Εν μέσω μιας περιόδου κατά την οποία οι αξίες των πλοίων βρίσκονται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα, τα δεξαμενόπλοια και τα Suezmaxes είναι εκείνα που ξεχωρίζουν.
Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Allied, η επένδυση σε ένα second-hand tanker ηλικίας πέντε ετών καθίσταται ιδιαίτερα σύνθετη απόφαση, δεδομένου ότι η αξία τους και το κόστος παραγγελίας τους δεν διαφέρουν και πολύ.
Η αξία ενός VLCC ηλικίας πέντε ετών διαμορφώνεται κατά μέσο όρο στα $112,5 εκατ., ενώ εκείνη παραγγελίας του στα $128 εκατ. Οι διαφορές είναι μικρότερες για τα Suezmaxes και τα Aframaxes. Βάσει της Allied, το κόστος απόκτησης ενός second-hand Suezmax ηλικίας πέντε ετών ανέρχεται σε $82,5 εκατ., ενώ το κόστος παραγγελίας ενός Suezmax στα $85,5 εκατ. Σε ίδια ρότα και τα Aframaxes, με το κόστος απόκτησης ενός ηλικίας πέντε ετών να είναι $72,5 εκατ. και το κόστος παραγγελίας $69 εκατ.
Τέλος, η Allied αναφέρει ότι, πέραν της χαμηλής προσφοράς δεξαμενόπλοιων και του επί σειρά ετών περιορισμένου orderbook, η πληθώρα παραγγελιών στα διεθνή ναυπηγεία μεταθέτει για το 2027 ή αργότερα τις παραδόσεις νέων παραγγελιών, γεγονός που προσθέτει στην άνοδο της αξίας των πλοίων.