
Η εκδοτική οικογένεια των Ναυτικών Χρονικών με λύπη ανακοινώνει την απώλεια της επί σειρά ετών αρχισυντάκτριας της έντυπης έκδοσης Λίζας Γρηγοριάδου-Μαρέλου.
Η Λίζα Μαρέλου γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε ψυχολογία. Με τη δημοσιογραφία ασχολήθηκε από την αρχή της επαγγελματικής της σταδιοδρομίας, ως αρθρογράφος και συντάκτρια μεταξύ άλλων στην εφημερίδα «Έθνος», στις «Εικόνες», ενώ για σειρά ετών ασχολήθηκε και με την τηλεόραση.
Στον χώρο της ναυτιλιακής δημοσιογραφίας αρχικά εργάστηκε ως αρχισυντάκτρια στο περιοδικό First και μετέπειτα στα Ναυτικά Χρονικά. Ήταν η πρώτη αρχισυντάκτρια κατά την περίοδο της επανέκδοσης του εντύπου το 1998 και βασική συνεργάτιδα της εκδότριας Ιωάννας Μπίσια, η οποία επίσης απεβίωσε πριν από λίγους μήνες.
Οι συνεχιστές των Ναυτικών Χρονικών οφείλουν πολλά στην εκλιπούσα για την αναβίωση του ιστορικού τίτλου, που είχε περιέλθει σε συρρίκνωση πριν από την επανέκδοσή του.
Η Λίζα Μαρέλου παρέμεινε στην εκδοτική εταιρεία για σειρά ετών και υπήρξε μια ιδιαίτερα αγαπητή δημοσιογράφος της ναυτιλίας και μια προσωπικότητα που βοήθησε πολλούς νέους και νέες στα πρώτα τους επαγγελματικά βήματα στον χώρο.
Η εκδοτική εταιρεία συλλυπείται τους οικείους, τους φίλους και κυρίως τον υιό της Σόλωνα και την αδερφή της Λουίζα. Στη μνήμη της θα προσφέρει δωρεά σε φιλοζωικά σωματεία, αφού η εκλιπούσα έμεινε στη μνήμη όλων μας και για την αγάπη της προς τους καλύτερους φίλους του ανθρώπου.
Ο τελευταίος αποχαιρετισμός θα δοθεί τη Δευτέρα 13 Μαΐου στις 12.00 στο Α’ Νεκροταφείο του Δήμου Αθηναίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αύξηση κατά 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάρτιο φέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη του Μάρτιου 2024, έναντι μείωσης κατά…
Ως διά μαγείας τα δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν ρωσικό πετρέλαιο εξαφανίζονται από τα ψηφιακά συστήματα παρακολούθησης της ναυτιλιακής κίνησης. Οι εξαγωγές πετρελαίου της Ρωσίας υποχώρησαν…
Τα venture capitals που εστιάζουν στην τεχνητή νοημοσύνη οδηγούν την ανάπτυξη στην αγορά των startups, την ίδια ώρα που άλλες εταιρείες αδυνατούν να σηκώσουν…
Τις επόμενες στρατηγικές κινήσεις της στη «σκακιέρα» των ναυπηγήσεων φαίνεται να ζυγίζει η Νότια Κορέα, η οποία εστιάζει στις επιχειρηματικές ευκαιρίες που θα προκύψουν…
Το νέο ferry «Nerthus» της Molslinjen είναι πλήρως ηλεκτρικό, εξασφαλίζοντας μηδενικές εκπομπές ρύπων κατά τη διάρκεια λειτουργίας του. Το πλοίο, το οποίο σχεδίασε η…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση της Hapag-Lloyd στην αγορά των containerships, καθώς η γερμανική εταιρεία τακτικών γραμμών έφτασε πρόσφατα σε ένα σημαντικό ορόσημο…
Καθώς οι τιμές πετρελαίου σημειώνουν πτωτική πορεία, το ίδιο ισχύει και για το αργό της Ρωσίας, το οποίο πωλείται σε τιμές που το καθιστούν…
Τα projects ναυπήγησης σύγχρονων πλοίων για λογαριασμό Ελλήνων πλοιοκτητών βαίνουν δυναμικά σε διεθνή ναυπηγεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του κινεζικού ναυπηγείου Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ