τεχνολογιών αιχμής, το…
Η εποχικότητα συχνά επιδρά ποικιλοτρόπως στις επιδόσεις της ναυλαγοράς των bulk carriers. Ειδικότερα, το διάστημα Απριλίου-Μαΐου συνιστά μια μεταβατική περίοδο για την αγορά, η…
Πτώση 12% στις τιμές βασικών εμπορευμάτων το 2025 και ένα επιπλέον 5% για το 2026 βλέπει η Παγκόσμια Τράπεζα εν μέσω εξασθένησης της οικονομικής…
Eν μέσω θετικών προοπτικών για την πορεία της εθνικής οικονομίας και του παγκόσμιου εμπορίου, παρά τον εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ-Κίνας, το Μεξικό προχωρά με τη…
Την περασμένη εβδομάδα, ένα πλήρως έμφορτο δεξαμενόπλοιο με πετρέλαιο της Βενεζουέλας έφτασε στα ύδατα ανατολικά της Μαλαισίας. Το εν λόγω δεξαμενόπλοιο ονομάζεται «Varada» και…
Η ανάπτυξη της πρώτης παγκοσμίως πλωτής μονάδας που μετατρέπει την αμμωνία σε υδρογόνο έγινε πραγματικότητα. Η Höegh Evi και η Wärtsilä Gas Solutions, μαζί…
Ασταμάτητη παραμένει η δραστηριότητα της Dynacom στις παραγγελίες πλοίων. Ειδικότερα, όπως καταδεικνύουν δεδομένα της ναυλομεσιτικής Xclusiv, η Dynacom προχώρησε σε παραγγελία δύο δεξαμενόπλοιων χωρητικότητας…
Tην υπογραφή δεσμευτικής συμφωνίας για την απόκτηση του 100% της τουρκικής εταιρείας logistics Borusan Tedarik Zinciri Çözümleri ve Teknoloji Anonim Şirketi ανακοίνωσε η CEVA…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ